• Anonym (Slampigtjej)

    Älskar när killen kommer i ansiktet

    Har legat runt mycket och haft längre förhållanden men tyvärr är det inte så vanligt att killen försöker spruta i ansiktet.

    Jag tycker det är sjukt hett. Men vill inte be om det. Älskar när killen inte frågar utan bara tar tag i en och håller fast en/trycker ned en medan han kallar mig för slampa el liknande och sedan sprutar ansiktet fullt.....

    Typ bästa sättet att få satsen på. Enda som kommer i närheten är när killen pumpar röven hårt och frenetiskt och trycker in satsen där och man känner hur kuken pulserar så det känns som att man ska sprängas.

    Killar, tycker ni om det?

  • Svar på tråden Älskar när killen kommer i ansiktet
  • Sexlicens
    Anonym (Fittan) skrev 2020-10-19 06:55:33 följande:

    Gift, bor inte i Värmland. Är 47:)


    Lol:)

    Så få som bor i Värmland så inte förvånad:)
  • Sexlicens
    Anonym (Fittan) skrev 2020-10-19 06:55:33 följande:

    Gift, bor inte i Värmland. Är 47:)


    Bor vi långt från varandra då:(?
  • Anonym (Fittan)
    Sexlicens skrev 2020-10-19 07:29:22 följande:

    Lol:)

    Så få som bor i Värmland så inte förvånad:)


    Om du söker efter nån att träffa kanske det finns bättre och mer spec geografiska sökningar på dejtningsajter annars vet jag egentligen.inte varför det spelar nån roll vad man bor :)

    Annars för chatt spelar sällan det nån roll vart man bor...
  • Sexlicens
    Anonym (Fittan) skrev 2020-10-19 07:35:54 följande:

    Om du söker efter nån att träffa kanske det finns bättre och mer spec geografiska sökningar på dejtningsajter annars vet jag egentligen.inte varför det spelar nån roll vad man bor :)

    Annars för chatt spelar sällan det nån roll vart man bor...


    Du har såklart helt rätt:)

    Typiskt kvinnligt inspel, så jag tar på mig skämskudden:(
  • Anonym (Kuken)
    Anonym (Fittan) skrev 2020-10-19 06:55:33 följande:

    Gift, bor inte i Värmland. Är 47:)


    Hej fittan, roligt att du är här. / Kuken
  • EnEttDen

    Jag älskar att spruta hårt och mycket i ansiktet på tjejerna om de själva gillar att ta det där. Är extra hett när de ber om det, då jäklar!

  • Anonym (Fittan)
    Anonym (Kuken) skrev 2020-10-19 08:05:22 följande:

    Hej fittan, roligt att du är här. / Kuken


    Ler:)
  • Grossglanz
    Anonym (Fittan) skrev 2020-10-19 06:55:33 följande:

    Gift, bor inte i Värmland. Är 47:)


    Jag är oxå 47:) bästa åldern än sålänge:)
  • Anonym (Theådåra)

    Älskar när killen kommer å sprutar ner hela mig

  • Bybon
    Anonym (Slampigtjej) skrev 2020-10-14 14:57:49 följande:

    . Älskar när killen inte frågar utan bara tar tag i en och håller fast en/trycker ned en medan han kallar mig för slampa el liknande och sedan sprutar ansiktet fullt.....


    Om du inte vill be om det muntligen finns det ju sätt du kan visa det på. Exvis om du suger han stående så kan du luta huvudet bakåt och lägga kuken över dina läppar samtidigt som du runkar han. Räcker nog med en kort stund så, sedan normalt sug. Jag tor han fattar vinken.
  • redstripe

    Är man, har aldrig kommit i en kvinnas ansikte. Tycker det känns respektlöst om jag inte skulle vara bergsäker på att hon vill det.

    Men det är tråkiga jag det.

  • Anonym (Theådåra)

    Du får komma på mitt ansikte älskar sånt

  • Uffeking
    Anonym (Theådåra) skrev 2020-10-26 11:18:53 följande:

    Du får komma på mitt ansikte älskar sånt


    Gärna. När?
  • Worko

    Jag tycker det är ganska hett när båda har ett riktigt "kåtslag" :)
    Jag sprutar helst där hon gillar det eller vill ha det för stunden. 
    Sen spelar det inte så stor roll. Där hon blir kåt av det blir jag kåt av det :)
    Sen ibland kan man inte ju inte bestämma, beror ju lite på hur hårt själva sprutet är, Så länge de följs av ett gott skratt :D

    Full sprut :)

  • Anonym (Theådåra)

    Alltid hela kvällarna å så vill ha i analen med

  • Worko
    Anonym (Theådåra) skrev 2020-10-26 12:57:08 följande:

    Alltid hela kvällarna å så vill ha i analen med


    Alltid skönt att spruta där med, klämmer lite extra. 
  • Annnaa
    Madeleine83 skrev 2020-10-17 21:35:58 följande:

    Jag älskar också det. Finns inget sexigare än när mannen kommer och med ett tag om nacken bara sprutar ner hela ansiktet. Ingen aning om varför jag gillar det, aldrig kollat på porr så det kommer inte från det.


    Mmm, jag hade en sån episod förra veckan. Jag och killen känner varandra så väl nu att vi knappt behöver berätta tycker är sexigt längre.

    Han slickade mig och smekte mina bröst jättelänge. Sen var det hård påsättning bakifrån med ansiktet i kudden och den stora buttpluggen i stjärten.

    När han skulle komma så tog han ett fast tag i håret på mig och skjuter sats efter sats över mig. Det var sperma i håret, ansiktet, munnen. Jag kände hur det rann varm säd över mina tuttar när jag sög rent hans kuk.

    Jag vet inte varför, men jag tycker också att det är skitsexigt.
Svar på tråden Älskar när killen kommer i ansiktet