Steeph skrev 2020-09-22 17:41:34 följande:
Ja alltså kan göra tandköttet lite mer känsligt typ.
Ja jag körde bara vitaminer denna cykel och fick ÄL på dag 16. Fick inga vallningar heller. Det enda som gyn har uppmärksammat är att jag ligger liiite högt på testosteron, inte i mitt län men i typ alla andra län och när man läser på amerikanska sidor. Men det ska tydligen inte vara nån big deal då min cykel är relativt regelbunden. Men vi får bara fortsätta kämpa på och försöka njuta av livet.
Helt rätt Jenzia, tycker det är rätt väg att gå! Ja verkligen ingen temp i lutealfasen gör att jag både sover bättre och känner mig mer lugn
Vad skönt att äl kom som förväntat och du slapp de knasiga vallningarna!

Jag har nog insett att mina vallningar ffa kommer i lutealfasen, kanske inte så konstigt iom att tempen höjs 0,5 grad! Haha!
Så du har fått grönt från gyn? Inga konstigheter i dina prover efter mf? Sköööönt! Ja, det är ju faktiskt det enda vi kan göra! Fortsätta försöka och hoppas på att det till slut tar sig!

Vi kommer ju närmre och närmre våra plus iaf!
Ja, är på äl+10 idag. Har inte en tanke på att testa efter vare sig graviditet eller oroa mig för tempdipp, beroende på vad tempen hade visat imorse! Nu lever jag bara som vanligt