BIM dec 2020
En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)
En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)
Kollar du ägglossning på något vis? Med temperatur eller LH-test? Jag förstår din känsla. Vi höll på 1,5 år med barn nr 2.
ÄL+10 och negativt test nu på morgonen. Känns kört denna månad. Så jäkla besviken. Hade hoppats på världens finaste julklapp.
Kollar den med LH-stickor och känner av ägglossningen tydligt dagen efter LH-topp. Ska börja tempa nu för att vara mer säker på att äl skett. Detta va vårt tredje försök så vi har inte hållit på så länge än men barnlängtan har funnits med i flera års tid. Blir ledsen bara jag ser någon med barnvagn nu.
Jag fick negativt på äl+10, men plussade sedan svagt på äl+12 i förrgår (och då hade jag haft full koll på ägglossning eftersom jag kollades med ultraljud pga PCO), så det är verkligen inte för sent! Idag var bim och nog hade strecket blivit ännu starkare nu. Jag hade en stark känsla att jag var gravid och blev jättedeppig när testet var negativt på äl+10, men det visade sig ju att magkänslan stämde!!
Hej hoppar in här !! Försöker att få ett tredje barn nu!!!
Hade glad gubbe med CB ägglossningstest den 8:e dec hade sex samma kväll .. testade morgonen efter( 9:e dec ) med CB ägglossningstest då var d en tom ring
BIM 23: e-24dec!!
Äl +10 idag testade med en tidigt test imorse o vart negativt!!!
Ska vänta till den 23:e !!
Läst på en annan tråd att vissa plusar runt BIM ELLER EFTER !! Jag har lite hopp kvar
Negativt test på BIM - 1 / 2. Vet inte ens vad jag känner än, hade ändå en bra känsla inför denna månaden. Försök nr 10. Dock var det konstigt att 4 av mina tester från Babyplan inte fick upp en kontroll linje? En av dem hade dock två spökstreck, har aldrig upplevt det innan, helt sjukt.
Har bim 23/12 har så onda tunga bröst & väldigt avsmak för mat.
Vet dock att det är lätt att inbilla sig symptom för att man så gärna vill va gravid
Har lite mensvärk i ryggen också vilket jag brukar ha innan mens men inte så långt innan.
Åh, jag förstår <3 Vad bra att du ändå har två sätt att hålla koll. Ville bara försäkra mig om att du inte bara antog att du ägglossade 14 dagar innan BIM, för det är ju det antal dagar man utgår ifrån om man inte vet. Du har alltså bara en exemplarisk längd på din lutealfas :)
Tack snälla för att du ger lite hopp och stort grattis till dig <3
Nu kom mensen så hoppar till januaritråden. Deppigt nu men snart redo för nya tag.