• MeandHim

    Var kan man få hjälp...

    Varför inte bara gå ner i vikt? Det borde väl vara prio ett om det inte är någon medicinsk bakgrund till övervikten. Då kanske det tar sig och om inte så är ju chanserna till ivf större om du säger att dom inte utför det på människor med högt BMI?

  • MeandHim
    Gurkburk123 skrev 2020-10-23 13:38:13 följande:

    Tack för ett oerhört hjälpsamt svar! :) såklart jag bara ska göra det! Tack för råd!!!!! :)


    Av dina utropstecken att döma så tog du illa vid dig och jag menade inte att du skulle ta det på fel sätt.

    Hoppas såklart att ni lyckas :)
  • MeandHim
    Gurkburk123 skrev 2020-10-23 17:32:44 följande:

    Jag blev lite irriterad att du fick det att låta så lätt. Det är ju "bara" att göra. Det handlar om ca 30 kg så det är ju ett projekt bara det. Och när jag bad om ställen där man kan få hjälp trots övervikt så var ditt råd inte det jag ville ha.

    Men tack för att du hoppas åt oss! :)


    Jag förstår, skulle aldrig påstå att bantning är lätt vare sig man ska ner många kilon eller inte.

    Önskar er lycka till och att ni framöver får en bebis :)
  • MeandHim
    Gurkburk123 skrev 2020-10-23 17:32:44 följande:

    Jag blev lite irriterad att du fick det att låta så lätt. Det är ju "bara" att göra. Det handlar om ca 30 kg så det är ju ett projekt bara det. Och när jag bad om ställen där man kan få hjälp trots övervikt så var ditt råd inte det jag ville ha.

    Men tack för att du hoppas åt oss! :)


    Jag förstår, skulle aldrig påstå att bantning är lätt vare sig man ska ner många kilon eller inte.

    Önskar er lycka till och att ni framöver får en bebis :)
Svar på tråden Var kan man få hjälp...