• Anonym (Pinsam)

    Hur känsligt är ollonet???

    Ja, hur känsligt är det egentligen? Det jag ffa undrar är: om jag som tjej ska sätta på glidmedel, gör det ont om jag tar på ollonet? Borde antagligen veta detta, men det gör jag inte, så jag hoppas nån (gärna flera!) vill svara...

  • Svar på tråden Hur känsligt är ollonet???
  • Anonym (Sug)

    Sug kuken istället för att runka. Det tror jag han uppskattar mer. Iaf gör jag det

  • Underhill
    Anonym (Pinsam) skrev 2020-09-29 12:35:41 följande:
    Ja, hur känsligt är det egentligen? Det jag ffa undrar är: om jag som tjej ska sätta på glidmedel, gör det ont om jag tar på ollonet? Borde antagligen veta detta, men det gör jag inte, så jag hoppas nån (gärna flera!) vill svara...
    Väldigt individuellt tror jag...för egen det är det inte direkt känsligt, så glidmedlet hade gärna fått smekas på med hyggligt fast hand. Har du inte gett honom en "hjälpande hand" någon gång...alltså runkat av honom?
  • MrFlex

    Mitt ollon är nog förhållandevis okänsligt. Ha inga som helst problem med beröring. Kan endast tänka på några få tillfällen då det gjort ont och då har det varit vassa tänder.

  • Anonym (Pinsam)
    Anonym (gg) skrev 2020-09-30 11:23:40 följande:
    Det händer om jag har olja eller om jag ger oralsex så använder jag ofta händerna samtidigt liksom. Lite svårt att förklara :)
    Ja, ok, jag tror jag fattar hur du menar :)
  • Anonym (Pinsam)
    Underhill skrev 2020-09-30 13:59:51 följande:
    Väldigt individuellt tror jag...för egen det är det inte direkt känsligt, så glidmedlet hade gärna fått smekas på med hyggligt fast hand. Har du inte gett honom en "hjälpande hand" någon gång...alltså runkat av honom?
    Jo, så klart, fast då brukar jag inte ta uppe på ollonet. Ollonet brukar jag bara vidröra m läppar/tunga/mun... Hade liksom fått för mig att det är superkänsligt för händer... men det är klart, det är ju för att händerna ofta är torrare än tunga etc... och det problemet försvinner ju om man har glidmedel på fingrarna :)
  • Underhill
    Anonym (Pinsam) skrev 2020-10-01 10:05:36 följande:
    Jo, så klart, fast då brukar jag inte ta uppe på ollonet. Ollonet brukar jag bara vidröra m läppar/tunga/mun... Hade liksom fått för mig att det är superkänsligt för händer... men det är klart, det är ju för att händerna ofta är torrare än tunga etc... och det problemet försvinner ju om man har glidmedel på fingrarna :)

    Ja, precis. Sen är det ju generellt oftast som känsligast i början. Glidmedlet kanske inte behöver på först!?:)
  • Tukt
    Anonym (Pinsam) skrev 2020-10-01 10:05:36 följande:
    Jo, så klart, fast då brukar jag inte ta uppe på ollonet. Ollonet brukar jag bara vidröra m läppar/tunga/mun... Hade liksom fått för mig att det är superkänsligt för händer... men det är klart, det är ju för att händerna ofta är torrare än tunga etc... och det problemet försvinner ju om man har glidmedel på fingrarna :)
    Grejen är ju att det är individuellt. Personligen kan jag uppleva en jobbig kittlande känsla med glidmedel. Så det finns inget rätt eller fel i det där. Du måste helt enkelt fråga eller testa dig fram.
  • Tukt
    Anonym (rozzy) skrev 2020-10-01 12:05:11 följande:

    Inviduellt, mitt är typ som ett finger.


    Är ollonet som ett lillfinger? ;)
  • Anonym (Man)

    Mitt är inte heller så känsligt. Funkar ofta helt okej att ta direkt i det om man är lite försiktig bara - men det är också gudomligt skönt att få det runkat hårt om hon har ordentligt med glid på ;)

  • Anonym (F)

    Väldigt olika för olika män. Går ej att ge generellt svar. Fråga killen

  • Anonym (rozzy)
    Tukt skrev 2020-10-01 17:33:47 följande:

    Är ollonet som ett lillfinger? ;)


    Haha öppet mål, menade känselmässigt
  • Anonym (Muslim)

    Jag är omskuren och ollonet är inte alls överkänsligt. Jag behöver lite kraftigare stimulans just på ollonet för att komma.

Svar på tråden Hur känsligt är ollonet???