IVF hösten/vintern 2020
Åh beklagar ditt öde också :( så fruktansvärt att behöva vara med om detta. Har du redan gjort ivf- försök i Sverige?
Åh beklagar ditt öde också :( så fruktansvärt att behöva vara med om detta. Har du redan gjort ivf- försök i Sverige?
Ruvardag 7 idag
Det svaga igår blev detta idag :)
Hur lång tid tog det för er att få tillbaka mensen efter ma? Enl. "planerad" mens ska den komma i dagarna, 4 veckor sen jag tog cytotec med :( fick idag något kopiöst, rent ut sagt förbannat stora flytningar? Fattar noll.. Kroppen gör mig inte klok, blir väl snart flint med allt dragande i håret..
Tack snälla! Jag kräktes nyss första gången för idag, börjat må illa sen 3-4 dagar så jag kräks från lunch till kväll några gånger. Så jäkla jobbigt om detta är missfall. Är detta graviditet så tar jag detta såklart på ett annat sätt. Då är det inga problem! Tiden går såååå sakta så sakta. När människan inte vet om man ska bearbeta sorgen eller ha glädje, det är så fruktansvärt då
Tack för pepp! Redan nu mår jag bra. Kan äntligen andas och känns som blodet cirkulerar igen i ansiktet, kan äta och vara utan illamående. Det här har varit fruktansvärt, önskar ingen behöver gå genom detta.
Har inte varit så aktiv i tråden på sistone då det varit en massa väntan för mig. Läser dock en hel del.
Men nu är FET planerad för tisdag! Hoppas så att det blir äntligen av nu efter flera månaders väntan, att det sista ultraljudet ser bra ut, embryot klarar upptiningen och så. Förväntansfull! :)
Idag va vi på möte på IVF kliniken
Vi ville prata lite jag & sambon ihop med läkarn för å se om vi får bättre beslut. Om vi bestämmer oss för att göra en ny ivf omgång så blir det nog isf att köra på att de sätter in 2 st, som isf liggat i embryo glue. Och kanske sänka dosen på Gonal f eftersom jag blev sjuk i överstimulering..
Men vi har ännu ej bestämt oss..
På tisdag :) spännande
Håller tummar för dig
Åh så härligt att det snart är dags :) håller tummarna att allt ska gå bra :)
Jag håller tummarna!! Visst har ni testat era embryon med PGA eller vad det heter? Gör ni behandlingen utomlands?