• Lola92

BIM Oktober 2020

Hej! Tänkte att jag startar en tråd för oss med bim oktober 2020.

Jag och sambon har bestämt oss för ett 4e barn, har 3 döttrar på 5 år, 4 år och 2 år.

Det känns väldigt nervöst men vi är samtidigt så förväntansfulla! Någon mer som planerar barn nummer 4 eller kanske redan har 4 barn?

Jag slutade med p-piller i torsdags och idag kom mensen igång.

• Svar på tråden BIM Oktober 2020
  • Dunisar
    hl123 skrev 2020-10-19 06:14:58 följande:

Tack! :D<3

Vad hade du för tidiga symtom, eller tycker du att du haft några? Motvärk eller flytningar mm? Sååå spänd
  • hl123
    Dunisar skrev 2020-10-19 10:36:36 följande:

Vad hade du för tidiga symtom, eller tycker du att du haft några? Motvärk eller flytningar mm? Sååå spänd

Molvärk, väldigt ömma bröst, lätt illamående och mycket krämiga flytningar :)
  • Dunisar
    hl123 skrev 2020-10-19 10:48:39 följande:

Molvärk, väldigt ömma bröst, lätt illamående och mycket krämiga flytningar :)

Okej, det enda jag inte kan uppleva av de symtomen är ömma bröst. Men annars har jag liknande symtom.... hade/har du fortfarande mycket krämiga flytningar? Jag hade de fram tills i lördags typ.
  • hl123
    Dunisar skrev 2020-10-19 11:02:27 följande:

Okej, det enda jag inte kan uppleva av de symtomen är ömma bröst. Men annars har jag liknande symtom.... hade/har du fortfarande mycket krämiga flytningar? Jag hade de fram tills i lördags typ.

Ja dom är fortfarande kvar men inte lika mycket :)
  • Dunisar
    hl123 skrev 2020-10-19 11:07:10 följande:

Okej, jag väntar ett par dagar innan jag tar test :) Har BIM på fredag.
  • SMEL
    hl123 skrev 2020-10-19 11:07:10 följande:

Har börjat få samma symptom. XD men tycker det e tidigt att testa för min del. Försöker bara fokusera på kosten just nu medans jag har denna långa väntan. XD
  • Dunisar

Alltså, impulsiv som jag är så beslutade jag mig hastigt efter jobb att göra ett gravtest på sticka (:D).

Jag vet inte om det är ett spökstreck, men tycker jag ser ett svaaaagt streck som jag inte såg igår....

hjälp. Bilderna är oredigerade!
  • SMEL
    Dunisar skrev 2020-10-19 16:19:18 följande:

Alltså, impulsiv som jag är så beslutade jag mig hastigt efter jobb att göra ett gravtest på sticka (:D).

Jag vet inte om det är ett spökstreck, men tycker jag ser ett svaaaagt streck som jag inte såg igår....

hjälp. Bilderna är oredigerade!

Jag ser det! Men åh då kanske du borde testa imorgon bitti om det inte var morgon urin? :D!
  • Dunisar
    SMEL skrev 2020-10-19 17:03:55 följande:

Jag ser det! Men åh då kanske du borde testa imorgon bitti om det inte var morgon urin? :D!

Visst!!! Ska ta imorgon bitti!
  • SMEL
    Dunisar skrev 2020-10-19 17:14:26 följande:

Visst!!! Ska ta imorgon bitti!

Hejar på dig! :D!!
Svar på tråden BIM Oktober 2020