• Anonym (Jahaja)

    Hon njuter... men inte jag!

    Funderade först att fråga av mig på flashback men tänkte att det här forumet kanske är bättre för att få kvinnliga perspektiv. 

    Jag är i runda slängar runt 30 år gammal och träffade för några månader sedan en fem år yngre tjej som är både söt, ambitiös, välutbildad och omtänksam. Helt enkelt ett kap på alla punkter. Tjejen i sig kommer från ett annat europeiskt land med något mer konservativ syn på sex och samliv. Sedan tidigare har hon haft ett antal relationer, med allt gemensamt att sex aldrig riktigt har varit något hon önskade, utan snarare något som kom med relationen vare sig hon vill eller inte. Jag har genom min erfarenhet av kvinnor (flertalet relationer) lärt mig att i en sådan situation så är det bättre att "ge än att ta" när det kommer till sex, och säkerställa att det blir så bra för min partner som möjligt - för att säkerställa att hon får positiva tankar om att ha sex med mig.

    När det kommer till hennes njutning, har min "taktik" gått över all förväntan, och hon njuter så det står härliga till. Den första månaden var det väl i princip jag som 100% gav henne oralsex, och hon har nått orgasmer som hon enligt henne själv aldrig tidigare nått. Hon är också väldigt stolt över att hon inte har fejkat någon orgasm med mig, och hon vill ha mer i princip varje stund vi är tillsammans. Toppen!

    Problemet är att vi har hamnat i en situation där jag själv inte får så mycket ut av det, förutom att se henne njuta såklart. Innan hon träffade mig hade hon aldrig fått en man komma genom ett "handjob" och aldrig testat att suga av någon då hennes inställning till penisar var i princip att de var smutsiga och äckliga. Ungefär 2 månader in i vårt dejtande var hon dock villig att testa att ge en avsugning, och det visar sig att hon gillar att göra detta enormt mycket. Har aldrig sett en tjej bli så våt bara av att suga av någon. Problemet är väl att hon tycker att det är kul, men det är inte speciellt skönt för mig. Hon föredrar att göra det högst några minuter också, vilket inte räcker för mig. Jag försöker att ge lite tips, men samtidigt är jag rädd att såra henne då hon ser sådär nöjd ut över att hon äntligen har gjort något som hon tidigare aldrig velat.

    Självklart har vi också penetrerande sex, men hon är väldigt mån om att vi har kondom vilket jag självklart respekterar. Problemet här är att jag är omskuren sedan tonåren, och har nedsatt känsel i min penis. Detta innebär att för mig så känns inte samlag speciellt mycket, och särskilt inte med kondom på. Vi har pratat om att ha sex utan kondom, men trots att hon går på p-piller tycker hon att det känns för osäkert för att ha sex utan, då hon aldrig skulle kunna göra abort ifall hon blev gravid. Således vill jag inte "pusha" henne för mycket på det här området och göra henne obekväm.

    Så efter ungefär fyra månaders dejtande, kan jag med glädje säga att denna tidigare något konservativa tjej, har utvecklats till en väldigt sexuell varelse - vilket känns jättekul. Hon vill ha sex ofta och hon älskar när jag går ner på henne. Hon säger till mig ibland att hon önskar att hennes tidigare pojkvänner hade sett henne nu - då de alla klagat på att hon aldrig velat ha sex tidigare. Allt detta beröm för mina insatser gör ju mig jätteglad och motiverar mig till att göra det ännu bättre för henne - men någonstans i detta känns det som att jag har glömt mig själv.

    För sanningen är att jag personligen njuter av lite mer avancerat sex, gärna med inslag av lätt S/M, djupa avsugningar och lätt exhibitionism. Detta har jag så här långt inte riktigt kunnat delge mig av till henne då jag varken vill skrämma henne, eller få henne att göra något hon inte är komfortabel med. Vanligt sex är fantastiskt också såklart, men hade jag fått drömma hade jag varit tillsammans med någon som ville utforska både min och hennes sexualitet.

    En dag och natt som jag och min nya flickvän spenderar tillsammans innebär istället sex (oralt där jag ger, och vaginalt), ungefär en till tre gånger, och efteråt på morgonen går jag hem och runkar av mig själv så att jag äntligen får komma. Detta känns för jävla sorgligt, men jag vet inte riktigt vad lösningen är. Tittar vi på det i stort sedan vi började ha sex har jag kommit två gånger totalt, medan hon säkerligen har kommit hundrafemito gånger.

    Jag har säkert glömt en hel del detaljer kring min situation, men det hade varit jättesnällt om ni, speciellt ni tjejer här hade kunnat hjälpa mig att reflektera. Vad bör jag göra i denna situationen? Tanken har väl slagit mig någon gång att ge upp detta, och hitta någon som har mer erfarenhet sexuellt och kanske är mer "drivande" när det kommer till sex. Men samtidigt är hon en fantastisk tjej och att hitta någon som har alla de andra attributen, och samtidigt är mer kompatibelt sexuellt, känns smått omöjligt på kort sikt.

    Tack för alla tankar och förslag på förhand 

  • Svar på tråden Hon njuter... men inte jag!
  • Anonym (Prata)

    Vad fint av dig att ge henne så mycket!

    Tycker att det är dags att du säger att du skulle vilja att hon suger lite mer?

    Kanske funkar av dig mer?

    Var öppen med det du gillar fast på ett finare sätt?

    Det måste kännas fruktansvärt att gå hem och runka?

  • New  Dawn

    Okej, så hon gillar verkligen att suga dig och ha sex med dig, men någonstans vill du ha någon mer "drivande" och sexuellt erfaren.

    Men hur känner hon när det i princip aldrig går för dig? Det ÄR de flesta kvinnor angelägna om. Bryr hon dig inget om det ??!?!!

    Om du nu är den mest drivande, varför leder du sexet så att du inte kommer och njuter?

    Jag har läst många kvinnor som bara har sex för mannens skull och då brukar jag råda dem att berätta vad de tänder på och njuter av. Ibland kan det ske genom att de smeker sig själva under sex, eller genom att de berättar mer vad de gillar. Samma råd gäller dig. Berätta hur du vill bli smekt /runkad/sugen, annars kan hon inte lära sig. Du kan ju uppenbarligen runka själv, så kanske du kan göra det mera inför henne. Hon kanske skulle gilla det jättemycket.

    Vad gäller s/M och liknade, kan du inte förvänta dig att hon ska gilla det, men är det så viktigt för dig får du fråga, men då får du nog räkna med att kanske behöva byta partner. Nästa gång, kolla upp de sexuella preferenserna tidigare...eftersom de verkar vara väldigt viktiga.


    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Lite salt)

    Det känns inte som att ni är helt sexuellt kompatibla om hon precis börjat upptäcka sin sexualitet och du vill ha avancerad sex med s/m och deepthroat?

    Tyvärr är det så ibland att man helt enkelt befinner sig på olika platser och har olika önskemål., och inte passar ihop sexuellt.

    När det gäller avsugningar är det väl bara att instruera (det går bra att instruera på ett positivt sätt) :"ja, ja, lite snabbare nu, ännu snabbare, ja, precis så, så jäkla skönt, men lite djupare..." Ju förr desto bättre tänker ja, inte kul efter flera månader att få veta att man gjort "fel"...

    Men innan bör ni kanske snacka om hur djupt hon VILL ta den, och här är ju ett problem:vill hon inte något så måste du respektera det och fråga dig om du vill leva utan den delen av sexlivet.

    Jag tror som sagt att ni kommer göra slut.

  • Anonym (K)

    Vadå, kan hon inte runka av dig som avslutning??

  • cerise81

    Jag lever i en omvänd situation, sen snart 15 år. Min man får komma varje gång, själv får jag fixa min orgasm i min ensamhet i efterhand. Har tyvärr gjort snedsteg sexuellt, för att stilla min frustration.

  • Anonym (hm)

    Jag hade tyckt som kvinna det var jättejobbigt om min man aldrig kom. Allt fokus hade hamnat på varför och vad jag kunnat göra då. Jag visste i stort sett om allt mitt ex tände på, den diskussionen hade vi redan i början.

    Tror att om du ska vara kvar i relationen måste du vara ärlig, hur jobbigt det än är. Det, eller för evigt känna att det känns jobbigt.

  • Core

    Har aldrig fattat den här besattheten kring hur när och varför när det gäller sex. Är själv man med hög drift, men så länge man får till lite intima stunder så är jag nöjd, men vissa verkar hålla på och fjanta med att det ska vara vissa ställningar, fetischer och det måste vara oralt hit och dit.

    Visst har jag fått göra avkall på en del fantasier och saker jag kanske gillar, men jag fick en grym fru istället, så länge vi har ett bra sexliv i övrigt så undrar jag, vem är jag att gnälla?

    Tänk nu efter varför du föll för henne. Själv var det just att hon är lite mer traditionellt lagd, en väldigt feminin kvinna med allt vad det innebär. Skulle jag träffa ett sexmonster som ville göra allt under solen och testa mer, ja då hade hon garanterat haft en annan personlighet.

    Vart vill jag komma? Ställ inte så höga krav speciellt så här tidigt, väg vad du tycker om med henne mot nackdelarna och bestäm dig för om det bra väger över, är det så så kommer ni hitta en väg och du kommer att trivas. Förmodligen har hon redan släppt lös lite extra för din skull även om du uppfattar att hon gillar det.

  • Core

    Måste bara tillägga, deepthroat, på riktigt? Hade det varit livsviktigt hade jag hållit mig till översminkade kroghaggor.

    Det är en sak att prata om att hitta en väg som båda gillar, men om inte du blir tillfredställd utan sånt skit så lägg ner istället.

  • Anonym (hm)
    Core skrev 2020-07-17 13:15:35 följande:

    Har aldrig fattat den här besattheten kring hur när och varför när det gäller sex. Är själv man med hög drift, men så länge man får till lite intima stunder så är jag nöjd, men vissa verkar hålla på och fjanta med att det ska vara vissa ställningar, fetischer och det måste vara oralt hit och dit.

    Visst har jag fått göra avkall på en del fantasier och saker jag kanske gillar, men jag fick en grym fru istället, så länge vi har ett bra sexliv i övrigt så undrar jag, vem är jag att gnälla?

    Tänk nu efter varför du föll för henne. Själv var det just att hon är lite mer traditionellt lagd, en väldigt feminin kvinna med allt vad det innebär. Skulle jag träffa ett sexmonster som ville göra allt under solen och testa mer, ja då hade hon garanterat haft en annan personlighet.

    Vart vill jag komma? Ställ inte så höga krav speciellt så här tidigt, väg vad du tycker om med henne mot nackdelarna och bestäm dig för om det bra väger över, är det så så kommer ni hitta en väg och du kommer att trivas. Förmodligen har hon redan släppt lös lite extra för din skull även om du uppfattar att hon gillar det.


    Fast om du själv aldrig kommer, hade det ändå räckt för dig?

    Jag har varit med män vars fetischer jag i längden inte räckt till för, men finns ju ändå ett mellanting.
  • Core

    Så klart så hittar man vägar till bättre sex tillsammans, men jag tycker att det lyser igenom att det han begär rätt mycket för att själv få njutning, låter snarare porrskadad. Det är en sak att säga? du, jag har lite svårt att komma, kan inte du hjälpa till med ett avslut? och än att börja sakna deepthroat efter fyra månaders dejtande.

Svar på tråden Hon njuter... men inte jag!