Inlägg från: Anonym (ingen rök utan eld) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ingen rök utan eld)

    Spår av sperma

    Jackett skrev 2020-09-22 17:12:22 följande:

    Min fru är gravid och uppmärksammat att min fru har spermarester i sina trosor.

    Nu skulle det kanske kunna vara flytningar men båda tvättar kläder och sett tidigare hur hennes flytningar ser ut och detta är definitivt inte samma. Dessutom luktar det torkad sperma och hon har det bara i vissa tillfällen.
    Tänker jag efter så finns det en röd tråd att det är vid dom tillfällen hon har kvällsmöten med antingen vissa av sina medarbetare eller med kunder.

    Hur tycker ni jag ska gå vidare med detta?


    Mitt ex luktade kondom i fittan en gång, och mycket riktigt så visade det sig att hon knullade en kollega.

    Är man inte ensvartsjuk person i vanliga fall men får av någon anledning misstankar så stämmer det tyvärr oftast.Rynkar på näsan
  • Anonym (ingen rök utan eld)
    Anonym (What?) skrev 2020-09-23 10:45:55 följande:
    Hon kan mycket väl vara otrogen men det finns inget i det som TS skriver som indikerar det. HON ÄR GRAVID. Ökade och annorlunda flytningar är helt normalt! Att han springer och luktar i hennes trosor är dock inte normalt.
    Du tror inte att han luktade på trosorna FÖR ATT han tyckte det såg ut som spermarester och inte bara något han gör som en hobby? Hur fan lyckas man komma till den slutsatsen öht undrar jag?

    Resonerar du så i alla andra sammanhang oxå? Om någon sniffar på maten för att den ser konstig ut så betyder det givetvis att personen har som hobby att gå omkring och sniffa på allt han ser?
  • Anonym (ingen rök utan eld)
    Aikido skrev 2020-09-22 19:53:19 följande:

    Kör äggtestet. Lägg ett vanligt hönsägg på golvet en kväll och ett par av din frus trosor en halvmeter från ägget. Har trosorna närmat sig ägget på morgonen har du svaret. Spermierna är nämligen dumma i huvudet på det sättet. De bryr sig inte om vilken slags ägg det är.


    Kör mattetestet. Dra fram en miniräknare och slå in 2 + 2 och gör så tills du får något annat än 4. Miniräknare är smartare än människor på ett sätt, de skiter i att bortförklara saker för sig själv med löjliga liknelser med ägg och spermier.
  • Anonym (ingen rök utan eld)
    Anonym (???) skrev 2020-09-23 17:51:58 följande:
    Menar du att du satte in näsan och luktade där? Hur märker man annars? 
    Hört talas om oralsex? Du vet sånt där som vuxna människor gör ibland?
  • Anonym (ingen rök utan eld)
    Anonym (???) skrev 2020-09-23 17:52:54 följande:
    menar du att du tycker det är en rimlig slutsats TS har? Att hon måste vara otrogen för att flytningarna (inbillar TS sig) påminner om sperma? 
    Nja, men nu har ju TS sett hennes flytningar förut och detta liknande inte vad han tidigare sett, ska han bara ignorera det menar du?

    Resonerar du alltid lika naivt? Om du sett din partners sperma 100 ggr men helt plötsligt ser det ut som lingonssylt så blir du inte alls nyfiken?
  • Anonym (ingen rök utan eld)
    Anonym (???) skrev 2020-09-23 17:53:30 följande:
    uppskattar du inte Aikidos humor Drömmer
    Nope
  • Anonym (ingen rök utan eld)
    Anonym (What?) skrev 2020-09-22 19:52:42 följande:

    Är du på riktigt? Varför snokar du och luktar i din frus använda trosor?! För det första så kan en enkel googling lära dig att ökade och annorlunda flytningar är supervanligt när man är gravid. För det andra kan det börja lukta lite hur somhelst på grund av allt kemiskt som händer i kroppen. Har du inga andra (verklighetsförankrade) anledningar att tro att din fru bedrar dig så är mitt tips att droppa din oro och stötta kvinnan som bär ditt barn.


    Ehm, jag har då aldrig hört talas om flytningar som luktar SPERMA. Har du några belägg för att flytningar kan lukta sperma?

    Vad har graviditeten med saken att göra, menar du att hon inte kan vara otrogen bara för att hon är gravid? Hur vet du ens att det är hans barn? Eller är det bara ännu ett antagande taget ur luften?
  • Anonym (ingen rök utan eld)
    Anonym (Meh!) skrev 2020-09-22 19:06:03 följande:

    Googla på det så ska du få se att flytningarna förändras med graviditeten. Äcklig du är som snokar runt i hennes använda trosor och anklagar henne för att vara otrogen.


    haha, lustigt det där resonemanget vissa har. Det är jätteäckligt att öht kunna misstänka att ens partner kan vara otrogen och vilja ta reda på det. Men att vara otrogen är inte äckligt alls, och att det inte går att veta om det är så utan att snoka är något man inte riktigt behöver ta med i sin äcklighetskalkyl Drömmer
  • Anonym (ingen rök utan eld)

    Tips till TS: Om du inte vill höra vilken idiot du är som öht kan misstänka en kvinna så är det nog bättre om du startar en ny tråd och låtsas vara en kvinna som misstänker sin man. Då kommer du få heeeeelt andra svar än vad du fått här.

    Du förstår, här på FL så är det stor skillnad på kvinnor och män. Män är alltid svin och därför är det helt naturligt att misstänka fulspel, men kvinnor är däremot perfekta varelser som så gott som aldrig gör fel och gör de fel så är det enbart pga av någon man. Så att öht ifrågasätta en kvinnas ofelbarhet är en grov dödssynd på FL.

  • Anonym (ingen rök utan eld)
    Anonym (Ha ha ha) skrev 2020-09-23 19:48:35 följande:
    Du bubben..du mår inte så bra va?

    Kanske skulle ta och gå och prata med nån ..

    För övrigt, så är Aikkidos humor outstanding..

    Och TS va fan håller du på med? Lukta i trosor och se spår av sperma ..hur fan är ens spår av sperma ut ..jobbar du på CSI ??

    Herregud vilka människor det finns, blir ju mörkrädd!
    Du tanten, kom tillbaka när du odlat några fler hjärnceller, ditt inlägg är i klass med en 5 åring.

    För övrig, förstår att du gillar hennes humor då ni verkar dela samma skadeglädje mot män.

    Ja herregud vilka människor det finns, och du är en av dem!
  • Anonym (ingen rök utan eld)

    Som sagt TS du kommer inte få någon hjälp på FL där feminist maffian regerar.

  • Anonym (ingen rök utan eld)
    Anonym (Ha ha ha) skrev 2020-09-24 00:20:15 följande:
    Lilla bubben ..kan du inte ta ditt kvinnohat och krypa tillbaka till stenen du kom ifrån ..och varför förutsätter du att jag är en kvinna? Tror du att alla män är lika vrickade som dig?

    Lyd mitt råd .gå i terapi! Det är nog säkrast för dig och kvinnorna du råkar på!
    Lilla tanten, kan du inte ta ditt uppenbara manshat och krypa tillbaka till närmaste feministföreningslokal. Varför jag tror att du är kvinna är för att ingen man uppvisar en sån uppenbar glädje över att håna en manlig trådstartare. Ditt manshar är ju väldigt uppenbart.

    Jag tar sällan råd av knäppgökar som själva är i stort behov av terapi. Kom tillbaka med nya och bättre råd när du lärt en vettig människosyn.

    Jag träffar på en massa trevliga kvinnor dagligen och har inga som helst problem med dem, manshatande knäppgökar kommer jag dock inte så bra överens med. Vilken tur att de flesta kvinnor inte är som du.
  • Anonym (ingen rök utan eld)
    molly50 skrev 2020-09-24 09:06:54 följande:
    TS skriver att hennes flytningar inte ser ut som vanligt.
    Det tycker jag antyder att han har gått och tittat i hennes trosor tidigare.
    Sen ska man ha klart för sig att när man är gravid så kan flytningarna se annorlunda ut och lukta annorlunda när man är gravid.
    Så det enda som i så fall skulle kunna vara misstänksamt här är,i så fall,det att TS sett dessa flytningar när hon haft möten med medarbetare och kunder.
    Men då får han väl,i så fall,försöka få fram mer bevis.
    Att enbart gå efter att hennes flytningar är annorlunda,när hon dessutom är gravid,är inte tillräckligt som bevis.
    Hade min man lagt fram att han tittat och luktat i mina trosor så hade jag bara tyckt att det hade känts creepy.
    Eller så kanske han sett det på trosorna när han plockat ur dem ur tvättkorgen och lagt dem i tvättmaskinen och behöver inte nödvändigtvis betyda att han tittar på dem med lupp?

    Ja, flytningar kan förändras och inte bara under graviditet men de luktar väl sällan sperma? Sperma har ju en ganska distinkt lukt.

    Absolut, TS borde ta reda på hur det förhåller sig, men det jag invänder mot är hur många i denna tråd kan vara så bergsäkra på att det inte förekommit otrohet?
    Vad baserar man det på? Och att dessutom sitta och håna TS som vissa gjort är ju bara löjligt.

    Hade min partner lagt fram att hon tittat och sniffat på mina kallingar för att hon tyckte de såg annorlunda ut och luktade f***a så hade jag inte tyckt det var konstig alls. Det är ju oftast så otrohet avslöjas, för att man börjar lägga märke till saker som inte riktigt stämmer med det vanliga och så börjar man nysta...

    Det behöver som sagt inte betyda att det är så i TS fall, men det går ju heller inte att helt utesluta som många gör i denna tråd. Om inte annat borde TS gå till botten med det för sin egen ros skull, att gå omkring med såna misstankar är tärande.
  • Anonym (ingen rök utan eld)
    mari123 skrev 2020-09-24 16:40:06 följande:
    FAST ligger hon med andra när hon är GRAVID? Hur ORKAR människan?
    Han vet inte om det är så, han misstänker att det KAN vara så. 

    Finns väl inget som säger att man inte kan vara otrogen under en graviditet? Kan man ha sex med sin partner under graviditeten så kan man väl ha det med andra med?
  • Anonym (ingen rök utan eld)
    molly50 skrev 2020-09-24 17:38:22 följande:
    Nej,men han måste ju ha tittat i dem om han vet hur hennes flytningar brukar se ut och lukta i vanliga fall.

    Flytningar kan både se ut och lukta annorlunda under en graviditet.
    De kan då också ha en distinkt lukt.

    Jag kan inte se att någon har hånat TS. Men lite märkligt är det ju om han går omkring och tittar och luktar i sin partners trosor.
    Det är nog det som många reagerar på.
    Jag tycker också att det som,i så fall,skulle kunna tala för en otrohet är att han har märkt detta med flytningarna efter att hon haft sina möten med jobbet.
    Inte just att hennes flytningar har förändrats.
    För det kan de,som sagt,göra när man är gravid.
    Därför så tycker jag att han ska ta reda på mer och inte bara använda hennes flytningar för att anklaga henne för otrohet.
    För enbart det är inga bevis för en otrohet.
    Lukta annorlunda är inte nödvändigtvis detsamma som att lukta sperma, sperma har en ganska distinkt lukt

    TS har iof inte sagt att spermalukten är ett bevis för att hon är otrogen, han ställer frågan om de kan vara så..
  • Anonym (ingen rök utan eld)
    molly50 skrev 2020-09-24 18:07:02 följande:
    Läs inlägg #49. En gravid kvinnas flytningar kan lukta distinkt. Som sperma.
    Har du aldrig varit med om det så är det kanske svårt att förstå.

    I så fall borde han kanske ha fokuserat mer på hennes jobbmöten istället för på hennes flytningar. Då hade han kanske fått annorlunda svar.
    Eller så fokuserar han på ALLA ledtrådar som finns tillgängliga som de flesta  som misstänker otrohet oftast gör för att försöka få klarhet? Varje liten ledtråd i sig kan ju ha naturliga förklaringar, men när ledtrådarna börjar sammanfalla så blir det ju lite svårare att bortförklara.

    Ex: Att ha sena möten är inget konstig i sig, Att flytningar kan se olika ut och lukta olika är inte heller konstigt i sig. Men om förändringarna i flytningarnas bara förekommer i samband med sena möten så blir det ju ganska konstigt, eller hur?
  • Anonym (ingen rök utan eld)
    molly50 skrev 2020-09-25 13:45:19 följande:
    Ja,men då är det ju det han borde ha lagt fokus på i sin trådstart. Och inte på att han går och tittar och luktar i sin partners trosor. Eller hur?
    Han började sin trådstart med att förklara att hans partners flytningar inte ser ut och luktar som vanligt.
    Då blir också svaren därefter.
    Eller så kan folk kanske ha lite förståelse för att det kanske inte alltid är så lätt att uttrycka sig precis som de som ska svara behagar, speciellt om man inte har någon vana av FL och misstankar om otrohet?

    Precis som man kan ställa krav på att TS ska uttrycka sig korrekt så borde man ju oxå kunna ställa krav på folk att låta bli att hänga upp sig på enstaka ord och försöka se HELA problematiken istället?

    Måste man genast avfärda hela problematiken som idioti enbart för att det inte lags fram som man vill, eller går det kanske att ställa följd frågor och låta TS förklara sig närmare?
  • Anonym (ingen rök utan eld)
    Anonym (Sad) skrev 2020-09-25 15:50:47 följande:

    Jackett har bara skrivit ett inlägg, där finns alla uppgifter som vi diskuterar


    Tror fan att han inte skrev mer med tanke på hur han blev bemött.
  • Anonym (ingen rök utan eld)
    Anonym (Är väl ett bra tillfälle?) skrev 2020-09-26 12:45:07 följande:
    Är väl ett ganska bra tillfälle att vänstra om man vill vänstra. Risken att bli gravid när man redan är gravid är nästan minimal. Det kan hända men är nog mindre än tio fall totalt i världshistorien.

    Sedan finns det något fler (Även det extremt ovanligt) som blivit tvillinggravida med två olika män, men det är resultatet efter trekant eller sex med annan väldigt tätt inpå och samma graviditet. Gravid när man redan är gravid är extremt osannolikt.
    Sen har vi de som blir gravida med någon annan och har sex med sin man oxå för att han ska tro att barnet är hans. TS borde gå till botten med hur det förhåller sig och göra ett DNA test så fort barnet fötts.
Svar på tråden Spår av sperma