IVF hösten/vintern 2020
Hej ser du frågar om lutinus. För mig har de varit varannan gång då den skjutit upp mensen. Lurig lutinusen..Men gå på gravtestet är nog ändå beviset man har sen, hormonerna ställer till det ordentligt.
Hej ser du frågar om lutinus. För mig har de varit varannan gång då den skjutit upp mensen. Lurig lutinusen..Men gå på gravtestet är nog ändå beviset man har sen, hormonerna ställer till det ordentligt.
Jag är en riktig knäppgök men tog ett rfsu ?testa tidigt? på RD 6 (!!) och anar ett till streck. Så destruktivt men gav mig en liten strimma hopp. Ser ni? :O
Jag är en riktig knäppgök men tog ett rfsu ?testa tidigt? på RD 6 (!!) och anar ett till streck. Så destruktivt men gav mig en liten strimma hopp. Ser ni? :O
Hej jag är en trist förespråkare av att inte testa tidigt pga att man har en cocktail av hormoner i kroppen + att ovitrelle kan spöka till det om man är ute för tidigt med testning. Tycker också jag ser nått svagt streck men sjå dig ett par dar alt till testdag och testa på nytt. Mitt var också svagt nu på testdag men syntes mer när det torkat.
Oj men då är den definitivt ute hoppas de blir starkare nu :)
Hej behöver inte vara kört jag fick rosa flytning och sen blev den röd veckan för test. Det höll i sig så jag testade i blodblandat vatten och det var positivt ändå. Idag är första dagen då det verkar lugna sig lite. Testade positivt 1v och 1dag sedan. Lycka till nu.
Du kan mycket väl vara med om en nidblödning med. Kroppen behöver ju inte riktigt förstp att du är gravid. Jag håller tummarna för att du får ett plus. Mitt var svagt på rd8 men när jag tog cb dagen innan så kom de ett tydligt plus. :)
Jag har hört både bu och bä om både testlagret och rfsu graviditettest.. Kan vara ärlig i säga att jag tog ett för någon vecka sen när jag hade min blödning o rfsu visade svagare men positivt trodde de va kört då.. Men de v de ju inte. Visar cb positivt så grattis! :) då är du gravid :)
Hej jag kör på clear blue. Rosa digutala Ägglossningstesten av clear blue har de sagt jag ska köra på inför ägglossning så kör samma på gravidtest numer. Kostar lite mer är väl det som är negativt..
Stort grattis!! Vad glad jag blir för din skull Även om vi ALLA här inne förtjänar plus och graviditeter så tror jag nog att du är en av dem som haft det tuffast, så det värmer lite extra att du fick plusset!