• Anonym (lettehgamesbegin)

Hyckleri-OS

Vilka skulle vinna i Hyckleri-OS?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hyckleri-OS
  • Tukt
    Anonym (Greger) skrev 2022-02-12 11:30:31 följande:
    You can't handle the truth.
    Vad är det som är sanningen då? Att 38 personer klickat på en omröstning. Ja 39 med dig då.
  • Anonym (Colt)
    Anonym (O) skrev 2020-07-01 12:28:07 följande:

Jag är kvinna men svarade ändå kvinnor. Det gäller iaf här på FL.

Svaren de flesta kvinnor skriver här på FL är helt olika om det gäller en man eller kvinna. Jag har sett det själv i mina trådar.

Fullkomligt riktigt.
  • Anonym (Med liten marginal- kvinnor)

Jag tror att vi generellt är marginellt bättre på det än er. Men det finns en hel del män som kan hyckla cirklar runt de flesta kvinnor, så det blir nog ändå en jämn kamp som avgörs på straffsparkar.

• Anonym (jaha)
    ELingstedt skrev 2022-02-12 10:45:59 följande:

Hela Sverige regeringen. Spec de i miljöpartiet som säger en sak men sen visade sig att flertalet har aktier i stora oljebolag. Kolla upp det själv om ni inte tror mig!

Eller kristersson som lovade förintelseoffer att aldrig samarbeta med SD och tvärvänder snabb?

Eller L som gjorde likadant med sina väljare?

Eller kristersson som vägrar svara på frågor kring människohandel och olovliga adoptioner när han satt som VD?

Eller Ebba "falukorven" Bush som viftade med falukorv för att se "folklig ut" iklädd svindyra märkeskläder och naglar som förmodligen kostar lika mycket att göra en an sköterka tjänar på en månad?

Eller samma Bush som ljög om El-kris och el-kompensation?

Eller samma regering som vill hemligstämpla vem som tar ut el-kompensation när det framkom att även deras miljonärskompisar tar ut kompensation för feta villor med pool?

Eller samma regering som bara råkat försena vinsttak för elbolag som hade kunna ge miljarder i skattkassan?

Eller vad sägs om M-kommunalpolitiker runt om i landet som passat på att höja sina lönder med det dubbla?

Ja, sittande regeringen är onekligen full med hycklare, pirater och banditer Flört

Om vi istället gör det till en tävling med representanter istället för ett generellt snitt, där männen och kvinnorna var för sig plockar ut sina bästa (eller värsta beroende på hur man ser det)  hycklare och dessa värsta män tävlar mot värsta kvinnor, då tror jag faktiskt att kvinnorna hade åkt på rejält med stryk.

Det hade blivit en helt annan grej än det generella snittet på hycklande när personer som kapten klänning osv. kliver in på spelplanen. Kvinnor har väldigt få på den där extrema nivån av hycklande.

• Anonym (jaha)
    Anonym (Med liten marginal- kvinnor) skrev 2023-03-02 19:39:24 följande:

Om vi istället gör det till en tävling med representanter istället för ett generellt snitt, där männen och kvinnorna var för sig plockar ut sina bästa (eller värsta beroende på hur man ser det)  hycklare och dessa värsta män tävlar mot värsta kvinnor, då tror jag faktiskt att kvinnorna hade åkt på rejält med stryk.

Det hade blivit en helt annan grej än det generella snittet på hycklande när personer som kapten klänning osv. kliver in på spelplanen. Kvinnor har väldigt få på den där extrema nivån av hycklande.

Jasså? Tar du med alla feminister så har du ett ganska stort gäng hycklare...
  • Anonym (Hin håle)

Majoriteten av kvinnor är självklart inte hycklare men majoriteten av hycklarna är kvinnor! 

Anonym (jaha) skrev 2023-03-02 21:35:59 följande:
    Jasså? Tar du med alla feminister så har du ett ganska stort gäng hycklare...
    Kapten Klänning är feminist, hycklare och även man. Få/ingen feministisk kvinna når upp till hans nivå. 
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Med liten marginal- kvinnor) skrev 2023-03-02 22:58:32 följande:
    Kapten Klänning är feminist, hycklare och även man. Få/ingen feministisk kvinna når upp till hans nivå. 
    Nja säg inte det, lady dahmer är en stark kandidat... men hon kanske inte är så mycket åt hycklar håller utan mer åt psycho sidan... en annan stark kandidat är zara larsson som gärna anspelar på sin sexualitet men sitter i TV och säger att hon hatar män...
    Anonym (jaha) skrev 2023-03-02 23:21:19 följande:
    Nja säg inte det, lady dahmer är en stark kandidat... men hon kanske inte är så mycket åt hycklar håller utan mer åt psycho sidan... en annan stark kandidat är zara larsson som gärna anspelar på sin sexualitet men sitter i TV och säger att hon hatar män...
    Ja alltså de två damerna är ju starka kandidater, men det är inte kapten klänning nivå. Det gemensamma är feminismen hos alla tre. Manliga uttalade feminister som är grova sexualförbrytare samtidigt, kapten Klänning, Harvey Weinstein, Epstein mfl. är överlägsna i hyckleri.
Svar på tråden Hyckleri-OS