BIM dec 2020
En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)
En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)
Ser ni höjning? Eller man kanske inte kan se de så tidigt? Första bilden är från igår ägglossning + 9 och nedersta idag ägglossning + 10 :) samt, de kan väll inte vara spökstreck om jah fått positivt två dagar i rad?
Tråkigt att höra, när har du din beräknad mens?
Jag har min imorn och har haft mensvärk från gårdagen, tog också ett test igår kväll som visade svagt plus och ett digitalt idag på morgonurin som visade det ett ej gravid!
Tack så mycket! Var iväg och köpte ett till test av annat märke nu på fm som visade mycket tydligare plus så nu vågar jag tro på det ;)
Hej! Någon som har erfarenhet av clearblue digitalt test som visar pluss eller minus. Någon som plussat på dem innan bim? Fick negativt på mitt på äl+12
Ser du om det svaga strecket är blått eller grått? Hoppas det är blått! Det är ju inte helt otroligt att ett tidigt-test reagerar på mindre mängd hCG än digitala :)
Hej! Någon som har erfarenhet av clearblue digitalt test som visar pluss eller minus. Någon som plussat på dem innan bim? Fick negativt på mitt på äl+12
Hej :)
När jag blev gravid första gången fick jag pluss på CB digital med veckoindikator 2 dagar innan min beräknade mens och de stod då Gravid 1-2 veckor.
När jag tar ett CB nu imorse stod d INTE GRAVID , enligt appen har jag BIM imon och en annan app har jag på lördag så jag får se .... känns som mens på G .
Men har läst flera här på FM som fått negativt på CB men sen plussat några dagar senare , vi kanske ska hålla tummarna och hoppas så för oss så med =)
Jag har mest bara tagit vad jag får tag i. Förra gången var det Progesterall från Dr-nånting. Denna gång Matriarch 100 från Moodmama. Jag har inte kollat upp vad som är bäst och det finns mycket olika. Jag tog bara vad som gick att beställa.
Men det är viktigt att man är så säker som möjligt på att man haft ägglossning innan man börjar. 3 DPO är en vanlig dag att börja. Alltså 3 Days Past Ovulation. Om man tempar så har man oftast hunnit bekräfta ägglossning med tre höga temperaturer. Vad som händer om man tar det för tidigt är att man kan råka hämma ägglossning.
Jag har också köpt Matriarch100 :) Hade ProgesterAll förra gången jag blev gravid (2018) pga ett tidigt missfall -1805