Hyckleri-OS
Vilka skulle vinna i Hyckleri-OS?
Vilka skulle vinna i Hyckleri-OS?
Så därför vore det roligt att veta om det är mest kvinnor eller män som svarat i denna tråd.
Håller med, det är nog betydligt fler kvinnor på FL än män.
Och det väcker ju en del intressanta frågor för jag har aldrig någonsin hört en kvinna erkänna att kvinnor skulle hyckla mer än män, men omröstningen visar något annat.... intressant
Jag tror att kvinnor skulle vinna.
Nej vänta, jag ändrar mig. Jag är säker på det.
Vad är syftet med sådana här trådar?
Ändrar svaren på någonting?
Vill man att kvinnor i grupp kollektivt ska hängas ut som hycklare?
Förstår inte meningen, är det inte på person basis man kan tycka att personer
hycklar.
Vad spelar det för roll om det är mest kvinnor eller män? även om det skulle vara flest kvinnor gäller det ju inte alla kvinnor gör det eller att inga män gör det.
om man säger att kvinnor hycklar mest är det som att säga att så gott som alla kvinnor gör det och nästan inga män.
Jag tycker att det finns både män och kvinnor som hycklar och ser hellre att det är just dom personerna oavsett kön.
Varför ska man klumpa ihop halva befolkningen som hycklande för det är ju så det ses av vissa, ändrar det något?
Hela Sverige regeringen. Spec de i miljöpartiet som säger en sak men sen visade sig att flertalet har aktier i stora oljebolag. Kolla upp det själv om ni inte tror mig!
Vad är syftet med sådana här trådar?
Ändrar svaren på någonting?
Vill man att kvinnor i grupp kollektivt ska hängas ut som hycklare?
Förstår inte meningen, är det inte på person basis man kan tycka att personer
hycklar.
Vad spelar det för roll om det är mest kvinnor eller män? även om det skulle vara flest kvinnor gäller det ju inte alla kvinnor gör det eller att inga män gör det.
om man säger att kvinnor hycklar mest är det som att säga att så gott som alla kvinnor gör det och nästan inga män.
Jag tycker att det finns både män och kvinnor som hycklar och ser hellre att det är just dom personerna oavsett kön.
Varför ska man klumpa ihop halva befolkningen som hycklande för det är ju så det ses av vissa, ändrar det något?