• Anonym (Liliii92)

    Sex med någon man egentligen inte attraheras av

    Ni som hamnat i situationer då ni haft sex med någon ni egentligen inte har funnit särskilt attraktiv: i vilka sammanhang har detta hänt, varför har det hänt och ångrade ni er?

    Undrar eftersom det verkar ha hänt en del personer att de varit intima med folk som de egentligen inte funnit särskilt attraktiva (enligt dem själva). Tänker t ex på fyllesex, eller att man har dejtat någon/varit kk med under en kortvarig period (och haft sex med vid några enstaka tillfällen) som man kanske inte blivit särskilt betagen av och inte nödvändigtvis haft något ?mind blowing? sex med... min fundering är varför man väljer att försätta sig i en situation och vara intim med någon som man egentligen inte attraheras av? Vad tänker ni?

  • Svar på tråden Sex med någon man egentligen inte attraheras av
  • Anonym (Drac)

    När jag testade med andra killar så var jag egentligen inte attraherad av någon av dom.
    Jag ångrar det inte, men kommer inte göra det igen.
    Utesluter inte killsex, men ska det bli något igen, så ska jag känna mig attraherad.

  • Anonym (Har hänt)
    Anonym (Liliii92) skrev 2020-08-04 20:00:47 följande:

    Jo, vanligt förekommande att publicerade bilder på dejtingsidor osv inte stämmer överens med verkligheten, lol

    Träffade du dessa personer vid ytterligare tillfällen (?i brist på annat?) eller var det bara engångsföreteelser?


    Nej haha, brukar inte ha sex med folk i brist på andra haha...

    Hon som var typ dvärg, hon träffade jag inte igen. Hon tjocka funderade jag på att träffa igen då sexet var nice och så, men sedan så började jag prata med en som var betydligt mycket mer intressant för mig så det blev bara 1 gång med hon tjocka med. Skulle säkert kunna kontakta henne och gå och ha sex med henne igen, men hon gillade mig lite väl mycket så lite taskigt att leka med hennes känslor så...

    Men hon som skulle varit ett ONS var i min stad i en vecka så då sov hon hos mig istället för hos sin kusin eller vad det nu var och vi hade en massa nice sex. Som sagt så såg hon okej ut(bara inte lika bra som jag trodde genom mina fylle glasögon haha) men hon var väldigt rolig och sexet var verkligen minnesvärt, så det var en rolig vecka med henne.

    Jag föredrar annars att ha sex med tjejer som jag faktiskt vill bygga något med. Och de 2 exempel som jag nämnde var enbart catfish liksom...
  • Anonym (Mio)

    Jag har haft sex med ett flertal utan att vara attraherad.
    Dom har inte vart fula eller äckliga heller , bara inte min typ helt enkelt.

    Typexempel är väl en kille som jag dejtade flera månader då jag hade blivit singel och mådde dåligt. Han var så snäll och gullig, bekräftade mej och var ett äkta
    stöd och hjälp.  Hav var verkligen värd det. Men attraherad ? nej

    Även vid andra tillfällen har jag vägt nytta mot "obehaget" och kommit fram till att
    det var värt uppoffringen.

  • Anonym (vidrigt)
    Anonym (Mio) skrev 2020-08-05 15:57:31 följande:

    Jag har haft sex med ett flertal utan att vara attraherad.
    Dom har inte vart fula eller äckliga heller , bara inte min typ helt enkelt.

    Typexempel är väl en kille som jag dejtade flera månader då jag hade blivit singel och mådde dåligt. Han var så snäll och gullig, bekräftade mej och var ett äkta
    stöd och hjälp.  Hav var verkligen värd det. Men attraherad ? nej

    Även vid andra tillfällen har jag vägt nytta mot "obehaget" och kommit fram till att
    det var värt uppoffringen.


    Ingen går säker tydigen, och ingen kan veta om någon verkligen är attraherad av dem. Inte du heller! Tar därför inte risken. Allt för förnedrande för min smak.
  • Anonym (Klarice)

    Jag har haft det vid två tillfällen. Båda verkade vara schyssta killar och jag ville verkligen att det skulle funka och hoppades att jag skulle bli attraherad liksom.

    Den förste var sjukt ego i sängen, allt fokus på honom och det gav mig ingenting. Den andre fullföljde jag inte med, för jag klarade inte av det. Han var för fumlig, bortkommen och tog inga initiativ.

    Jag träffade ingen av dem igen.

  • Anonym (rosa)

    Med min man när vi inte ska göra barn. Ett endaste preventivmedel har semi-funkat för mig(minipiller). Biverkningen är dock att jag blir avtänd på alla män. Jag vill ändå ha sex med min man för närhetens skull. Nu ska vi göra sista barnet och sedan har maken erbjudit sig att han ska steriliseras. Jag längtar!!!

  • Anonym (Liliii92)

    Håller med om att det inte är upplyftande att inte veta säkert huruvida ens sexpartner attraheras av en eller ej. Men jag tror att man i regel märker om personen man har sex med åtrår en eller inte. Kan såklart vara väldigt svårt att märka sådant när det rör sig om tillfälliga sexuella aktiviteter... t ex i samband med Tinderdejter, sex på fyllan, då man har sex med ngn som är känslomässigt instabil pga jobbiga upplevelser osv... men överlag tror jag (och hoppas!!) att man vet när någon åtrår en :) rätt tragiskt att leva i ett förhållande utan att uppleva attraktion för sin partner...


    Anonym (vidrigt) skrev 2020-08-05 16:10:21 följande:

    Ingen går säker tydigen, och ingen kan veta om någon verkligen är attraherad av dem. Inte du heller! Tar därför inte risken. Allt för förnedrande för min smak.


  • Anonym (A)
    Anonym (Kalle) skrev 2020-08-04 14:20:06 följande:
    Det är sånt många äldre förhållanden hamnar i. Man finner inte sin partner speciellt attraktiv - men man har ingen annan att välja på. Läget för många är också att dom själva inte är speciellt attraktiva - dom får ta det dom får.

    Sånt är livet - speciellt när man blir äldre. Gäller både kvinnor och män. Säkert inte alls ovanligt.
    Håller med
  • Anonym (Åldras)

    Hemskt när sex sker utan känslor bara för att uppleva känsla av sex.

    Sex bör långt ifrån missbrukas.

    Numer är sex som att äta godispåse från mataffären.

    Klickar hem genom nätet för att sedan nästa godispåse.Tragiskt!

  • Anonym (Åldras)
    Anonym (vidrigt) skrev 2020-08-05 16:10:21 följande:

    Ingen går säker tydigen, och ingen kan veta om någon verkligen är attraherad av dem. Inte du heller! Tar därför inte risken. Allt för förnedrande för min smak.


    Menar du att du helt avstår sex?
  • Anonym (vidrigt)
    Anonym (Åldras) skrev 2020-08-29 18:29:58 följande:
    Menar du att du helt avstår sex?
    Ja tills någon som är värd att ha det med dyker upp och som kan erbjuda mer än sin kropp.
  • Anonym (Neutral)

    Det hat hänt när jag varit kåt typ. Vill dock inte kyssa nån som inte attraherar mig. Vill inte va så intim. Men bara sex liksom. Men det får ju va nån neutral. Inte nån man äcklas av eller så.

    Kan ha vart spänning också. Nån man träffat och så inser man att man inte är så attraherad men man kör ändå. Det har hänt. Skulle nog inte göra om det dock.

  • Anonym (Kan funka ändå ett tag)

    Jag är lesbisk. Jag var gift med en man som jag tyckte (och fortfarande tycker) väldigt mycket om i många år. Sexlivet funkade väldigt bra ändå. Betydligt bättre än med många kvinnor faktiskt. Han älskade med mig, men jag onanerade med honom. Lite så vill jag beskriva det.

    Det var effektivt på något sätt. Som onani. Det är svårt att ge upp någonting som fungerar på många sätt (mer än sexuellt) trots att attraktionen saknas. Han var ju attraherad av mig och det räcker en bit, ett tag, men inte helt.

  • Anonym (Åldras)
    Anonym (vidrigt) skrev 2020-08-29 19:46:23 följande:

    Ja tills någon som är värd att ha det med dyker upp och som kan erbjuda mer än sin kropp.


    Huv
    Anonym (vidrigt) skrev 2020-08-29 19:46:23 följande:

    Ja tills någon som är värd att ha det med dyker upp och som kan erbjuda mer än sin kropp.


    Hur vet man egentligen om en man är värd en?

    De är duktiga på sitt låtsas vilja vara seriösa för att sedan bli iskalla.
  • Anonym (vidrigt)
    Anonym (Åldras) skrev 2020-08-29 20:05:11 följande:
    Huv
    Anonym (vidrigt) skrev 2020-08-29 19:46:23 följande:

    Ja tills någon som är värd att ha det med dyker upp och som kan erbjuda mer än sin kropp.


    Hur vet man egentligen om en man är värd en?

    De är duktiga på sitt låtsas vilja vara seriösa för att sedan bli iskalla.
    Ja det kan man naturligtvis aldrig vara helt säker på, men oftast om man får kemi med någon som är villig att ge av sin tid och lära känna en på djupet så blir det bra!
  • Anonym (Jag tjej)

    Jo det har hänt några gånger då man träffat en kille som är trevlig och rolig. Då man trött att känslorna kanske kommer komma men aldrig hänt istället här man sårat en annan människa som haft starka känslor för än.

Svar på tråden Sex med någon man egentligen inte attraheras av