BIM september 2020
Mensen kom idag så nu hoppar vi på ett tredje försök för att skaffa syskon till barnen.
Så här kan vi samlas vi som har BIM i september.
Lycka till allihopa. :)
Mensen kom idag så nu hoppar vi på ett tredje försök för att skaffa syskon till barnen.
Så här kan vi samlas vi som har BIM i september.
Lycka till allihopa. :)
Hej,
Tog det här testet i morse (inte med morgonurin dock) både jag och min sambo såg strecket i verkligheten. Har tagit tre test sen dess (med annat kiss) och får inte något streck. Vad är era erfarenheter av babyplan tester?

Grattis till ditt plus!!
Jag efterlyser också en fb-grupp men hittar ingen. Så jag har skapat en grupp men den är dold för alla så att kompisar/kollegor ej ska kunna se ännu. Jag kan bjuda in dig och andra här som vill vara med ????????
Jag skulle gärna vela bli inbjuden till en Facebook grupp, plussade själv nyss! Men de står att din profil är privat, så kan inte skicka meddelande till dig.. ??
Tack!!!!
Ja, jag är jättegärna med! Hur får jag tillgång till den?
Hej,
Tog det här testet i morse (inte med morgonurin dock) både jag och min sambo såg strecket i verkligheten. Har tagit tre test sen dess (med annat kiss) och får inte något streck. Vad är era erfarenheter av babyplan tester?
Hej igen!
Är det någon har erfarenhet av det här med tempning och NC?
Fick en tempdip i morse som har gett mig brutal ångest...
blev så orolig och tog därför ett test i morse då men kändes inte bättre då de inte heller visade så starkt.. Dock va jag uppe och kissade i natt vid 03 någon gång..
vet inte vad jag ska tro om detta, är bara så orolig och nere...
Hej.
Ang FB-grupp så gjorde jag en ny som heter BF maj/juni 2021. Den är privat men synlig. Ni som vill hänga med där kan söka efter sen men ingen kan se att ni är medlem :)
Hur gick det för dig ?? E nyfiken gällande tempen gick den upp igen ?
Men nej!!!... Fan va orättvist!!.. :( Har tänkt flera gånger på dig hur det gick, och hoppades verkligen det skulle gå bra. Beklagar verkligen!! :( ...