• Anonym (enriktigkarl)

    Vad tycker du om din partners fitta?

    Jag älskar min frus fitta, jag tycker den är vacker (speciellt då den är alldeles nyrakad), skön och god.
    Vad tycker du om din partners fitta?
     Älskar du den, stör du dig på något eller känner du dig likgiltig?

  • Svar på tråden Vad tycker du om din partners fitta?
  • Anonym (Ollga)
    Anonym (Kalle) skrev 2020-08-06 12:00:58 följande:
    Livet är tyvärr inte så enkelt som du tror.
    Jodå.
    Xzx skrev 2020-08-06 12:13:10 följande:
    Och andra gånger gör man det svårare än det behöver vara...
    Bara att instämma, man gör det svårare än det behöver vara.
    Receptet till framgång är busenkelt:
    Prata med sin partner, förklara de behov man har och som behövs för att man ska må bra i relationen. 
    Ge och ta, och kompromissa om det som går. Absoluta krav viker man inte en tum på.
    Kan man inte enas, så separerar man. Och alla slags ursäkter till varför man inte kan, ekonomi, barn, hus osv, det är bara ursäkter. ALLT kommer att lösa sig bara man vill. 
    Är man inte villig att följa ovan steg, så är det bara att hålla käften stängd, då är man nöjd med sin situation och har inte rätt att klaga.
  • Xzx
    Anonym (Ollga) skrev 2020-08-06 12:50:21 följande:
    Jodå.
    Xzx skrev 2020-08-06 12:13:10 följande:
    Och andra gånger gör man det svårare än det behöver vara...
    Bara att instämma, man gör det svårare än det behöver vara.
    Receptet till framgång är busenkelt:
    Prata med sin partner, förklara de behov man har och som behövs för att man ska må bra i relationen. 
    Ge och ta, och kompromissa om det som går. Absoluta krav viker man inte en tum på.
    Kan man inte enas, så separerar man. Och alla slags ursäkter till varför man inte kan, ekonomi, barn, hus osv, det är bara ursäkter. ALLT kommer att lösa sig bara man vill. 
    Är man inte villig att följa ovan steg, så är det bara att hålla käften stängd, då är man nöjd med sin situation och har inte rätt att klaga.

    haha oj, här var det ord och inga visor! Men jag instämmer till 100%


    Svårare än så är det verkligen inte.

  • Anonym (gg)
    Anonym (??) skrev 2020-07-27 15:29:57 följande:
    Jag förstår inte varför folk bara finner sig i detta?

    Jag är 23 år och har ett ex som var väldigt skön att knulla och trång, men som var helt inställd på att efter hon får barn så kommer hon operera och få en tight fitta igen(om det behövs) för att det är skönast så för henne och hennes partner(som var jag då).

    Det ska tydligen vara en ganska billig och okomplicerad operation och kommer ge er så mycket. Kanske värt att kolla upp?
    Betalar du?
  • Anonym (??)
    Anonym (gg) skrev 2020-08-06 14:15:05 följande:
    Betalar du?
    Har inte gjort det och aldrig behövt det, men om det var min fru som fött mina barn så hade jag såklart kunnat tänka mig betala. Dels så får vi det skönare båda två och även så har hon gått igenom förlossningar och det är det som har lett till att hon blivit slapp. 

    Det är inte hennes fel, men finns det en lösning till något som kan skänka så mycket njutning och lycka, så varför inte?

    (Självfallet om det är vad hon vill då såklart)
  • Anonym (gg)
    Anonym (??) skrev 2020-08-06 14:37:42 följande:
    Har inte gjort det och aldrig behövt det, men om det var min fru som fött mina barn så hade jag såklart kunnat tänka mig betala. Dels så får vi det skönare båda två och även så har hon gått igenom förlossningar och det är det som har lett till att hon blivit slapp. 

    Det är inte hennes fel, men finns det en lösning till något som kan skänka så mycket njutning och lycka, så varför inte?

    (Självfallet om det är vad hon vill då såklart)
    Ja, det hade jag själv gått med på om min partner hade stått för kostnaden. Nu tycker inte min partner att det är ett problem, men om.
  • Anonym (Partnern har penis)

    Min partner har en penis. Men jag är inte så förtjust i min egen f*tta. Tänk dig att du har några skivor bacon och en jordgubbe och så tejpar du detta på en normal kvinnas underliv. Baconet är blygdläppar och jordgubben är klitoris.

    Jag vill så gärna kunna ha leggings på mig för om jag får säga det själv har jag snygg röv och fina ben. Jag har gymmat i över tio år just för de benen och den röven. Men vi snackar inte ens kameltå här utan testa med just bacon och jordgubbar innanför snäva byxor och se hur det ser ut.  

    Har jag fel sorts trosor på mig så letar sig alltid nån av baconskivorna ut från kanten och blir skavd eller så. Det är som att det ser ut som jag har en elefantf*tta, fast själva hålet är stramt. Tror jag. min fästman säger det iaf. men han älskar ju mig så han säger nog lite vad som helst för att jag inte skall bli ledsen.

    Att ha en jordgubbe till klitoris har sina fördelar. Även min fästman som har väldigt lite sexuell erfarenhet innan mig kunde hitta den direkt. Så det behövs inte särskilt mycket färdighet från mannen för att sex skall bli väldigt bra ändå.

  • Anonym (H33)
    Anonym (Partnern har penis) skrev 2020-08-06 20:52:32 följande:

    Min partner har en penis. Men jag är inte så förtjust i min egen f*tta. Tänk dig att du har några skivor bacon och en jordgubbe och så tejpar du detta på en normal kvinnas underliv. Baconet är blygdläppar och jordgubben är klitoris.

    Jag vill så gärna kunna ha leggings på mig för om jag får säga det själv har jag snygg röv och fina ben. Jag har gymmat i över tio år just för de benen och den röven. Men vi snackar inte ens kameltå här utan testa med just bacon och jordgubbar innanför snäva byxor och se hur det ser ut.  

    Har jag fel sorts trosor på mig så letar sig alltid nån av baconskivorna ut från kanten och blir skavd eller så. Det är som att det ser ut som jag har en elefantf*tta, fast själva hålet är stramt. Tror jag. min fästman säger det iaf. men han älskar ju mig så han säger nog lite vad som helst för att jag inte skall bli ledsen.

    Att ha en jordgubbe till klitoris har sina fördelar. Även min fästman som har väldigt lite sexuell erfarenhet innan mig kunde hitta den direkt. Så det behövs inte särskilt mycket färdighet från mannen för att sex skall bli väldigt bra ändå.


    Eeh, jag tycker att det där låter som en helt sagolikt fantastisk fitta! Ju mer som hänger ut och syns, desto bättre - tycker jag! =) 
  • Anonym (Partnern har penis)
    Anonym (H33) skrev 2020-08-06 20:55:55 följande:
    Eeh, jag tycker att det där låter som en helt sagolikt fantastisk fitta! Ju mer som hänger ut och syns, desto bättre - tycker jag! =) 
    Det funkar rätt ok när jag är naken. Då kan den vara ok. Inte fin, men ok.

    Men tänk såhär, att din penis är som en falukorv. Det förstår jag att män ibland önskar att de var utrustade med, men hur skall du klä dig för att den inte skall bli skavd eller synas? Att ofta behöva rätta till den för att inget skall klämmas tex. i en maskin på gymmet? Att behöva pilla den rätt flera gånger bara under en halvtimmes promenad om du använder fel sorts underkläder?
  • Anonym (gg)
    Anonym (Partnern har penis) skrev 2020-08-06 21:08:06 följande:
    Det funkar rätt ok när jag är naken. Då kan den vara ok. Inte fin, men ok.

    Men tänk såhär, att din penis är som en falukorv. Det förstår jag att män ibland önskar att de var utrustade med, men hur skall du klä dig för att den inte skall bli skavd eller synas? Att ofta behöva rätta till den för att inget skall klämmas tex. i en maskin på gymmet? Att behöva pilla den rätt flera gånger bara under en halvtimmes promenad om du använder fel sorts underkläder?
    Stora byxor körde mitt ex med. Inte enroma, men inte tighta. underkläder i bomull.
Svar på tråden Vad tycker du om din partners fitta?