• Anonym (knepen)

Ni i förhållanden - era onanivanor?

Det är ju normalt och vanligt att man onanerar mer eller mindre regelbundet även när man är i ett förhållande och regelbundet gemensamt sexliv. Men hur ser det ut för dig vad gäller frekvens och tillfälle? Har du en viss rytm och regelbundenhet vad gäller din onani? Gör du det när din partner inte är i närheten? Har du fasta regelbundna vanor så att du oftast onanerar vissa dagar? Exempelvis - helger etc. Ser du något mönster i att du vissa dagar är mer avslappnad och då oftast onanerar...eller tvärtom - du är mer stressad vissa dagar och använder då onani som ventil. 

Själv onanerar jag oftast på mornarna efter att min fru åkt till jobbet (jag jobbar hemifrån). Jag gör det kanske 2 mornar i veckan. Antingen in duschen innan frukost eller efter att ha porrsurfat en stund efter att ha vaknat. Lusten är som störst på mornarna för mig. Jag onanerar väldigt sällan på kvällarna.

Hur ser det ut för dig?

• Svar på tråden Ni i förhållanden - era onanivanor?
  • Anonym (Theådåra)

Jag håller på osv utan partner som med partner kram

• Anonym (Sällan)

Vi har samlag sällan, var tredje vecka ungefär. Efter ett tillfälle brukar jag tilfredsställa mig själv ett par gånger de närmaste dagarna efter och sen börjar jag "spara" mig till nästa samlag.

• theotherone

Jag och min fru har i princip inte sex alls (suck), men jag personligen har fortfarande mycket lust. Förr onanerade jag hemma innan jobbet men nu under corona och med mycket hemarbete så finns det ingen egentid alls till det. Så det blir att jag onanerar rätt sällan numera. Tyvärr.

Min kropp verkar säga till när den tycker det gått för lång tid sedan senaste orgasmen. För några nätter sedan vaknade jag mitt i natten och hade stånd. Drog ner handen och tog tag i kuken utanpå boxershortsen. Fick orgasm direkt utan att ens behöva runka. Så det var väl kroppens sätt att tala om att den behöver sexuell stimulans oftare än några enstaka gånger i månaden...

• Anonym (Ona-Nina)

Retade min man igår med att skicka några bilder på mig med handen på fittan. Vet att han kommer av sig i sitt arbete när han ser dem.

• redstripe

Sällan,

Hur vad sparar du?

Theotherone,

Wow nästan handsfree orgasm. Inte pjåkigt.

Ona-Nina

Fy vad retfullt av dig. Att du plågar honom så, genom pandemin och allt. Jag hade inte kunnat få nåt vettigt gjort mer den arbetsdagen :

????

• jos79

Just nu någon/några gånger i veckan. Varierar, mer på sommaren.

• Villmer1

Par gånger i veckan på tidig morgon innan man drar till jobb.. Sex hemma e väldigt sällan nuförtiden tyvärr då hon dåligt vill ???? gillar att läsa alla inlägg här på sidan hur många som e lyckligt lottade. Ibland önskar man i alla fall att man hade nån att snacka lite busigt med ????

• Madeleine83

Fråga till er män; kommer ni snabbare när ni runkar än när ni har sex?

Igår när min man hade duschat så såg jag honom komma ut och när han skulle klä på sig så låg jag i sängen och läste. Tjena sexbomb sa jag, fullt medveten om att något sex inte skulle bli av eftersom barnen och deras vänner var i huset och vi skulle strax iväg. Han kom fram till mig naken och jag tog hans helt mjuka snopp i munnen. Sjukt upphetsande att ha den i munnen när den blev stor och stenhård. Sög kanske 5 sug sen började han runka över mig i typ 1min och kom i min mun.

Hur kan det vara så? Jag brukar suga och runka jättelänge och han kommer oftast när vi har samlag. Det var jättekonstigt tycker jag.

• redstripe
    Madeleine83 skrev 2020-11-01 09:30:44 följande:

Fråga till er män; kommer ni snabbare när ni runkar än när ni har sex?

Igår när min man hade duschat så såg jag honom komma ut och när han skulle klä på sig så låg jag i sängen och läste. Tjena sexbomb sa jag, fullt medveten om att något sex inte skulle bli av eftersom barnen och deras vänner var i huset och vi skulle strax iväg. Han kom fram till mig naken och jag tog hans helt mjuka snopp i munnen. Sjukt upphetsande att ha den i munnen när den blev stor och stenhård. Sög kanske 5 sug sen började han runka över mig i typ 1min och kom i min mun.

Hur kan det vara så? Jag brukar suga och runka jättelänge och han kommer oftast när vi har samlag. Det var jättekonstigt tycker jag.

Bra fråga.

Personligen skulle jag säga att jag har mycket mer kontroll över min orgasm när jag runkar än med någon annan. Men det där måste ju skilja sig enormt från person till person tänker jag.

Det lät onekligen väldigt hett i alla fall.
  • Villmer1
    redstripe skrev 2020-11-01 09:55:04 följande:

Bra fråga.

Personligen skulle jag säga att jag har mycket mer kontroll över min orgasm när jag runkar än med någon annan. Men det där måste ju skilja sig enormt från person till person tänker jag.

Det lät onekligen väldigt hett i alla fall.

Jag personligen skulle nog vilja säga att det va det spontana och lite busiga i det hela eftersom barnen va hemma osv.. Så skulle jag kännt i alla fall och nog med kommit så fort om jag haft en fru som du :).
Svar på tråden Ni i förhållanden - era onanivanor?