• Anonym (Annelie)

Min man är hebefil, fråga på!

Jag är sedan många år tillbaka gift med en man som tänder enormt på flickor i nedre tonåren (ej prepubertala). Något ni undrar?

• Svar på tråden Min man är hebefil, fråga på!
  • legomum

Men hur fan kan folk sitta och normalisera att ni/man/någon tänder på och sexualiserar en 13 åring?

Det är sjukt.

En trettonåring är ett barn vänd och vrid på era hjärnor hur många varv ni vill. Faktum kvarstår.

• Anonym (ehva)

Vadå mest fertil upp till 20 års ålder? Jag hamnade i puberteten vid ca 12 år men var inte mest fertil då utan vid 20-25 års ålder. Jag tror de flesta har sin mest fertila period ungefär då, och inte före 20 års ålder.

• Aikido
    Anonym (ehva) skrev 2020-07-27 16:00:22 följande:

Vadå mest fertil upp till 20 års ålder? Jag hamnade i puberteten vid ca 12 år men var inte mest fertil då utan vid 20-25 års ålder. Jag tror de flesta har sin mest fertila period ungefär då, och inte före 20 års ålder.

Hur mätte du detta? Antalet avkommor under de olika tidsperioderna?
  • MammAmma
    Anonym (Olivia) skrev 2020-07-27 11:27:12 följande:

Jag är av den radikala uppfattningen att nästintill alla män tänder på tjejer som genomgått puberteten. Inte aktivt och det är absolut inte alla som lever ut detta. Men hade det kommit till kritan och hade man radat upp ett gäng män framför en naken yngre tonåringar så hade dessa män fått erektion. Det ligger i mannens natur. Och nu talar vi alltså om tjejer som genomgått puberteten, inte småbarn.

Jag skadade mig med sex när jag var yngre. Jag började vid tolv. Var rätt tidigt utvecklad och såg väl lite äldre ut men var väldigt omogen till sinnet. Männen jag träffade då var vem som helst.

Innerstan, förorten. Företagare, städare. Invandrare, svensk. Rik, fattig. Gift, singel. Lyckligt gift, olyckligt gift. Lång, kort. Män som ingen någonsin hade kunnat misstänka. Som hade barn. Småbarnspappor eller tonårspappor. Som beklagade sig på hur ung jag var men inte kunde stå emot sin fantasi och ändå hade sex med mig, tolv år gammal, tretton år gammal.

En högt uppsatt chef i Stockholm ville alltid ha oskyddat samlag för han ville så gärna ha ett "kärleksbarn". Jag var nyss fyllda femton.

En rik trettioåring i Gamla stan i Malmö ville så gärna lämna blåmärken kvar för det tände han på. På helgerna hängde han på dom finaste barerna och spred sina pengar.

En egenföretagare i Kävlinge hade en dotter i min ålder och en fru som gick och väntade på honom medan han träffade mig i skrubben på sitt företag. Jag var fjorton.

En pastor i Trelleborg. Jag var femton.

Nu har det gått rätt lång tid sedan dess men sedan den tiden har jag fått en extremt bra sinne för att känna igen dessa män utan att behöva tala med dom. Det är en slags vibration, ett sätt att titta på, hur dom för sig, som avslöjar dom. Och det är vem som helst.

Så din man är långt ifrån ensam. Han är däremot stark som inte lever ut sina lustar. Att dessutom erkänna det för sig själv och dig är starkt. Och om jag vore du så skulle jag alltid hålla ögonen öppna, jag skulle inte släppa ner garden för med internet så är det bara ett klick bort och så har han gjort ett övertramp.

Jag håller faktiskt med dig, och hade även en diskussion om det i en annan tråd för inte så längesen.

Hebefili hör till den normala - ja normala - manliga sexualiteten. Oavsett vad man tycker om saken. Och de flesta vettiga vuxna agerar inte ut sina lustar och impulser med tonåringar, även om de finns där.
  • Anonym (S)
    Aikido skrev 2020-07-27 16:30:25 följande:
    Hur mätte du detta? Antalet avkommor under de olika tidsperioderna?
    Kvinnan är som mest fertil mellan 20-25 det är inget som behöver bevisas och har du åsikter om det så är en snabb googling något du själv kan göra.
  • Anonym (-)
    Anonym (S) skrev 2020-07-27 16:40:52 följande:

Kvinnan är som mest fertil mellan 20-25 det är inget som behöver bevisas och har du åsikter om det så är en snabb googling något du själv kan göra.

Fel! Undersökningar som gjorts på kvinnor utgår från kvinnor i åldersgruppen från 20-25 och uppåt, inte yngre. Därför har yngre kvinnors fertilitet inte ingått i forskningen. Men ju yngre kvinnan är desto högre fertilitet.
  • Anonym (S)
    Anonym (-) skrev 2020-07-27 16:44:25 följande:
    Fel! Undersökningar som gjorts på kvinnor utgår från kvinnor i åldersgruppen från 20-25 och uppåt, inte yngre. Därför har yngre kvinnors fertilitet inte ingått i forskningen. Men ju yngre kvinnan är desto högre fertilitet.
    bevisa det
  • Tecum
    Anonym (Annelie) skrev 2020-07-27 08:33:13 följande:
    Han tänder på andra vuxna kvinnor också. 
    Men då är läget under kontroll, det vore värre om han bara var inriktad på tonåringar. Kanske gör han saken värre än vad den är? Många män kan njuta av anblicken av en ung tjej utan att vilja göra något, även om 13-16 är för ungt för mig.
  • Anonym (-)
    Anonym (S) skrev 2020-07-27 16:45:28 följande:

bevisa det

Det förstår du väl själv? En 15-åring är biologiskt sett mer fertil än en 20-25 åring.
  • legomum
    Tecum skrev 2020-07-27 16:45:59 följande:
    Men då är läget under kontroll, det vore värre om han bara var inriktad på tonåringar. Kanske gör han saken värre än vad den är? Många män kan njuta av anblicken av en ung tjej utan att vilja göra något, även om 13-16 är för ungt för mig.
    han har ju gått i terapi för det i 20 år. skulle inte säga att att det är under kontroll
Svar på tråden Min man är hebefil, fråga på!