IVF hösten/vintern 2020
Bra att det ger hopp! :) Det händer tydligen mycket på fem dagar.
Mensen kom i eftermiddag. Håll tummarna för att jag får klartecken att starta imorgon när jag ringer!
Bra att det ger hopp! :) Det händer tydligen mycket på fem dagar.
Mensen kom i eftermiddag. Håll tummarna för att jag får klartecken att starta imorgon när jag ringer!
Liten uppdatering från mig, tom hinnsäck på 7+2, fått cytotec nu för att få ut det. Ska bli skönt att få slut på lidandet och att rikta mig mot ngt annat. Vi ska fortsätta men vart och hur vet jag inte än. Längtar få ut detta så att man kan må som vanligt och inte må illa!
Ruvardag 7 med blastocyst. Vågar man lita på detta? <3
Hej alla, minns inte om någon tar tillskott här för att förbättra äggkvalitet, i så fall vad exakt är det ni tar och vilken dos? Tack snälla =)
Tusen tack <3 <3 Ja det är vårt första någonsin! aldrig sett ett innan <3
en liten del av mig är fortfarande orolig att det är ovitrellen som spökar...
Åh, men det kan ju också vara tidigt :( hoppas dina misstankar är fel
Tiden efter missed abortion var tydligen svårare än vad jag trott. Mår rätt dåligt och kämpar med ångest/depression.. blöder ut stora klumpar så processen är väl igång och mycket hormoner som lämnar kroppen.. har ngn ngt tips vart man kan vända sig för att hitta ngt som får en må bättre?
Då var det kört igen, FET blev inställd pga vätska i livmodern. Googlat som galen och det verkar inte finnas någon tydlig anledning till detta tillstånd och det finns inget botemedel heller. Det brukar lösa sig av sig själv för många, men dock inte för alla, och embryot har inga chanser att fästa om det finns vätska. Kul!