• Anonym (Ts)

    Upptagna killar dras till mig(?)

    Under den senaste tiden har ett antal killar gett mig uppmärksamhet och tydligt visat att dom gärna vill kyssa/ha sex med mig. Det märkliga är att dom har varit upptagna. Vad är oddsen?? Har ni någon teori varför detta händer mig? Är det någon annan här inne som brukar hamna i samma sits?

    Nej jag är inte den som kommer förstöra någons förhållande och avisar när dom försöker. Så förstår inte varför dom dras till mig.

  • Svar på tråden Upptagna killar dras till mig(?)
  • enable007
    Anonym (Blomman) skrev 2020-10-31 13:39:28 följande:

    Slutna sällskap, fritid etc . Inte på krogen. Aldrig velat ha en upptagen man. Vill ha en egen:)


    Låter bra ;)
  • Anonym (Alice)
    Anonym (.)(.) skrev 2020-10-31 13:21:32 följande:

    Jag upplever detsamma! Har i skrivandets stund tre män som skriver till mig nästan dagligen! Den ena är kär i mig, den andra (en ganska ny kontakt) tycker jag är intressant, trivs med mig och vill veta mer och den tredje älskar mig. Två av dom är gifta, en sambo sedan många år. Alla har barn i sina nuvarande förhållanden.


    Och du låter dem skriva till dig för att?
  • Anonym (Blomman)
    Letitdream skrev 2020-10-31 13:49:08 följande:

    Jag är singel och barnfri. Du får mig alldeles för dig själv :)


    Jasså? Men hur gammal är du?:)
  • enable007
    Anonym (Blomman) skrev 2020-11-02 08:02:30 följande:

    Jasså? Men hur gammal är du?:)


    Väntar i kö :P

    Haha
  • Anonym (Aning?)
    Anonym (Ts) skrev 2020-10-11 14:30:20 följande:

    Under den senaste tiden har ett antal killar gett mig uppmärksamhet och tydligt visat att dom gärna vill kyssa/ha sex med mig. Det märkliga är att dom har varit upptagna. Vad är oddsen?? Har ni någon teori varför detta händer mig? Är det någon annan här inne som brukar hamna i samma sits?


    Har du själv någon aning om? varför det är så 
  • Letitdream
    Anonym (Blomman) skrev 2020-11-02 08:02:30 följande:

    Jasså? Men hur gammal är du?:)


    28 ;)
  • MrDd
    Anonym (Blomman) skrev 2020-10-31 13:39:28 följande:

    Slutna sällskap, fritid etc . Inte på krogen. Aldrig velat ha en upptagen man. Vill ha en egen:)


    Hur gammal är du?
  • Anonym (Blomman)
    MrDd skrev 2020-11-04 17:39:45 följande:

    Hur gammal är du?


    Jag är 56:)
  • Anonym (.)(.)
    Anonym (Alice) skrev 2020-11-01 23:46:32 följande:

    Och du låter dem skriva till dig för att?


    För att den ena är en fd kollega och numer bra vän, den andra är en kontakt via gemensamma engagemang där skrivandet börjat gå till överdrift och den tredje älskar jag!

    Fast egentligen spelar väl det mindre roll? De skriver väl till vem de vill???
  • Patteman

    Precis som du skriver, dom skriver ju till vem dom vill. Tror dock att du känner dig smickrad av att dom visar intresse

  • Anonym (.)(.)
    Patteman skrev 2020-11-06 02:59:58 följande:

    Precis som du skriver, dom skriver ju till vem dom vill. Tror dock att du känner dig smickrad av att dom visar intresse


    Det gör jag... Men eftersom jag älskar en av dom vill jag helst att de två andra slutar skriva samtidigt som jag har svårt att avvisa dom! Vill inte upplevas som elak...
  • Anonym (Upp Tage N)
    Anonym (.)(.) skrev 2020-10-31 13:21:32 följande:
    Jag upplever detsamma! Har i skrivandets stund tre män som skriver till mig nästan dagligen! Den ena är kär i mig, den andra (en ganska ny kontakt) tycker jag är intressant, trivs med mig och vill veta mer och den tredje älskar mig. Två av dom är gifta, en sambo sedan många år. Alla har barn i sina nuvarande förhållanden.
    What? Kär i och älskar...mon dieu...inget konstigt i sig på det viset, men spontant tänker en annan "hold your horses" :)...men kontakten er i mellan kanske har pågått en längre tid? Men men...alla är vi ju olika. Älskar du samma snubbe som skriver att han älskar dig?
  • Anonym (man)
    Anonym (.)(.) skrev 2020-11-05 20:34:18 följande:
    För att den ena är en fd kollega och numer bra vän, den andra är en kontakt via gemensamma engagemang där skrivandet börjat gå till överdrift och den tredje älskar jag!

    Fast egentligen spelar väl det mindre roll? De skriver väl till vem de vill???
    Ok, så om allt bara är så naturligt och oskyldigt, vad är då problemet?
  • Anonym (man)
    Anonym (.)(.) skrev 2020-11-06 08:07:14 följande:
    Det gör jag... Men eftersom jag älskar en av dom vill jag helst att de två andra slutar skriva samtidigt som jag har svårt att avvisa dom! Vill inte upplevas som elak...
    Men att snigla på en den tredje som oxå är upptagen är såklart helt ok?
    Tror du hans partner håller med dig om det?
  • Anonym (.)(.)
    Anonym (Upp Tage N) skrev 2020-11-06 08:21:11 följande:

    What? Kär i och älskar...mon dieu...inget konstigt i sig på det viset, men spontant tänker en annan "hold your horses" :)...men kontakten er i mellan kanske har pågått en längre tid? Men men...alla är vi ju olika. Älskar du samma snubbe som skriver att han älskar dig?


    Den ena har jag känt i ett år, han hävdar att han är kär i mig, den andra träffade jag i somras, han tycker jag är spännande och sexig. Den tredje har jag känt länge, han skriver att han älskar mig och jag har samma känslor för honom!
  • Anonym (.)(.)
    Anonym (man) skrev 2020-11-09 13:11:59 följande:

    Ok, så om allt bara är så naturligt och oskyldigt, vad är då problemet?


    Inte oskyldigt alls! Och kontakten är så gott som dagligen... Den ena har jag nog lyckats få att förstå (han som är kär i mig) så vi hörs lite mer sällan... Några gånger i veckan och han ringer gärna på fyllan. Saker de säger, alla tre, är inte ok att säga till en annan kvinna när man själv är i ett förhållande! Enligt mig! När jag säger det till dom håller de med...
  • Anonym (Hehe)
    Anonym (Ts) skrev 2020-10-11 14:30:20 följande:

    Under den senaste tiden har ett antal killar gett mig uppmärksamhet och tydligt visat att dom gärna vill kyssa/ha sex med mig. Det märkliga är att dom har varit upptagna. Vad är oddsen?? Har ni någon teori varför detta händer mig? Är det någon annan här inne som brukar hamna i samma sits?

    Nej jag är inte den som kommer förstöra någons förhållande och avisar när dom försöker. Så förstår inte varför dom dras till mig.


    Om jag skulle våga mig på en gissning så tror jag att det är för att de attraheras av dig.
    Hehe.
  • Anonym (.)(.)
    Anonym (man) skrev 2020-11-09 13:13:13 följande:

    Men att snigla på en den tredje som oxå är upptagen är såklart helt ok?

    Tror du hans partner håller med dig om det?


    Inte ok alls och hon skulle hata mig! Kanske honom också...
  • Anonym (Upp Tage N)
    Anonym (.)(.) skrev 2020-11-13 08:32:07 följande:
    Den ena har jag känt i ett år, han hävdar att han är kär i mig, den andra träffade jag i somras, han tycker jag är spännande och sexig. Den tredje har jag känt länge, han skriver att han älskar mig och jag har samma känslor för honom!
    ok. du kan ju kapa allt och börja om tänker jag. Hitta någon som inte är upptagen och starta en sådan resa.
Svar på tråden Upptagna killar dras till mig(?)