• Anonym (knepen)

Ni i förhållanden - era onanivanor?

Det är ju normalt och vanligt att man onanerar mer eller mindre regelbundet även när man är i ett förhållande och regelbundet gemensamt sexliv. Men hur ser det ut för dig vad gäller frekvens och tillfälle? Har du en viss rytm och regelbundenhet vad gäller din onani? Gör du det när din partner inte är i närheten? Har du fasta regelbundna vanor så att du oftast onanerar vissa dagar? Exempelvis - helger etc. Ser du något mönster i att du vissa dagar är mer avslappnad och då oftast onanerar...eller tvärtom - du är mer stressad vissa dagar och använder då onani som ventil. 

Själv onanerar jag oftast på mornarna efter att min fru åkt till jobbet (jag jobbar hemifrån). Jag gör det kanske 2 mornar i veckan. Antingen in duschen innan frukost eller efter att ha porrsurfat en stund efter att ha vaknat. Lusten är som störst på mornarna för mig. Jag onanerar väldigt sällan på kvällarna.

Hur ser det ut för dig?

• Svar på tråden Ni i förhållanden - era onanivanor?
  • Anonym (Kåtfia)
    enable007 skrev 2020-10-22 23:30:56 följande:

Jag gillar aktiviteter ( att vara aktivt ) :D

Mmm, minns tydligt att du berättat det. Är nån vecka sen vi pratade..
  • enable007
    Anonym (Kåtfia) skrev 2020-10-22 23:36:00 följande:

Mmm, minns tydligt att du berättat det. Är nån vecka sen vi pratade..

Ja tiden går fort :)
  • Anonym (Kåtfia)
    enable007 skrev 2020-10-22 23:39:42 följande:

Ja tiden går fort :)

Mycket;)
  • Anonym (Ona-Nina)

Klittrar ofta när min man arbetar kväll. Så låt oss säga att det blir två gånger i veckan. Händer även att jag onnar någon gång ibland på jobbet i vilorummet under lunchen.

• Underhill
    Anonym (Ona-Nina) skrev 2020-10-23 07:49:25 följande:
    Klittrar ofta när min man arbetar kväll. Så låt oss säga att det blir två gånger i veckan. Händer även att jag onnar någon gång ibland på jobbet i vilorummet under lunchen.
    låter hälsosamt :) Är det lusten din i sig som driver behovet eller känner du att det gärna får vara en trigger som gör det lite mer lustfyllt. Hade det blivit ung samma frekvens om mannen inte jobbade kväll menar jag?
  • Anonym (Ona-Nina)
    Underhill skrev 2020-10-23 07:59:24 följande:

låter hälsosamt :) Är det lusten din i sig som driver behovet eller känner du att det gärna får vara en trigger som gör det lite mer lustfyllt. Hade det blivit ung samma frekvens om mannen inte jobbade kväll menar jag?

Tänker inte så mycket på varför jag gör det. Har nog alltid onnat ganska så oftanoch tycker om den egentiden.
  • Anonym (Permitterad)

Nu är jag visserligen särbo, men de dagar jag är hemma pga permittering så blir det bara fingrarna innan barnen vaknat - är en morgonsexmänniska.
    Leksaker använder jag dagtid permitteringsdagarna alternativ kvällar om det är barnfri vecka.
    Onanerar mycket mera sedan jag skilde mig eftersom min sexlust vaknade till ordentligt efter skilsmässan

• enable007
    Anonym (Kåtfia) skrev 2020-10-23 07:39:34 följande:

Mycket;)

Vem är du då ! Skriv pm
  • Leostar
    Anonym (Kåtfia) skrev 2020-10-22 22:00:59 följande:

Jag onanerar ibland flera gånger per dag. Lite olika vad som händer i livet. Oftast blir det mer de dagar jag är ledig mitt i veckan. Kan ägna större delen av en ledig dag för mysig egentid:) Blir mycket porrsurfande och sexchattande. När familjen är hemma kan jag göra det när dom är i ett annat rum. Klittrar mest då. Leksaker kör jag när jag onanerar med min man eller är helt själv.

Som här... minus sexchattandet, inte riktigt hittat till det men det låter hett. :)
  • mttias
    Anonym (Kåtfia) skrev 2020-10-22 22:00:59 följande:

Jag onanerar ibland flera gånger per dag. Lite olika vad som händer i livet. Oftast blir det mer de dagar jag är ledig mitt i veckan. Kan ägna större delen av en ledig dag för mysig egentid:) Blir mycket porrsurfande och sexchattande. När familjen är hemma kan jag göra det när dom är i ett annat rum. Klittrar mest då. Leksaker kör jag när jag onanerar med min man eller är helt själv.

Hur gammal är du Fia? eller ung...
    Låter som du njuter rejält av din kropp, härligt.
    Ha en fin å njutningsfull fredag.

Svar på tråden Ni i förhållanden - era onanivanor?