• Anonym (lettehgamesbegin)

Hyckleri-OS

Vilka skulle vinna i Hyckleri-OS?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hyckleri-OS
  • Anonym (Hen)
    Anonym (?) skrev 2021-04-22 17:35:48 följande:.

Så därför vore det roligt att veta om det är mest kvinnor eller män som svarat i denna tråd.

Det är nog både män och kvinnor som röstat. Troligtvis färre män med tanke på att det är FL vi är på.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Hen) skrev 2021-04-22 18:47:03 följande:
    Det är nog både män och kvinnor som röstat. Troligtvis färre män med tanke på att det är FL vi är på.
    Håller med, det är nog betydligt fler kvinnor på FL än män.

Och det väcker ju en del intressanta frågor för jag har aldrig någonsin hört en kvinna erkänna att kvinnor skulle hyckla mer än män, men omröstningen visar något annat.... intressant Flört
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (jaha) skrev 2021-04-23 12:58:02 följande:

Håller med, det är nog betydligt fler kvinnor på FL än män.

Och det väcker ju en del intressanta frågor för jag har aldrig någonsin hört en kvinna erkänna att kvinnor skulle hyckla mer än män, men omröstningen visar något annat.... intressant 

Generellt sätt så tror jag absolut det är mer kvinnor på FL än män. Meeen nu ligger tråden i kategori sex å sånt. Då kan man nog dra sin egen lilla slutsats. Det kryllar av dreglandes män på dessa sidor.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-04-23 13:02:21 följande:
    Generellt sätt så tror jag absolut det är mer kvinnor på FL än män. Meeen nu ligger tråden i kategori sex å sånt. Då kan man nog dra sin egen lilla slutsats. Det kryllar av dreglandes män på dessa sidor.
    Nja, kåtbockarna du syftar på skulle ju inte hänga här om de inte fick ut något av det. Så det är mer troligt att det hänger minst lika många bekräftelsetörstande kvinnor på såna trådar
  • Anonym (Greger)

Jag tror att kvinnor skulle vinna.
    Nej vänta, jag ändrar mig. Jag är säker på det.

• Anonym (?)

Vad är syftet med sådana här trådar?
    Ändrar svaren på någonting?
    Vill man att kvinnor i grupp kollektivt ska hängas ut som hycklare?
    Förstår inte meningen, är det inte på person basis man kan tycka att personer
    hycklar.
    Vad spelar det för roll om det är mest kvinnor eller män? även om det skulle vara flest kvinnor gäller det ju inte alla kvinnor gör det eller att inga män gör det.
    om man säger att kvinnor hycklar mest är det som att säga att så gott som alla kvinnor gör det och nästan inga män.
    Jag tycker att det finns både män och kvinnor som hycklar och ser hellre att det är just dom personerna oavsett kön.
    Varför ska man klumpa ihop halva befolkningen som hycklande för det är ju så det ses av vissa, ändrar det något?

• ELingstedt

Hela Sverige regeringen. Spec de i miljöpartiet som säger en sak men sen visade sig att flertalet har aktier i stora oljebolag. Kolla upp det själv om ni inte tror mig!

• Anonym (Greger)
    Anonym (?) skrev 2022-02-12 10:05:53 följande:

Vad är syftet med sådana här trådar?
    Ändrar svaren på någonting?
    Vill man att kvinnor i grupp kollektivt ska hängas ut som hycklare?
    Förstår inte meningen, är det inte på person basis man kan tycka att personer
    hycklar.
    Vad spelar det för roll om det är mest kvinnor eller män? även om det skulle vara flest kvinnor gäller det ju inte alla kvinnor gör det eller att inga män gör det.
    om man säger att kvinnor hycklar mest är det som att säga att så gott som alla kvinnor gör det och nästan inga män.
    Jag tycker att det finns både män och kvinnor som hycklar och ser hellre att det är just dom personerna oavsett kön.
    Varför ska man klumpa ihop halva befolkningen som hycklande för det är ju så det ses av vissa, ändrar det något?

93% har svarat kvinnor.
    Och det har ingen betydelse att det ser så ut?
    Wow.
  • Tukt
    Anonym (Greger) skrev 2022-02-12 10:54:29 följande:
    93% har svarat kvinnor.
    Och det har ingen betydelse att det ser så ut?
    Wow.
    Men snälla Greger... Det är 39 personer som utgör de där 93 procenten. Vara av du förmodligen är en.
    Och sådana här trådar tenderar att dra till sig gregrar från alla håll och kanter. Det gör det inte till ett statistiskt underlag för något annat än just gregarar som du, där de får uttrycka sin misogyni.
  • Anonym (Greger)
    Tukt skrev 2022-02-12 11:21:35 följande:
    Men snälla Greger... Det är 39 personer som utgör de där 93 procenten. Vara av du förmodligen är en.
    Och sådana här trådar tenderar att dra till sig gregrar från alla håll och kanter. Det gör det inte till ett statistiskt underlag för något annat än just gregarar som du, där de får uttrycka sin misogyni.
    You can't handle the truth.
Svar på tråden Hyckleri-OS