• Anonym (LDsalmiak)

    30 år oskuld, snygg, slagen osv

    Hej, jag är en man på 30 år, oskuld, som ser mycket bra ut får det bekräftat dagligen, är manlig, lång, atletisk och stark. Jag blev slagen hemma och mobbad i skolan (nu ska du skjutas din jävel) var min alkoholiserade fars attityd emot mig.
    Jag tyckte på den tiden att alla var dumma i huvudet och höll mig för mig själv, det gick så långt att jag mitt i vintern gick ut i skogen och byggde mig en koja, där stannade jag ett tag tills jag behövde mat, hittade dock mitt intresse friluftsliv.
    Var ute i skogen dagligen i några år och levde på sparpengar / a-kassa, just nu jobbar jag och trivs. 

    Nu mår jag bra, har en viss aggressivitet inombords som inte märks, jag ser dock farlig ut, men blir fortfarande populär snabbt bland folk.
    Känner hur jag börjar bli desperat efter kvinnlig kontakt, jag framstår dock inte som desperat, (det blir som det blir). 
    Är inte ute och festar har inga vänner just nu, mina gamla vänner var rövhål eller knarkare. Var ska jag hitta en tjej som inte är galen? eller en KK? Raggade på en brud mitt på stan, men satan va hon blev stressad / blyg kunde knappt få fram ord och hon var snygg, fick hennes nummer men blev inget mer. Känns dock som att man gör något fel och får ryckte om man raggar på stan.
    Vad säger ni tjejer är det okej att gå fram och snacka lite? Även om jag inte vill ha förhållande utan bara dejta och sen bli kk?
    Träffade en tjej får ett tag sen men hon ville bara ligga, jag ville ha mer och avvaktade, då stack hon.. Men under tiden vi träffades så kallade hon mig för manlig, dominant och trodde jag hade legat med många tjejer.

    Har skickat bilder på min kropp till tjejer online och dom blir kåta osv.. 
    Hmm vad fan ska jag göra, finns ingen tjej som vill ha en oskuld? Jag är dock bra på att ta initiativ, jag är inte passiv.
    Tackar.

  • Svar på tråden 30 år oskuld, snygg, slagen osv
  • annabellelee

    Jag förstår inte problemet? Du skickar bilder till tjejer som blir kåta, fåt telefonnummer av tjejer på stan om du flörtar med dem, men verkar strunta i att fullfölja. Varför? Kanske behöver du mest psykolog kontakt för att laga ditt trasiga förflutna?

  • Anonym (LDsalmiak)

    Du missförstår mig, jag smsade henne men hon skrev inte tillbaka.. Jag tror jag skickar ut "badboy" signaler. Är inte som Svensson, är mycket hårdare. Gillar hardstyle, har rökt weed, vill ha motorcykel osv..

  • Anonym (LDsalmiak)

    Trodde aldrig jag skulle bli som min far, men han är i mig, denna djävulska ilska om någon muckar eller går över min gräns. Riktigt tuffa män säger till och med att "Den jävlen ska man nog inte göra arg" Men som sagt, jag är social och blir accepterad inte direkt som att jag går runt och exploderar för inget. Men dom gånger jag har rutit ifrån, fy fan va rädda folk blir.

  • Anonym (GG)

    Kan det vara att du upplevs som en kombination av lite aggressivt dominant och impulsiv och "nervig". Jag får det intrycket att det finns mkt "nerv" av ditt sätt att skriva. Det är nog inget hårt att ha "rökt weed och vill ha en motorcykel", du låter väldigt upptagen av image. Jag har också en trasig uppväxt, har rökt en jäkla massa weed i ungdomen och är kvinna, snart 50 och mjuk och vänlig.

  • Anonym (LDsalmiak)
    Anonym (GG) skrev 2020-08-22 21:50:06 följande:

    Kan det vara att du upplevs som en kombination av lite aggressivt dominant och impulsiv och "nervig". Jag får det intrycket att det finns mkt "nerv" av ditt sätt att skriva. Det är nog inget hårt att ha "rökt weed och vill ha en motorcykel", du låter väldigt upptagen av image. Jag har också en trasig uppväxt, har rökt en jäkla massa weed i ungdomen och är kvinna, snart 50 och mjuk och vänlig.


    Hmm du har nog rätt i vad du skriver, att jag är impulsiv och nervig. 
    Är full jag antar att det som vill komma ut är att jag har blivit den jag är men vill tillbaka till livet, men det går inte backa bandet.
    Tack för svaret
  • Anonym (Hjälp)
    Anonym (LDsalmiak) skrev 2020-08-22 21:40:05 följande:

    Trodde aldrig jag skulle bli som min far, men han är i mig, denna djävulska ilska om någon muckar eller går över min gräns. Riktigt tuffa män säger till och med att "Den jävlen ska man nog inte göra arg" Men som sagt, jag är social och blir accepterad inte direkt som att jag går runt och exploderar för inget. Men dom gånger jag har rutit ifrån, fy fan va rädda folk blir.


    Läst vad du har skrivit! Känner igen mig i mycket som du beskriver och tro mig! Du behöver prata om det du har inom dig! Jag var nämligen precis som du! Och jag lovar du vill inte att det ska gå för långt! Bad boy,weed och hoj.. ja det låter ju kul ett tag! Tills allt skit kommer ikapp en, då är det inte lika roligt längre!

    Bättre att ta tag i sina demoner och leva ett normalt liv!
  • Anonym (LDsalmiak)
    Anonym (Hjälp) skrev 2020-08-22 21:57:34 följande:
    Läst vad du har skrivit! Känner igen mig i mycket som du beskriver och tro mig! Du behöver prata om det du har inom dig! Jag var nämligen precis som du! Och jag lovar du vill inte att det ska gå för långt! Bad boy,weed och hoj.. ja det låter ju kul ett tag! Tills allt skit kommer ikapp en, då är det inte lika roligt längre!

    Bättre att ta tag i sina demoner och leva ett normalt liv!
    Precis, jag vet inte hur. Har testat skogen, svamp, var hos en psykolog det sög, kanske ska testa en ny..



    <------
  • Anonym (LDsalmiak)
    Anonym (LDsalmiak) skrev 2020-08-22 22:00:45 följande:
    Precis, jag vet inte hur. Har testat skogen, svamp, var hos en psykolog det sög, kanske ska testa en ny..

    <------
    Från 2:20 det är vad jag känner..
  • Anonym (Hjälp)
    Anonym (LDsalmiak) skrev 2020-08-22 22:00:45 följande:

    Precis, jag vet inte hur. Har testat skogen, svamp, var hos en psykolog det sög, kanske ska testa en ny..



    <------


    Ja försök att hitta nån som du känner dig trygg och bekväm med, det är absolut inte kört även om det känns så! Men att självmedicinera är inget bra alternativ! Du behöver få rätt hjälp!

    Andas och försök hitta sånt som gör dig lugn, skogen som du säger och så som sagt gör ett nytt försök med en psykolog!

    Lovar att det kan bli bra, men man får faktas och kämpa lite åxå!

    Lycka till och du..vänta inte utan ta fajten och ta tag i det!
  • Anonym (LDsalmiak)
    Anonym (Hjälp) skrev 2020-08-22 22:09:27 följande:
    Ja försök att hitta nån som du känner dig trygg och bekväm med, det är absolut inte kört även om det känns så! Men att självmedicinera är inget bra alternativ! Du behöver få rätt hjälp!

    Andas och försök hitta sånt som gör dig lugn, skogen som du säger och så som sagt gör ett nytt försök med en psykolog!

    Lovar att det kan bli bra, men man får faktas och kämpa lite åxå!

    Lycka till och du..vänta inte utan ta fajten och ta tag i det!
    Tackar. Ska flytta till Jämtland i framtiden, nära skogen och lugnet. Och det är inte så att jag väntar, är på andra hållet kan inte sitta stilla redigt. Måste göra något. Har försökt bli hel igen genom skogen i 5 - 6 år, samt meditation, bra kost, träning osv osv.. Och ja det har hjälpt mycket, men den aggressiva känslan av djurisk kraft försvinner inte. Jag älskar den dock, den ger enormt mycket. Men hur fan ska jag kunna bilda familj när jag är lite som min Far...

    Tack återigen du är en ängel. <3
Svar på tråden 30 år oskuld, snygg, slagen osv