• Nowoli

BIM dec 2020

En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)

• Svar på tråden BIM dec 2020
  • Vicki89

Testade idag på bim-2, inbillar jag mig eller kan ni också se ett svagt streck?

• Morotochgurka
    Vicki89 skrev 2020-12-17 07:04:57 följande:

Testade idag på bim-2, inbillar jag mig eller kan ni också se ett svagt streck?

Jag ser :D grattis
  • Vicki89
    Morotochgurka skrev 2020-12-17 07:23:05 följande:

Jag ser :D grattis

Åh tack! :O Vågar fortfarande inte tro det! Jag har två digitala test hemma, skulle vilja ta ett sånt för att få svart på vitt, men slängde såklart morgonurinen direkt efter testet. Har inte druckit något nu på morgonen, tror du/ni att jag kan ta ett digitalt test nu eller ska jag vänta till imorgon?
  • Värphönan
    Vicki89 skrev 2020-12-17 07:26:01 följande:

Åh tack! :O Vågar fortfarande inte tro det! Jag har två digitala test hemma, skulle vilja ta ett sånt för att få svart på vitt, men slängde såklart morgonurinen direkt efter testet. Har inte druckit något nu på morgonen, tror du/ni att jag kan ta ett digitalt test nu eller ska jag vänta till imorgon?

Grattis! Syns tydligt tycker jag :)

Det är väl att urinen ska ha lagrats lite så skulle nog vänta några timmar iaf och inte dricka överdrivet mycket under den tiden så kan det säkert gå!
  • elsasbebis
    Vicki89 skrev 2020-12-17 08:05:25 följande:

Tog ett digitalt nu - JAG ÄR GRAVID!!

Grattis!!! Va kul!
  • Ritzy

Tog ett digitalt test idag, det svaga svaga strecket igår var minsann positivt!!

• AnnaB90

Skulle ni säga att detta ägglosdningstest är positivt? Kontrollstrecket ser lite konstigt ut men teststrecket är väl starkt?
  • Melv

Ett stort Grattis till alla som plussat o lycka till till er andra. Slutade med Nuvaring så mitt ungefärliga bim 7/12 blev väll inget riktigt försök men hittade min äl med CB digital Äl test sen om de lossna ägg lr inte vet jag inte. Haft symptom som riktigt ömma nipples och molande värk. Mer eller mindre borta nu bara trötthet kvar o hade neg på gravtest ett tag efter bim. (Har dock aldrig haft illamående i mina tidigare grav.) Men fick heller ingen blödning.

De är väll nuva ring användandet som ställer till de. Så räknade ut ungefär när ja borde ha nästa äl o började testa med cb digital igen. De stämde att de var typ nu.

Av någon anledning imorse så testa ja med en vanlig äl sticka och en vanlig grav sticka. Båda visar streck men grav inte lika tydligt. Gjorde ett till gravtest men iof mäter väldigt låga halter.

Tänkte detta är pga av ÄL me sen läser jag stt Äl test kan visa pos vid grav men inte tvärtom? Någon som vet. Eller vad gör jag nu? Känner mig inte grav.

• Värphönan
    Melv skrev 2020-12-17 10:31:58 följande:

Ett stort Grattis till alla som plussat o lycka till till er andra. Slutade med Nuvaring så mitt ungefärliga bim 7/12 blev väll inget riktigt försök men hittade min äl med CB digital Äl test sen om de lossna ägg lr inte vet jag inte. Haft symptom som riktigt ömma nipples och molande värk. Mer eller mindre borta nu bara trötthet kvar o hade neg på gravtest ett tag efter bim. (Har dock aldrig haft illamående i mina tidigare grav.) Men fick heller ingen blödning.

De är väll nuva ring användandet som ställer till de. Så räknade ut ungefär när ja borde ha nästa äl o började testa med cb digital igen. De stämde att de var typ nu.

Av någon anledning imorse så testa ja med en vanlig äl sticka och en vanlig grav sticka. Båda visar streck men grav inte lika tydligt. Gjorde ett till gravtest men iof mäter väldigt låga halter.

Tänkte detta är pga av ÄL me sen läser jag stt Äl test kan visa pos vid grav men inte tvärtom? Någon som vet. Eller vad gör jag nu? Känner mig inte grav.

Äl-test visar nästan alltid två streck, det är bara positivt (med få undantag) när teststrecket är lika starkt eller starkare än controllstrecket.

Har du två streck på ett gravidtest så säger jag Grattis! För då är du gravid :)

Svar på tråden BIM dec 2020