• Anonym (Vad göra)

    Ångest...

    Jag har väldigt svårt att komma när jag har sex, ibland går det när jag rider men oftast inte. Kommer dock väldigt lätt av typ vibratorer osv särskilt på klitoris. Hur som helst så har jag haft förhållande ett år nu och tycker det är väldigt skönt trots att jag inte kommer... och gör ibland ljud som att jag verkligen njuter även om jag inte kommit. Så pratade jag och min kille igår om prestationsångest överlag när man har sex och så frågade jag honom om han hade det han sa "nej, men om du aldrig hade kommit så hade jag nog haft det".Rynkar på näsan Jag har aldrig i ord sagt att jag kommit när jag inte gjort det, men han liksom heller aldrig sagt "jag kommer typ nästan aldrig". Jag vågade inte erkänna då för liksom vill inte att han ska börja få prestationsångest när det ändå är så himla skönt trots allt och han är bra...
    Fuck, haha...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-07-07 21:29
    Ska tillägga att det alltså inte bara varit så med honom, utan han ofta svårt att komma genom penetrering...

  • Svar på tråden Ångest...
  • Xzx

    Och det är Precis Därför man inte ska fejka och måla in sig i ett hörn...


    Mitt råd är dock att ta upp det här med honom, come clean, berätta hur du känner, varför du inte sagt något, att du har det fantastiskt skönt och så ändå att det bara är såhär Du Funkar. Han Måste acceptera det.

  • KimLinnefeldt

    Min dam kommer inte varje gång, men bedyrar att hon ändå tycker att det är skönt. Jag jobbar med att tro henne. Det är väldigt tändande och hjärtevärmande för mig när hon kommer, så det är något som saknas för mig de gånger hon inte kommer. Men jag försöker verkligen ta in det hon säger, jag tror att hon menar det, att hon inte har sex med mig av några dåliga skäl.

    Man är väl sitt eget mått. För mig är det i stort sett omöjligt att avsluta utan happy ending.

  • KimLinnefeldt

    Var ärlig, det enda rimliga i längden. Han får försöka stå ut med att du njuter på ditt sätt, han på sitt. Men om du ska leva länge med honom måste han få veta.

  • Anonym (S)

    Övning ger färdighet. Jag behöver fantisera medans vi har sex för att komma enbart genom penetration. Men nu får jag orgasm varje gång vi har sex, för jag kan slappna av på ett helt annat sätt när jag vet att det går och orgasmen är så mycket intensivare också

Svar på tråden Ångest...