• Anonym (?)

Träffa en ny man fast osäker på vad han kommer tycka (bild)

Jag är singel sedan några månader.

Har varit gift i över 10 år.

Inte visat mig för någon annan än min exman de senaste 10 åren.

Som aldrig sa något fint till mig.

Nu är jag sugen på att träffa en man för sex men blir osäker över min kropp.

Skulle vilja kunna släppa loss alla mina hämningar...

• Svar på tråden Träffa en ny man fast osäker på vad han kommer tycka (bild)
  • MammAmma

Jag har en kropp väldigt lik din TS, men du har nog lite bättre bröst än mig, och jag får ligga massor (när jag vill, har perioder med självvald torka). Du har inget att oroa dig för

• Stefano82
    MammAmma skrev 2020-07-19 22:36:23 följande:

Jag har en kropp väldigt lik din TS, men du har nog lite bättre bröst än mig, och jag får ligga massor (när jag vill, har perioder med självvald torka). Du har inget att oroa dig för

Jag hade inte tackat nej till er båda 2. Ni är 2 underbara kvinnor puss puss.
  • Anonym (Himlen)

Underbara bröst du har, hade varit väldigt nöjd om ja träffade nån med såna bröst

• Anonym (man53Stockholm)

Wow, vilken härlig kropp. Naturligt vacker och sexig. 

• Mr1970

Är det bara jag som tycker det, men oroar sig kvinnor inte sjukt mycket i onödan över just kropp o bröst?? Absolut att vi lever i ett samhälle med galet mycket kroppsfixering men i alla fall JAG som man tycker inte brösten "borde" se ut på något speciellt sätt. Stora eller små, fasta eller hängiga.. för mig är bröst underbara i alla dess former. Kvinnokroppen är vacker oavsett. Så länge det kanske inte handlar om sjukliga vikter som man ser på dokumentärer ibland. Annars är det i mina tankar själva människan jag ser.

• KimLinnefeldt
    Mr1970 skrev 2020-07-20 08:29:33 följande:

Är det bara jag som tycker det, men oroar sig kvinnor inte sjukt mycket i onödan över just kropp o bröst?? Absolut att vi lever i ett samhälle med galet mycket kroppsfixering men i alla fall JAG som man tycker inte brösten "borde" se ut på något speciellt sätt. Stora eller små, fasta eller hängiga.. för mig är bröst underbara i alla dess former. Kvinnokroppen är vacker oavsett. Så länge det kanske inte handlar om sjukliga vikter som man ser på dokumentärer ibland. Annars är det i mina tankar själva människan jag ser.

Skönhetsindustrin tjänar storkovan på att göra kvinnor oroliga för sitt utseende. Det är mycket, mycket mindre viktigt för män. När lampan är släckt och man är med den man älskar så spelar en cellulit eller ett hängbröst ingen som helst roll. 
Svar på tråden Träffa en ny man fast osäker på vad han kommer tycka (bild)