• Lola92

BIM Oktober 2020

Hej! Tänkte att jag startar en tråd för oss med bim oktober 2020.

Jag och sambon har bestämt oss för ett 4e barn, har 3 döttrar på 5 år, 4 år och 2 år.

Det känns väldigt nervöst men vi är samtidigt så förväntansfulla! Någon mer som planerar barn nummer 4 eller kanske redan har 4 barn?

Jag slutade med p-piller i torsdags och idag kom mensen igång.

• Svar på tråden BIM Oktober 2020
  • Missdecibel86

Nyss kom det liiiiten blodstrimma i slem när jag torkade mig efter toabesök... Mensvärk, lite känningar i brösten och negativt test, inte morgonurin. Tidigare tre graviditeter har jag ej haft nidblödning så vet inte hur de ser ut

6 dagar till BIM enl app. Är på dag 27 & brukar gå 31-33 dagar, men nu tänker jag att amningsstoppet kanske spökat.

• EmVä

Hej jag hoppar in här också och har BIM nu på lördag! Vi har försökt bli gravida sen tre månader tillbaka och denna gång har jag haft så många symptom som jag aldrig haft innan, illamående, ömma bröst och halsbränna bland annat men känner att jag lika väl kan vara skengravid! Känns bara skönt att få skriva av sig och följas åt tillsammans mer er Glad

• hl123
    Nykär15 skrev 2020-10-14 15:57:46 följande:
    Har alltid det mellan äl o mens, men de har ofta vart mer gula från äl+8-9
    Hmm, har helt andra flytningar än vanligt, väldigt krämiga. Nästan så att jag tror att jag har fått svamp, men ändå inte... Tycker också att molvärken fortsätter, att jag mår lite illa och brösten ömmar, men har samtidigt en väldigt stark känsla av att det inte tog sig.
  • Evi82
    hl123 skrev 2020-10-15 14:36:19 följande:

Hmm, har helt andra flytningar än vanligt, väldigt krämiga. Nästan så att jag tror att jag har fått svamp, men ändå inte... Tycker också att molvärken fortsätter, att jag mår lite illa och brösten ömmar, men har samtidigt en väldigt stark känsla av att det inte tog sig.

Jag har så som du beskriver, plussade idag. När har du bim?
  • hl123
    Evi82 skrev 2020-10-15 14:48:49 följande:
    Jag tror det borde bli 22/10, eventuellt 21/10. ÄL+7 idag
  • hl123
    Evi82 skrev 2020-10-15 14:48:49 följande:
    När har du BIM?
Svar på tråden BIM Oktober 2020