• Anonym (Ida)

    Trekant ?

    Ni som tänder på att se eran partner ha sex med nån annan framför er. Vad är det som är sexigt med det? Blir ni inte svartsjuka? Tänk om er partner tycker den andra personen är bättre Eller skönare än er??

  • Svar på tråden Trekant ?
  • Anonym (Underbart)

    Det är själva situationen, rörelserna, suckarna och stönen.

    Blir inte ett dugg avundsjuk, bara upphetsad.

  • villhatrekant

    Nu har jag aldrig upplevt det med en partner, bara som extramannen, men fantiserar mycket om att se min fru med en annan. Det som tänder mig med tanken är att kunna fokusera på att se henne njuta utan att distraheras av min egen orgasm (däremot skulle jag vilja ha sex med henne efteråt). Jag förväntar mig att hon skulle njuta mer av honom än av mig bara för att det är annorlunda och nytt (som hon själv sagt, det är alltid spännande i början), men det betyder ju inte nödvändigtvis att hon inte kan uppskatta sex med mig? Visst skulle jag nog bli svartsjuk men så länge jag var trygg i hennes känslor för mig och säker på att hon inte skulle sluta älska mig bara för att hon njutit mer av sex med en annan så tror jag att jag skulle kunna hantera det. Sen gissar jag att det skulle väcka hennes sexuella lust så att vårt samliv skulle bli bättre - det är inte ovanligt bland par som tar in en extra man. Visst finns risken att det inte blir bra men jag skulle bara våga göra verklighet av fantasin om jag var helt säker på vårt förhållande.

    Kolla in liwslust.se för en bra blogg från kvinnans perspektiv på trekanter med extra män.

  • Anonym (S S)

    Min sambo vill ha en trekant med oss alltså en man då vill han prova själv att bli påsatt ev en man. Vet inte om det är ngt jag ska gå med på men jag vet att det handlar bara om sex och att han vill uppleva det. Vi har det väldigt bra och älskar varann. Jag har själv provat att göra han nöjd med leksaker där bak och han gillar det såå mkt. Han säger han tänder i te på män utan bara det sexuella biten. Vad tror ni om Det?

  • Kråkungen
    Anonym (S S) skrev 2020-07-01 14:12:35 följande:

    Min sambo vill ha en trekant med oss alltså en man då vill han prova själv att bli påsatt ev en man. Vet inte om det är ngt jag ska gå med på men jag vet att det handlar bara om sex och att han vill uppleva det. Vi har det väldigt bra och älskar varann. Jag har själv provat att göra han nöjd med leksaker där bak och han gillar det såå mkt. Han säger han tänder i te på män utan bara det sexuella biten. Vad tror ni om Det?


    Alltså, jag kan personligen inte se vad som skulle vara fel med det (och vad spelar det för roll om han tänder på män?), men det verkar ju som att DU inte känner dig helt bekväm med tanken? Försök känna efter vad det är som gör att du är tveksam och ta det därifrån - om det är något som är djupt rotat, och som skulle kunna påverka din syn på honom efteråt är det ju knappast värt det. Om det däremot bara är lite tveksamhet inför det okända, så som vi alla kan känna med nya, ovana saker, så tycker jag absolut att det är värt att testa :)
  • Kråkungen
    Anonym (Ida) skrev 2020-07-01 10:48:07 följande:

    Ni som tänder på att se eran partner ha sex med nån annan framför er. Vad är det som är sexigt med det? Blir ni inte svartsjuka? Tänk om er partner tycker den andra personen är bättre Eller skönare än er??


    Alltså... pratar du om trekant eller om att vara åskådare? Det där med att vara åskådare fattar inte jag heller riktigt - bara frustrerande att se andra ha sex, men inte få vara med själv, haha. Att ha en trekant, där man själv är med, är ju däremot en helt annan sak... :)

    Svartsjuk? Nä, jag har ärligt talat aldrig fattat grejen med svartsjuka... 

    Om jag är rädd för att en partner ska tycka att den andra är bättre eller skönare än mig? Nä, jag är helt trygg i mina relationer. Och skulle det nu vara så att nån vill sluta träffa mig för att den har haft bättre sex med nån annan så känner jag väl lite att då var det inte meningen att vi skulle ha en relation in the first place :)
  • Anonym (Spännande)

    Det här är min största fantasi (utan tvekan).


    Jag går igång enormt på tanken av att min fru blir tagen av en annan man framför mig.


    Hur det börjar långsamt med förspel så att man ser hur hennes gnista tänds och att hon till slut inte kan motstå längre och att de till slut har sex tillsammans.


    Det är själva njutningen jag vill se, hur hon blir till sig av spänningen av att det är en annan man och en ny upplevelse för henne.


    Sen efter att dom är klara vill jag nog bara att han ska gå så fort som möjligt så att jag får ha sex med henne efteråt, för jag skulle nog explodera om jag fick se något sånt här.


     


    Dock kommer detta enbart att stanna som en fantasi, jag har berättat om det här för min fru men hon är helt ointresserad av att vara med någon annan vilket jag självklart respekterar.


    Men det är en kul fantasi som vi ibland pratar om för att komma i stämning (mest för min skull) inför våra egna bravader.

  • KimLinnefeldt
    Anonym (Spännande) skrev 2020-07-01 18:15:24 följande:

    Det här är min största fantasi (utan tvekan).


    Jag går igång enormt på tanken av att min fru blir tagen av en annan man framför mig.


    Hur det börjar långsamt med förspel så att man ser hur hennes gnista tänds och att hon till slut inte kan motstå längre och att de till slut har sex tillsammans.


    Det är själva njutningen jag vill se, hur hon blir till sig av spänningen av att det är en annan man och en ny upplevelse för henne.


    Sen efter att dom är klara vill jag nog bara att han ska gå så fort som möjligt så att jag får ha sex med henne efteråt, för jag skulle nog explodera om jag fick se något sånt här.


    Dock kommer detta enbart att stanna som en fantasi, jag har berättat om det här för min fru men hon är helt ointresserad av att vara med någon annan vilket jag självklart respekterar.


    Men det är en kul fantasi som vi ibland pratar om för att komma i stämning (mest för min skull) inför våra egna bravader.


    Samma här, uppkåtande tanke att se hans kuk i hennes öppning, med mig nära. Jag slickar henne samtidigt som han penetrerar henne. 

    Jag fantiserar i hennes öra om det, och vi lyssnar ibland på noveller med det temat. Hon verkar också tända på tanken men har hittills inte velat testa irl. 

    Ja, svartsjuka skulle jag nog känna, men det kan ju vara en krydda också. Starka känslor av avund, överlägsenhet, underlägsenhet, skam och skuld kan vara afrodisiaka.
  • Mierdaz

    Det är kryddigt, hot, spännande, nervkittlande och exotiskt. 

    Hade gärna velat uppleva det. Att vara nr 3 i sängen och dela på någons sexiga fru tillsammans eller genom att vara en åskådare.

Svar på tråden Trekant ?