• Anonym (Pratsugen)

    Dirty Talk

    Vad använder ni för "dirty talk" i sängen?
    Vad vill ni själv höra för att gå igång ?

    Jag personligen uppskattar lite snusk snack både innan och under akten.

    Skriv gärna kön och ålder i samband med att ni svarar :) 

  • Svar på tråden Dirty Talk
  • Litenmenhård

    Jag brukar faktiskt inte använda så mycket dirty talk i sängen då jag är mer fokuserad på själva uppgiften, så att säga. (Man 36).


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • SG Eng

    Klassas kanske inte som Dirty Talk, men det finns ju inte mycket bättre tändvätska än när tjejen tittar på en med glansiga ögon och säger:

    -Knulla mig. Nu!

  • Anonym (Förnedring)

    Då vi båda gå igång på förnedring och kör BDSM lite då och då så är det en ganska så naturlig del i vårat sexliv. Att höra honom kalla mig för sin lilla slyna, att jag bara duger till att knullas om ens det. Att jag ska vara en duktig flicka så kanske, men bara kanske kommer han låta mig komma också. Att det jag gör inte duger, att jag kommer bli straffad och piskad för det är det enda jag förtjänar då jag är så olydig. Bir våt bara av att skriva detta.

  • Anonym (Förnedring)
    Anonym (Förnedring) skrev 2020-09-08 13:24:21 följande:

    Då vi båda gå igång på förnedring och kör BDSM lite då och då så är det en ganska så naturlig del i vårat sexliv. Att höra honom kalla mig för sin lilla slyna, att jag bara duger till att knullas om ens det. Att jag ska vara en duktig flicka så kanske, men bara kanske kommer han låta mig komma också. Att det jag gör inte duger, att jag kommer bli straffad och piskad för det är det enda jag förtjänar då jag är så olydig. Bir våt bara av att skriva detta.


    Glömde skriva att jag är kvinna och ät 33 år.
  • KimLinnefeldt

    Älskar att snuskprata, fantisera i hennes öra. Könet direktkopplat till munnen, pratet. Blir så kåt det. Både att fantisera ett scenarion, som att vi har en extra man i sängen åt henne, till bara att jag berättar hur kåt jag blir av hennes hud, bröst, fitta... Hon blir kåt av det men vill inte själv säga något.

  • KimLinnefeldt
    Anonym (Pratsugen) skrev 2020-09-08 07:48:43 följande:

    Vad använder ni för "dirty talk" i sängen?
    Vad vill ni själv höra för att gå igång ?

    Jag personligen uppskattar lite snusk snack både innan och under akten.

    Skriv gärna kön och ålder i samband med att ni svarar :) 


    Och vad har du själv för kön och ålder?
Svar på tråden Dirty Talk