• Lola92

BIM Oktober 2020

Hej! Tänkte att jag startar en tråd för oss med bim oktober 2020.

Jag och sambon har bestämt oss för ett 4e barn, har 3 döttrar på 5 år, 4 år och 2 år.

Det känns väldigt nervöst men vi är samtidigt så förväntansfulla! Någon mer som planerar barn nummer 4 eller kanske redan har 4 barn?

Jag slutade med p-piller i torsdags och idag kom mensen igång.

• Svar på tråden BIM Oktober 2020
  • LyCKa55
    Dunisar skrev 2020-10-18 17:31:37 följande:

Okej, tack! Det ger mkt lite hopp.... har tyckt känna av ?ryckningar?/molande värk från vänster sida. Känner att humör kanske svajar eller bara pms. Haft fram tills nu krämiga flytningar och ganska mycket. Nästan svampliknande känsla. Ibland kan jag tycka om jag går med tom mage för länge eller inte äter frukost att jag bli lättare illamående.

Vi får se helt enkelt ;)

Men väntar två dagar och testar igen...

Känner igen dom där symtomen. Sen om man inbillar sig eller om de faktiskt är nåt, de får tiden utvisa. Jag måste iaf vänta 4dagar till..Så seg väntan. Beställde test för att testa tidigt nu:)
  • hl123
    Dunisar skrev 2020-10-18 17:47:40 följande:

Kan du inte lägga upp bilder på den svaga och sen starkare? :)

Man får verkligen anstränga sig för att ana något på det första men tyckte ändå att jag såg något.
  • Dunisar
    hl123 skrev 2020-10-18 19:07:57 följande:

Man får verkligen anstränga sig för att ana något på det första men tyckte ändå att jag såg något.

Ja på den övre så ser man ju ett svagt streck. Så kul, grattis!!! Jag vill så gärna testa men blir så besviken av negativa test....
  • SMEL
    hl123 skrev 2020-10-18 19:07:57 följande:

Swr ut som andra testet inte är färdig utvecklat :)
  • Amandap95
    SMEL skrev 2020-10-18 20:08:44 följande:

Swr ut som andra testet inte är färdig utvecklat :)

Vad menar du med det? :)
  • SMEL
    Amandap95 skrev 2020-10-18 20:30:42 följande:

Vad menar du med det? :)

Jag venne haha ser ju att första är positivt såklart xD!

Tä lge mer på att det va ränder det brukar ju "försvinna " när tester är klart va absolut ingen dålig kommentar haha la bara märke till de. Men man ser ju att dom e positiva :D grattis! Hoppas jag oxå plussar när det är dags att testa! <33
  • hl123
    SMEL skrev 2020-10-18 21:01:45 följande:

Jag venne haha ser ju att första är positivt såklart xD!

Tä lge mer på att det va ränder det brukar ju "försvinna " när tester är klart va absolut ingen dålig kommentar haha la bara märke till de. Men man ser ju att dom e positiva :D grattis! Hoppas jag oxå plussar när det är dags att testa! <33

Tack!

Jag har ju manipulerat/redigerat den bilden ganska mycket, kanske är därför.

Ja hoppas att du också plussar!
  • Nykär15
    hl123 skrev 2020-10-18 21:14:09 följande:

Tack!

Jag har ju manipulerat/redigerat den bilden ganska mycket, kanske är därför.

Ja hoppas att du också plussar!

Hur ser det ut oredigerat?
  • hl123
    Nykär15 skrev 2020-10-18 21:21:04 följande:

Hur ser det ut oredigerat?

Syns inte alls då på den från igår. Syns på den från idag, men lite sämre på bild än på riktigt. Hur har det gått för dig?

Svar på tråden BIM Oktober 2020