IVF hösten/vintern 2020
Jag tror det blir nya UL när jag förhoppningsvis åker igen i slutet av maj. Så man får hoppas att det är löst då. Vilken krokig resa en IVF kan bli!
Så glad för de strecket tanken på de där brevet de va som att bli påkörd av en lastbil. Testade imorse med och där va den igen, ingen direkt skillnad i intensitet kanske får testa nästa gång i helgen istället <3
Hej
Just pratat med kliniken. Jag skall fylla 40 i maj och de gör inga landstingfinansierade färska återföringar efter 40. Nu skall min läkare be om att få göra en färsk återföring istället för en frusen som är på tur egentligen då jag har gjort 2 och har kvar 1. Nämnde kortison som nån tipsade om här så det ser ut att bli det, skall minska immunförsvaret så man ej stöter bort embryot viket jag verkar göra. Troligen blir det i styrd stimulerad cykel. + Lutinus + Trombyl + Progynon + Embryoblut. Kanske är så att min kropp stöter bort som min gynläkare misstänkte innan all ivf satte igång..
Känner mig som nu i limbo och tårarna rinner.. Då kan jag bara vänta och se vad domen blir. Får jag höra vad domen blir..
Bra med färsk återföring då det innebär att vi får fler ägg till frysen nu..
Kanske slutar i slutändan med att nån annan får bära mina ägg.
De verkar det inte vara nå fel på, det är först när de ska in i min kropp..
Hej :)
Vad har funkat bäst för er? Jag har haft Gonal F förut & fått många blastocyster med dem & blivit gravid varje gång men ej gått hela vägen.
Är Menopur bättre med kvalite men ger färre ägg?