BIM september 2020
Mensen kom idag så nu hoppar vi på ett tredje försök för att skaffa syskon till barnen.
Så här kan vi samlas vi som har BIM i september.
Lycka till allihopa. :)
Mensen kom idag så nu hoppar vi på ett tredje försök för att skaffa syskon till barnen.
Så här kan vi samlas vi som har BIM i september.
Lycka till allihopa. :)
Tack så mycket!
Har du testat idag trots BIM?
Hej igen!
Är det någon har erfarenhet av det här med tempning och NC?
Fick en tempdip i morse som har gett mig brutal ångest...
blev så orolig och tog därför ett test i morse då men kändes inte bättre då de inte heller visade så starkt.. Dock va jag uppe och kissade i natt vid 03 någon gång..
vet inte vad jag ska tro om detta, är bara så orolig och nere...

Hej! Testade svagt + igår på bim-1, idag på bim stod det gravid 1-2 och cb fertilitetsmonitlr visade gravid. Hoppas allt går bra, finns det någon fb-grupp?
Hej igen!
Är det någon har erfarenhet av det här med tempning och NC?
Fick en tempdip i morse som har gett mig brutal ångest...
blev så orolig och tog därför ett test i morse då men kändes inte bättre då de inte heller visade så starkt.. Dock va jag uppe och kissade i natt vid 03 någon gång..
vet inte vad jag ska tro om detta, är bara så orolig och nere...
Fick ett tidigt missfall. Plussade ju för 4 dagar sedan men plusset har inte blivit starkare, snarare tvärt om. Så det förklarar ju saken att det kom blod idag
Fick ett tidigt missfall. Plussade ju för 4 dagar sedan men plusset har inte blivit starkare, snarare tvärt om. Så det förklarar ju saken att det kom blod idag
Beklagar :/ så ledsamt när man väl lyckats få sitt efterlängtade plus!
Ja det tog mycket hårdare på mig än vad jag någonsin hade kunnat tro. Jätte tufft känns det även om det var så tidigt
Grattis till ditt plus!!
Jag efterlyser också en fb-grupp men hittar ingen. Så jag har skapat en grupp men den är dold för alla så att kompisar/kollegor ej ska kunna se ännu. Jag kan bjuda in dig och andra här som vill vara med ????????