Anonym (Anonym) skrev 2020-09-16 12:31:11 följande:
Där kom det igen! Vi som.tucner det är fel att göra som TS planerar är själva vidriga människor som själva är otrogna och därför försvarat frun. Jag har skrivit att det var FEL av henne att vara otrogen. Det gör det emellertid inte RÄTT att planera att "sabba hennes liv". Klart det är värre att utstuderat vilja förstöra en annan MÄNNISKAS liv. Därav mina invändningar. Man gör helt enkelt inte så.
TS har skrivit och förklarat varför hon var otrogen. Att hon då var deprimerad eller något sådant. Mådde dåligt iaf. Förtjänar hon att sänkas för något vi inte vet om hon ångrar eller ej? Tänk om hon efter den här såå briljanta hämnden mår så dåligt att hon t o m suiciderar? Jag skulle inte må särskilt bra då om jag var TS.
Eller kanske vore det ett optimalt utfall för honom!
Nja, du snackar om mycket mer än om vad du tycker om TS hämnd. Det är ju uppenbart att dina sympatier ligger hos TS fru och inte TS, det är det ju flera som reagerat på här.
Att snacka om suicid är ju bara ännu ett patetiskt försök att få henne att framstå som ett offer. Hon valde själv att försätta sig i denna situation och ALLT som händer nu är en direkt konsekvens av hennes egna val och handlingar.
Eller vore kanske en suicid ett optimalt utfall för dig så du kan skuldbelägga TS ännu mer och göra henne till martyr?