IVF hösten/vintern 2020
Nä icsi har vi inte gjort innan då alla 13 blev mogna sist & 5 befruktades.
Ja vi ska få tillbaka 2 att sätta in på lördag så hoppas verkligen det blir så
Nä icsi har vi inte gjort innan då alla 13 blev mogna sist & 5 befruktades.
Ja vi ska få tillbaka 2 att sätta in på lördag så hoppas verkligen det blir så
Hjärtat slog!!! Helt chockad och grät så mycket
Aa helt otroligt vågade inte ens titta på skärmen i början. Åååh jaa nuu är jag såå avslappnad asså och hade inga ömma bröst idag alls men nu skiter jag i dem och snarare kan njuta att jag mår så bra och den ändå mår bra där inne :D
Så jäkla ledsen :( kliniken ringde precis
Alla 3 ägg va mogna men ingen befruktades! Dem valde att inte injecera in spermierna för att dem tyckte att förra året fick det bra utan
Så nu finns det inget att återföra :(
Hej
Just fått mitt besked. Inga till frysen men varför 1a gången blev det en och nu sist 3. Nu ingen?
Förstår inte riktigt varför..
Såg säkert 10 eller 15 barnvagnar nu när jag var på promenad i sakta mak 1h. De har en tendens att dyka upp överallt när man inte vill och mammagrupper och pappagrupper som verkar ha det så trevligt så. Låter bitter men man blir lite så.
Håller tummarna för det som trycker i magen nu som fan. Måste bli lugn inte stressa upp mig inte bra..
Väntar på att de ska ringa nu kanske jag får nån förklaring i alla fall..
Hej
Det är testdag för mig så dagen D.
Se nästa bild då tror jag till och med det syns. I verkligheten syns det bättre nu..Lite i chock.
Förstår att ni är nyfikna, och tro det eller ej.. Där inne låg det en liten krabat med ett hjärta som slog. 12mm stor.. Nu är de hemska väntan till v 12, sen kanske jag med slappnar av.. Hoppas så väldigt att dett går vägen..
Hej fina ni, någon som vet om man ska ta lutinus på morgonen inför en FET kl 13? Jag skulle börja med dem igår men undrar om det kan störa själva återföringen om det är rester av lutinus i vägen? Kliniken har ingen telefontid längre men ni vet säkert!
Jag är en riktig knäppgök men tog ett rfsu ?testa tidigt? på RD 6 (!!) och anar ett till streck. Så destruktivt men gav mig en liten strimma hopp. Ser ni? :O
Du har rätt, det avtog! Testade med cb igår som var jättestarkt positivt men testlagrets tester är så svaga att jag måste sitta och kisa typ med knapp stegring mellan rd6 och rd8. Så konstigt att det kan visa så olika... hoppas på stegring i dagarna! Vore så kul att följas åt med er alla som fått/väntar plus om det här går vägen.