• Lola92

BIM Oktober 2020

Hej! Tänkte att jag startar en tråd för oss med bim oktober 2020.

Jag och sambon har bestämt oss för ett 4e barn, har 3 döttrar på 5 år, 4 år och 2 år.

Det känns väldigt nervöst men vi är samtidigt så förväntansfulla! Någon mer som planerar barn nummer 4 eller kanske redan har 4 barn?

Jag slutade med p-piller i torsdags och idag kom mensen igång.

• Svar på tråden BIM Oktober 2020
  • LittleAngelbeat

I Torsdags plussade jag på Äl+10! Har varit några jobbiga dagar att undanhålla det från sambon som hade tentor och jobb som jag inte ville distrahera i. Så i Söndags på äl+ 13 gjorde jag denna tavlan till honom och tog ett nytt digitalt test. Länkar under ett inlägg med äl dag för dag om någon är intresserad av att läsa :D nouw.com/michaelajohansson/al-till-al-10-13-37564353

• GabriellaGabbi
    LittleAngelbeat skrev 2020-10-13 19:32:01 följande:

I Torsdags plussade jag på Äl+10! Har varit några jobbiga dagar att undanhålla det från sambon som hade tentor och jobb som jag inte ville distrahera i. Så i Söndags på äl+ 13 gjorde jag denna tavlan till honom och tog ett nytt digitalt test. Länkar under ett inlägg med äl dag för dag om någon är intresserad av att läsa :D nouw.com/michaelajohansson/al-till-al-10-13-37564353

Grattis????????
  • Nykär15

Stort grattis!!
  • Saora

Åh vad fint du gjorde för pappan :) GRATTIS till er!
  • Saora
    Nykär15 skrev 2020-10-13 17:52:59 följande:

Jag är på äl+5, min äl satte jag ut torsdag (positivt på onsdagen och tom ring torsdag) och kände äl var förbi. Så bara vänta, helst till äl+12 med test ...

Ja denna sega väntan.. men då tänker du testa nästa tisdag kanske? :D

Jag tänkte jag skulle vänta till bim+1 denna gång. Men det återstår att se om jag kan hålla mig så länge haha
  • Trean2021
    Nykär15 skrev 2020-10-13 10:26:22 följande:

Kan ju vara tidigt än och ökar rätt sakta i början, dock ser jag inget streck på denna bilden, men kanske syns i verkligheten. I morgon bör det synas mer.

Tog ett RFSU nu ikväll och fick ett litet tydligare streck och ingen mens så något är det där i alla fall, men efter mitt missfall tänker jag mest att det är något fel än att det faktiskt är en bebis :(

• Nykär15
    Saora skrev 2020-10-13 20:23:54 följande:

Ja denna sega väntan.. men då tänker du testa nästa tisdag kanske? :D

Jag tänkte jag skulle vänta till bim+1 denna gång. Men det återstår att se om jag kan hålla mig så länge haha

Ja innan har jag testat på äl+10 men vill mig försöka dra ut på det till tisdag om jag klarar det :)
  • Nykär15
    Trean2021 skrev 2020-10-13 20:45:59 följande:

Tog ett RFSU nu ikväll och fick ett litet tydligare streck och ingen mens så något är det där i alla fall, men efter mitt missfall tänker jag mest att det är något fel än att det faktiskt är en bebis :(

Ja det syns tydligt nu! Grattis!!

Har 3 missfall och ett X i bagaget, så förstår dina känslor :/
  • Hejhoppz
    Trean2021 skrev 2020-10-13 20:45:59 följande:

Grattis!! :)
Svar på tråden BIM Oktober 2020