Inlägg från: Malster |Visa alla inlägg
  • Malster

    BF Våren 2021 Göteborg med omnejd.

    Jag vill gärna vara med. Bor i Björketorp (marks kommun) o väntar mitt 4de barn. Har tjejerna i skolan i Partille så är där till o från varannan vecka ????

  • Malster
    IdaMaria85 skrev 2020-09-14 10:53:57 följande:

    Å vad spännande. 

    Hur mår ni? Jag ska göra ett extra privat ultraljud om en vecka, på barnmorsekhuset, mest för att jag är så nojjig över missfall, men även för att där får ju även pappan följa med in och se den lilla skrutten.

    Har ni tänkt ta reda på kön? vad har ni för kids sedan tidigare?


    Jag mår otroligt bra för att vara min 4de graviditet. Dom senaste två har varit hemska ????

    Åh vi har också gjort ul på barnmorskehuset. Gjorde ett v. 14, har gjort rutinul och bokat in tid för tillväxt i v. 24 där också med 3d som tillval ????

    Vi kommer ta reda på, fick inte ett helt 100 svar nu på ul utan mer lite så vad hon trodde o av det hon kunde se så.

    Jag har 2 tjejer o en kille sen innan och sambon har likadant så är 6 barn varannan vecka och nu denna som kommer vara ensambarn ???????? snacka om kontraster
  • Malster

    Nej i vecka 14 var det inget hum om kön. Men man kan ju se snopp o det från den veckan, jag kunde se det med sonen ????men dom säger inget så tidigt då många tyvärr gör abort om det är fel kön

Svar på tråden BF Våren 2021 Göteborg med omnejd.