Inlägg från: Anonym (Jag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jag)

    Jag blir irriterad på svärmor som tränger sig på!

    Långbenopluto skrev 2020-06-25 09:20:23 följande:

    Du ska inte bli irriterad på din svärmor utan din sambo!

    Det är din sambo som är problemet som inte säger till sin morsa!


    Han har en syster som säger ifrån, där är hon inte lika på systern och hennes sambo men hon är upprörd över att de inte låter henne vara lika inkluderad och riktar sin irritation mot hennes sambo..
  • Anonym (Jag)
    CitronTulo skrev 2020-06-25 10:17:19 följande:

    Vad säger din kille om det hela?

    Bodde din kille där själv innan och du har flyttat in? Då kanske detta är något som de två är vana vid och tycker är naturligt?

    Men oavsett så borde hon ju backa undan och låta er få ha ert eget liv!


    Inget. Han tänker att hon är som hon är och bara vill umgås men det finns ju gränser. Vi bodde hemma tills han fick en lägenhet som jag också bodde i, då hade jag inte ens en egen nyckeln eftersom att hans mamma genast la beslag på den. När vi båda bodde hemma så var hon väldigt påträngande men det var ju i hennes hem och dessutom några år sedan nu är vi ju vuxna människor.
  • Anonym (Jag)
    Anonym (eee) skrev 2020-06-25 12:36:40 följande:

    Nu säger ni ifrån! Klarar inte killen av att säga till sin mamma så gör ni det tillsammans men du ska inte bära hundhuvudet här och bli "boven" utan han måste kunna stå för att inte han heller vill att hon går omkring oanmäld hos er. 

    Vad sa du då igår, när du hittade henne hemma? 


    Precis håller med. Jag har väldigt svårt för att ta upp det här eftersom att jag inte vill att någon ska bli ledsen så jag sa inget igår, var endast frånvarande och jätte irriterad. Känner att jag inte riktigt kan slappna av hemma eller lämna vad som helst framme eftersom att hon kan komma in när som helst, vem vet hur många gånger hon har gått in! Han har ju nyckel till henne men det har hon gått med på, jag har aldrig gått med på att hon ska ha en nyckel till oss! Tydligen vet min kille inte hur hon har fått tag på nyckeln och säger att han inte har gett henne tillåtelse.
Svar på tråden Jag blir irriterad på svärmor som tränger sig på!