• Lola92

BIM Oktober 2020

Hej! Tänkte att jag startar en tråd för oss med bim oktober 2020.

Jag och sambon har bestämt oss för ett 4e barn, har 3 döttrar på 5 år, 4 år och 2 år.

Det känns väldigt nervöst men vi är samtidigt så förväntansfulla! Någon mer som planerar barn nummer 4 eller kanske redan har 4 barn?

Jag slutade med p-piller i torsdags och idag kom mensen igång.

• Svar på tråden BIM Oktober 2020
  • LyCKa55

Alltså man hoppas ju inte kroppen luras. Jag är hungrigare än annars o tröttare o nu har jag fått lite ömma bröst..Brukar ju aldrig ha de sistnämda. En vecka kvar till BIM. Men jag tror jag hade ÄL två dagar tidigare än appen säger

• SMEL
    LyCKa55 skrev 2020-10-19 17:25:33 följande:

Alltså man hoppas ju inte kroppen luras. Jag är hungrigare än annars o tröttare o nu har jag fått lite ömma bröst..Brukar ju aldrig ha de sistnämda. En vecka kvar till BIM. Men jag tror jag hade ÄL två dagar tidigare än appen säger

Känner samma här hade ägglossnings värk från 12e som höll på till 14e. Appen sa att jag skulle ha från den 14e xD börjat må illa mer. Osv. Testade tidigt nu idag men negativt, även om enligt appen så har jag bim 27-28e. XD haar fortfarande mild molvärk till o från. Och hunger.
  • LyCKa55
    SMEL skrev 2020-10-19 17:54:23 följande:

Känner samma här hade ägglossnings värk från 12e som höll på till 14e. Appen sa att jag skulle ha från den 14e xD börjat må illa mer. Osv. Testade tidigt nu idag men negativt, även om enligt appen så har jag bim 27-28e. XD haar fortfarande mild molvärk till o från. Och hunger.

Känns bekant. Har inte heller kunnat hålla mig men de va såklart negativt. O vi hade sex 4-5dagar innan äl. Men jag har en kompis som som blev gravid fem dagar innan ÄL så de är ju möjligt
  • SMEL
    LyCKa55 skrev 2020-10-19 18:53:55 följande:

Känns bekant. Har inte heller kunnat hålla mig men de va såklart negativt. O vi hade sex 4-5dagar innan äl. Men jag har en kompis som som blev gravid fem dagar innan ÄL så de är ju möjligt

Samma här och 2 dagar innan beräknad ägglossning på appen. Då körde vi morgon och kväll samt 3 dagar innan det körde vi morgon och kväll. XD <3
  • Amandap95

Asså snälla förstår mig inte på min ägglossning. Kan de varit så att jag hade ägglossning den 14:e men missat peaken? Och nu blivit starkare för jah e gravid? Har flytningar men inte så mkt men sjukt brännande värk i nederdelen av magen. Samt fått finne vilket jag bara får vid graviditet hitentills ????

• Nykär15
    Amandap95 skrev 2020-10-19 20:50:27 följande:

Asså snälla förstår mig inte på min ägglossning. Kan de varit så att jag hade ägglossning den 14:e men missat peaken? Och nu blivit starkare för jah e gravid? Har flytningar men inte så mkt men sjukt brännande värk i nederdelen av magen. Samt fått finne vilket jag bara får vid graviditet hitentills ????

Bara tiden kan utvisa hur det ligger till med ett graviditdtest. Just stickor har jag fått starka vid mens så hade inte litat på det. Hoppas på graviditet :)
  • Dunisar

Tycker att jag ser ett svagt streck men nu får jag vänta ett par dagar. Det är bara jobbigt att analysera... BIM på fredag.

ÄL + 11 idag och fortfarande tycker jag att jag ser ett mycket svagt streck....

• hl123
    Dunisar skrev 2020-10-20 05:42:13 följande:

Tycker att jag ser ett svagt streck men nu får jag vänta ett par dagar. Det är bara jobbigt att analysera... BIM på fredag.

ÄL + 11 idag och fortfarande tycker jag att jag ser ett mycket svagt streck....

Ta ett digitalt! Mitt streck var inte så mycket starkare än det där!
  • Dunisar
    hl123 skrev 2020-10-20 06:05:13 följande:

Okej, jag får köpa digitalt och ta imorgon bitti... tycker ju att där är något men man vill ju gärna se starkare innan man hurrar....
  • Dunisar
    hl123 skrev 2020-10-20 06:05:13 följande:

Tack för att du ger mig hopp :)
Svar på tråden BIM Oktober 2020