BIM dec 2020
En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)
En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)
Ja! När vi försökte med vårt första barn minns jag att jag satt i soffan, 2-3 dagar efter äl, och kände en skarp, intensiv smärta i livmodern. Det höll i sig i 10-20 sekunder kanske. Då vände jag mig till maken och informerade om att nu fäster ägget. Och jodå, det var allt en liten böna där inne!
Ingen tror mig när jag berättar att jag kände av det. Kanske berodde det egentligen på något helt annat, men svaret på din fråga är ja! :)
Hej på er!
Inget planerat alls här men har en känsla av att det kanske växer något i magen. Så hänger på här tills jag vet :D. Jag ska ha bim idag 9e dec. Har haft molvärk i magen i flera dagar, har väldigt ömma bröst och tappen är högt upp och mjuk. Testade igår och det var helblankt men är inte säker på när jag hade äl så den kan ha varit senare :). Kram på er och grattis alla som fått sitt plus :)
Idag kom mensen. Så besviken. Plockar bort mig från listan och loggar ut ett tag. Grattis till alla som har plussat! För mig blev det jobbigt att se listan uppdateras med (plussat) och det gav mig mer och mer stress. Förstå mig rätt, det är jättekul att se andra lägga upp positiva test och skriva att de plussat, men för mig blev det för mycket när det även fylldes på i listan.. Är väl alla känslor just nu som spelar in antar jag, och jag kommer väl säkert dyka upp i januari-listan efter några veckor, svårt att hålla sig härifrån ;)
God Jul på er allihopa och hoppas att ni som inte ännu plussat kommer få er fina julklapp!
BIM-lista december
1/12 Eliales, 38, andra barnet
1/12 DaraM, 36 år, andra barnet (Plussat)
1/12 Milie 33 år, tredje barnet (Plussat)
2/12 Holy93 24 år, första barnet (Plussat)
3/12 Bacon89, 31, 3e barnet
3/12 Fruitloop, 32, 2a barnet (Plussat)
3/12 AnnaB90, 2a barnet
4/12 Mickis89, 31, 2a barnet (Plussat)
5/12, mopstops, 3e barnet (plussat)
5/12 VirrePirre06
5/12 My19, 35 år, 3e barnet
6/12 perssonlund, 30år, 3:dje barnet (plussat)
6/12 mamma91a , 3e barnet ( plussat )
6/12 Nowoli
7/12 Nachosen, 29 år, 2:a barnet
7/12 Melv, 31år, 3e barnet
8/12 hadt, 25 år, 2a barnet
8/12 Kristinis, 30, första barnet
8/12 myownworstenemy
9/12 EllieJo, 28år - 2:a barnet (Plussat)
10/12 amandap95, 25 år, andra barnet (eventuellt plussat)
10/12 Snäckan92, 28 år, första barnet
10/12 T3, 30år, första barnet
10/12 Funderar, 39 år, 2a barnet.
10/12 Värphönan, 35år, 2:a barnet.
10/12 Precis, 28 år
12/12 FruH2
12/12 Bessan91
12/12 SML89
12/12 PetuniaSunflower 23, första barnet.
13/12 skaviblifyra,38 år, 3e barnet
14/12 summerstriker 25år, andra barnet
16/12 isabelle81, 39 år, 5:e barnet
17/12 Stickling, 32 år, första barnet
17/12 ElinSofia87, 33 år, 3:e barnet
18/12 Vicki89, 31 år, andra barnet
19/12 Maximin
19/12 Ritzy, 32 år, andra barnet
19/12 Tokan123, 29 år, första barnet
21/12 banjas, 28 år, första barnet
21/12 Elin1991, 29 år, andra barnet
22/12 MomK
22/12 Snöflingaan, 28 år, 3e barnet
24/12 Snickesnack, 31 år, andra barnet
31/12 sockerikaffet, 32 år, första barn
Jag skulle aldrig tagit ut min nuvaring efter bara en vecka utan låtit den va de tre veckor och sen startat verkstaden. För nu vet jag inte vad som är min kropp som spökar o vad som är på riktigt. Men visst borde ÄL varit 22-23 när CB test visade det. Kan ju haft ÄL utan att släppa ägg?
Undrar också om min vecka med ringen kan orsakat att ägget ej mognat?
Vet ju inte hur min cykel ter sig utan ring så räknade 14 dagar efter ÄL vilket borde varit BIM 7dec.
Negativt och ingen mens.
Har hoppats då jag haft en del symptom men vet inte om de beror på att jag slutat med ringen. Molande värk som mensvärk, kissar oftare,svin ömma nippels, igår fick jag blodtrycksfall och blev yr. En sväng med urinvägsinfektion. Trött, Fått några finnar. Men nu de enda jag känner är trötthet och ömma nipples, ah jag kissar fortfarande ofta. För några dagar sedan kände jag mig annurlunda, tänkte att jag kanske är gravid men man slår bort de för de är säkert inte så och nu tror jag inte jag är de.
Tidigare 2 grav har jag inte haft illamående alls.
Gaahh... Jag vill ju bara veta.
Testade nu på morgonen, det här borde inte vara spökstreck va? Vågar knappt tro att det är på riktigt

Hej,
Jag spolade mig i tisdags förra veckan. Hon sa då att jag hade ett ägg som var på väg och att jag borde ha sex den dagen och kommande dagar framöver. I fredags fick jag utslag på LH stickan och hade då även sex. Nu säger dock min Natural Cycles att jag hade ägglossning på söndagen? Kan det verkligen stämma? Jag menar hon tittade ju med ultraljud och jag tog stickor?
Testade nu på morgonen, det här borde inte vara spökstreck va? Vågar knappt tro att det är på riktigt
Hej,
Jag spolade mig i tisdags förra veckan. Hon sa då att jag hade ett ägg som var på väg och att jag borde ha sex den dagen och kommande dagar framöver. I fredags fick jag utslag på LH stickan och hade då även sex. Nu säger dock min Natural Cycles att jag hade ägglossning på söndagen? Kan det verkligen stämma? Jag menar hon tittade ju med ultraljud och jag tog stickor?
Godmorgon tjejer! Jag la ut för två dagar sen att jag hade fått ett svagt streck på ett tidigt test men testet imorse på äl+12 var helt negativt så jag är inte gravid. Plussade med sonen på äl+12 med eftermiddagsurin så jag är nog bara skengravid ;) men jag väntar in mensen som jag tror kommer på lördag! Hoppas många får plus!