Marimardi skrev 2020-12-23 20:16:52 följande:
Hej, jag var på VUL idag och hade en äggblåsa på 18mm och en på 14mm, och det tycker jag ändå låter ganska bra med tanke på att jag bara är på cd11 :D Dock så ville hon inte skriva ut ovitrelle, hon vill testa några kurer till och om jag fortfarande inte blir gravid så skulle vi diskutera antingen dubbeldos eller kanske ovitrelle. Känns segt, men man får försöka hålla tålamodet uppe.
Vad kul att du fick ÄL! Tar du inga blodprov eller vul alls??Hoppas också på att vi alla får en mirakelbebis 2021
Ja - låter bra ju! Ja, stämmer att inte gör ngt annat än äter Letrozol dubbelkur. Första cykeln var jag på vul och då hade jag en 18 mm på dag 10. Så min gyn konstaterade bara att doseringen ser bra ut och att jag ska köra sex kurer så här (nu inne på andra) och har jag inte blivit gravid sedan så får vi fundera på framtiden. Känns lite som att köra I blindo. Men å andra sidan skönt att inte monitorera så mycket :) Jag har ju inte pco så har också normalt ÄL men tanken här är väl att boosta ÄL då jag antagligen ägglossar med lite för omogna ägg annars ...