• Anonym (Petra)

Slicka fitta

Ni killar som inte gillar att slicka fitta. Är det smaken och lukten ni inte klarar? Har ni sagt som det är med tjejen ni har sex med? Eller kommer ni på bortförklaringar? Misstänker att min nuvarande kommer med bortförklaringar. Han säger att han tycker att han är dålig på det o är väldigt osäker då jag inte ger tillräckligt med feedback.. tror ni han ljuger? Han kanske inte vågar säga att han inte gillar att göra det?

• Svar på tråden Slicka fitta
  • Anonym (Tuppis)
    DanneHade skrev 2020-07-08 18:48:15 följande:

Okej damer och herrar kan vi vara lite ärliga med varandra här.

Fittor är ganska äckliga. Vi alla vet det. Ja det finns vackra fittor där ute som doftar viol och som man bara vill krypa in och leva i. Men majoriteten hamnar någonstans emellan "svettig rostbiffsmacka som någon bankat skiten ur"

och

"Skum djuphavsvarelse som man kan undra hur fan den hamnat upp på en svensk badstrand".

(Som tur är har de flesta heteromän ett inbyggt filter som på nått sätt lyckas få igång oss på fittor trots det).

I alla fall. Det är inte jämförbart. Ena könet har en snabel som du kan skölja lite i duschen och så vips är den för det mesta lukt/smakfri. Det andra könet har en samling hudflärpar som kan producera alltifrån flytningar och svamp, till blod och levande människor. 

Jämför inte äpplen och apelsiner. 

Håller verkligen INTE med. För mig får fittan se ut, lukta och smaka hur som helst (fast någorlunda ren är ett krav). Att se fittbäraren njuta när jag slickar får mig att gå igång på riktigt.
  • Anonym (....)

Fittor är ganska äckliga. Vi alla vet det. Ja det finns vackra fittor där ute som doftar viol och som man bara vill krypa in och leva i. Men majoriteten hamnar någonstans emellan "svettig rostbiffsmacka som någon bankat skiten ur"

och

"Skum djuphavsvarelse som man kan undra hur fan den hamnat upp på en svensk badstrand".

(Som tur är har de flesta heteromän ett inbyggt filter som på nått sätt lyckas få igång oss på fittor trots det).

I alla fall. Det är inte jämförbart. Ena könet har en snabel som du kan skölja lite i duschen och så vips är den för det mesta lukt/smakfri. Det andra könet har en samling hudflärpar som kan producera alltifrån flytningar och svamp, till blod och levande människor. 

Undrar vad det är för tjejer du träffat? Mina erfarenheter av det kvinnliga könet är i alla fall väldigt positiva, jag tycker för övrigt att fittor är fina, och jag håller i princip inte alls med något av det du skriver.

Min fru t.ex. kan gå oväntat lång tid mellan tvätt innan hon luktar/smakar illa, men jag själv tycker kuken min luktar rätt illa ett par timmar efter tvätt.

Ts, kan tyvärr inte hjälpa dig, då jag verkligen gillar att skicka fitta själv.
  • Tom Araya
    Anonym (Petra) skrev 2020-07-01 11:18:53 följande:

Ja det är ganska vanligt att killar inte gör det..

Är det? Har jag aldrig hört. Snarare tvärt om, att de flesta gillar det i någon grad.
  • Knodden

Det är ju supermysigt! Älskar det! Har även haft fittor som luktar lite mer fitta än vanligt men det är porrigt det med.

Det ska lukta fitta där! Det bästa är 69 och båda får orgasm samtidigt. Jag blir ju bara mer kåt med utbyte av safter.

• Anonym (Man 30+)

Den är ju inte direkt vacker när man drar isär blygdläpparna...
    Sedan luktar den lite skumt. Har inte haft såå många tjejer men flera har känts sig obekväma när man gått ner för att slafsa av artighet. Vill de bli slickade så ställer jag upp annars avstår jag gärna.

• Anonym (Flicka)

och

Är kvinna och håller med
  • Anonym (Mums)

Tycker rakade fittor är såå sexigt , gillar mumsa i mig blygdläppar och klitoris. Har aldrig råkat ut för en illaluktande så har väl haft tur.

Bästa som finns slicka fitta, och såå gott slicka dagen efter man knullat, vår sexiga doft och safter

• Anonym (vene)
    Anonym (Petra) skrev 2020-07-01 10:46:14 följande:

Ni killar som inte gillar att slicka fitta. Är det smaken och lukten ni inte klarar? Har ni sagt som det är med tjejen ni har sex med? Eller kommer ni på bortförklaringar? Misstänker att min nuvarande kommer med bortförklaringar. Han säger att han tycker att han är dålig på det o är väldigt osäker då jag inte ger tillräckligt med feedback.. tror ni han ljuger? Han kanske inte vågar säga att han inte gillar att göra det?

Jag har aldrig varit med om någon som luktat illa. Så jag vet inte, men jag tror inte jag skulle gillat det direkt. Jag menar skulle du vilja suga om han luktade peck? Det är inte så trevligt, och även om man gör det skönt för sin partner kan väl hon/han hålla sig ren åtminstone? Om hen nu inte har problem med lukt, då kan det ju inte hjälpas, eller jo det kanske det kan med doftoljor och vad det nu kan finnas...
  • Anonym (Alltid)

Slicka fitta är nice som fan. Föredrar rakat eller välansat. Försöker själv hålla det så. Smaken, synen, njutningen hos henne. Hela kombinationen är fantastisk.

• Wagner

Självklart slickar man inte fitta. Omanligt, undergivet, att göra det.

Jag provade nån gång i ungdomen & tyckte det var riktigt otrevligt.

Jag skulle tro att kvinnor som är hängivet förtjusta i att bli slickade, är smygflator.

• Anonym (Tuppis)
    Wagner skrev 2020-07-25 08:28:35 följande:

Jag skulle tro att kvinnor som är hängivet förtjusta i att bli slickade, är smygflator.

Finns vääääldigt gott om omanliga män, smygflator och väldigt lyckliga tillfredsställda kvinnor då *asg*
  • Anonym ((0)manlig man)

Nu slickar jag ju gärna fitta så jag kanske är fel person att svara ts. Tyvärr går det i perioder när jag slickar min tjej när vi har sex och det beror väl på att hon ibland inte känner sig bekväm med att jag går ner på henne. Är hon oduschad eller vid mens så kommer jag inte dit.

Sedan, och jag vet inte, så får jag inte slicka så länge ibland utan då vill hon ha upp mig för att kunna kyssas istället. Om hon inte tycker jag slickar bra nog eller att det inte är skönt nog eller om hon tycker att jag jobbat för länge med tungan så den ska få vila. Har inte frågat henne om det faktiskt. Älskar att ge henne orgasm med min tunga.

• Wagner
    Anonym (Tuppis) skrev 2020-07-25 08:41:16 följande:
    Finns vääääldigt gott om omanliga män, smygflator och väldigt lyckliga tillfredsställda kvinnor då *asg*
    Säkert så! Fittslickandet som ett förkroppsligande av samhället..!?.
  • Anonym (Det är väldigt olika det där...)
    Wagner skrev 2020-07-25 08:28:35 följande:

Haha det var det sjukaste jag hört...

Jag är galet dominant i sängen och överlag. När jag slickar en fitta så gör jag dels för att jag vill, aldrig på något kommando, men även då så är det jag som styr henne.

Jag bestämmer vad vi gör, när jag vill slicka och allt sånt. Verkligen inte undergivet.

Sedan så för tjejen, varför skulle hon vara en smygflata?

Det är otroligt skönt för henne och det är att det är en man som gör det på henne som får igång henne på riktigt.

Nja, du bör nog reflektera lite över det där...
  • Anonym (Samakenärsombaken)

En frisk fitta luktar inget och smakar knappt. Jag tvättar min med Acos intimolja med rekommendationen från gyn. Obs då kan man inte använda kondom. Börjar det lukta fishy har du problem med bakteriell vaginos eller svamp, det går att testa sig för hos gyn. Har du haft mycket sex så man kanske är lite irriterad kan man använda en kur lactal balans efter sex som tillför mjölksyrebakterier och tar bort lukt så att man minskar risken för obalans. Obs detta är vad som fungerar på mig, alla jag har varit med har gått ned på mig upprepade gånger.

Sen kanske inte alla bara tycker om det eller vet hur man gör. Precis som att alla kvinnor inte vill suga kuk. Sex är frivilligt man gör det man vill!

Och nu ska jag vara ärlig, undrar du ja men lukta och smaka själv, det har jag gjort. Om du förväntar dig att någon annan ska gå ned på dig borde du veta vad det är den ger sig in på. Kan du inte göra det för dig själv hur kan man förvänta sig att någon annan gör det då?

Går jag ned på en man vill jag inte att det ska smaka illa, hygien där är lika viktigt. Personligen gör jag det på killar jag tycker om för att jag vet att dom tycker om det och jag vill att dom ska njuta. Jag går nästan aldrig ned på ons, dom kan gå ned på mig om jag och dom vill det. Men avsugning är inte alltid självklart.

• Anonym (Mvh)

Jag och min fästman har varit tillsammans i över 5 år och han får fortfarande inte gå ner på mig, fast att han vädjat att få göra det under hela förhållandet.

Jag känner mig ofräsch, obekväm och näst intill äcklad av tanken att han ska göra det på mig. Jag kan fantisera om det och anser att det är vacker att en partnen ger den andra partnen njutning på ett sådant sätt. Man kan inte stå ut man tanken att MIN partner ska göra det på MIG ,på riktigt.

Hur får jag honom att acceptera att vi aldrig kommer göra det? För nu får jag bara skuldkänslor och tappar humöret då han alltid ska fråga och jag alltid säger nej. Eller är det jag som ska ändra mig? Men tror verkligen inte att jag kommer kunna låta honom göra det!

• Anonym (Nja)
    Anonym (Det är väldigt olika det där...) skrev 2020-07-27 09:28:39 följande:

Haha det var det sjukaste jag hört...

Jag är galet dominant i sängen och överlag. När jag slickar en fitta så gör jag dels för att jag vill, aldrig på något kommando, men även då så är det jag som styr henne.

Jag bestämmer vad vi gör, när jag vill slicka och allt sånt. Verkligen inte undergivet.

Sedan så för tjejen, varför skulle hon vara en smygflata?

Det är otroligt skönt för henne och det är att det är en man som gör det på henne som får igång henne på riktigt.

Nja, du bör nog reflektera lite över det där...

Nu är det ju inte galet skönt för alla, jag är kvinna, undergiven och älskar att min man bestämmer och tar för sig. Hade han däremot envisats med att slicka en massa känt hade jag dött av tristess, det är inte något jag tycker är direkt skönt alls. Alla kvinnor gillar inte oralsex, finns betydligt skönare saker att ägna sig åt :)
  • Anonym (Tuppis)
    Anonym (Mvh) skrev 2020-07-30 17:55:39 följande:

Jag och min fästman har varit tillsammans i över 5 år och han får fortfarande inte gå ner på mig, fast att han vädjat att få göra det under hela förhållandet.

Jag känner mig ofräsch, obekväm och näst intill äcklad av tanken att han ska göra det på mig. Jag kan fantisera om det och anser att det är vacker att en partnen ger den andra partnen njutning på ett sådant sätt. Man kan inte stå ut man tanken att MIN partner ska göra det på MIG ,på riktigt.

Hur får jag honom att acceptera att vi aldrig kommer göra det? För nu får jag bara skuldkänslor och tappar humöret då han alltid ska fråga och jag alltid säger nej. Eller är det jag som ska ändra mig? Men tror verkligen inte att jag kommer kunna låta honom göra det!

Anonym (Nja) skrev 2020-07-30 21:16:07 följande:

Nu är det ju inte galet skönt för alla, jag är kvinna, undergiven och älskar att min man bestämmer och tar för sig. Hade han däremot envisats med att slicka en massa känt hade jag dött av tristess, det är inte något jag tycker är direkt skönt alls. Alla kvinnor gillar inte oralsex, finns betydligt skönare saker att ägna sig åt :)

Klyschigt och sant men alla gillar ju olika som tur är och gillar man inte något så gör man det inte. Tycker du Mvh ska förklara för din man att visst slicka på du, jag gillar det inte och ska jag vara tvungen att göra sånt jag inte tycker om så kommer jag ju förmodligen inte att längta till nästa gång.

Nu råkar jag ju vara en som älskar att slicka och se min partner njuta på alla sätt men ser jag henne inte njuta, fejkar eller bara vet om att hon gör något hon inte gillar bara för min skull så lägger jag av på en gång. Men som du skriver Nja, finns det något skönare som hon tycker om så gör vi det istället.

Gnällsex är varken skönt eller spännande
  • Trunk

Men herregud vad är det med er som gnäller! Finns inget härligare än att få ge med sin tunga! Får jag inte slicka så får det vara. Jag älskar fitta men den bör tvättas dagligen. Dock inte nödvändigtvis precis innan sex. Det ska lukta och smaka fitta!

Nyfiken
  • Leostar
    Anonym (Mvh) skrev 2020-07-30 17:55:39 följande:

Släpp sargen!
    verkar inte som du ogillar slickandet utan snarare har lite issues. Din man anser nog att du är vackrast av allt och vill inget annat än ge dig njutning, släpp sargen som sagt!
Svar på tråden Slicka fitta