• Baconpie

BIM September Första barnet

Hej,

Startar nu upp en ny tråd för BIM September för alla oss som försöker med första barnet. Fyll gärna på i listan med ålder och BIM. 

Håller tummarna för att september blir månaden då vi alla får vårt efterlängtade plus, och om inte så får vi åtminstone sällskap på vägen.

• Svar på tråden BIM September Första barnet
  • babybel95

Tyvärr dök mensen upp för mig idag :( nya tag denna cykel. Börjar tempa för att få koll på cykeln bättre.

• elinaxelina
    bananmilkshake skrev 2020-09-13 18:26:35 följande:

Åh, stort lycka till att det bara inte syns på test än!

Tack! :) Jag hade ingen vidare koll på min ägglossning denna månad, så om det blir ett positivt test senare i veckan så var det verkligen av ren slump haha!
  • Jenzia

Idag steg min temp så nu är jag på äl+1 Hoppas det är några till kvar som också har sen BIM i september. Steph borde vara på G också?!?

• Steeph
    Jenzia skrev 2020-09-14 08:00:32 följande:

Idag steg min temp så nu är jag på äl+1 Hoppas det är några till kvar som också har sen BIM i september. Steph borde vara på G också?!?

Ja, jag tror och hoppas på att ägget kommer släppa idag så jag är nog strax efter dig hihi
  • bananmilkshake
    bananmilkshake skrev 2020-09-12 14:51:12 följande:

Hej på er! Jag har bim den 19:e och idag är jag så konstigt varm/kall. Jag är på Äl +7. Jag var gravid ett kort tag i juni och då kom frusenheten på äl+10. +11 vaknade jag en natt av att jag glödde inombords, var så varm. Hoppas, så jag inte bara fått corona eller nåt!

2 dagar senare, jag är fortfarande varm/kall men har inte blivit sjuk så nåt kanske är på gång. Jag har en konstig sugande känsla i magen också, svårt att beskriva. BIM på lördag så bim-5 idag. Jag testade neg den 11:e men det var ju såklart alldeles för tidigt. :)
  • Jenzia
    Steeph skrev 2020-09-14 08:21:58 följande:

Ja, jag tror och hoppas på att ägget kommer släppa idag så jag är nog strax efter dig hihi

Håller tummarna för äl idag och temphöjning imorgon!

Ser fram emot ditt fina sällskap på andra sidan äl!
  • Abrakadbra
    FasterOwe skrev 2020-09-12 10:58:07 följande:

Det var några veckor sedan bara. Så detta är första försöket sedan det.

Det ska jag! Hoppas alla lägger upp sina test!

Hur mår du? :)
  • Abrakadbra

När tror ni jag hade stegring och ÄL? Fick slut på tester...typiskt!

Vi hade sex den 12/11 och 13/11 :) inget tydligt äl sekret dock...
Svar på tråden BIM September Första barnet