BIM dec 2020
En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)
En tråd för oss som har BIM i december 2020 och vill följas åt :)
Är det någon som varit med om att ett test visat negativt innan bim men ändå varit gravida? Jag tog ett clearblue rapidtest igår som visade negativt men läser sen på hemsidan att det testet inte visar graviditet innan bim så nu vet jag inte hur mycket jag ska lita på testet. Bim är den 20e.
ÄR SÅ GLAD :) :) :)
Här kom mensen, hoppar över till januaritåden!
Låter ju ?skönt? att höra. Då får jag hoppas på det bästa och vänta lite till, som är så lätt haha.
Vet inte hur man svarar i tråden - ny här på familjeliv..
Jag har för 2 veckor sen gått igenom ett sent missfall, och har ägglossning nu så vi kör på igen. Bim är 31 december
Grattis :D
Äntligen positivt ägglossningstest! Nu kör vi!
ÄL+10 och negativt test nu på morgonen. Känns kört denna månad. Så jäkla besviken. Hade hoppats på världens finaste julklapp.
Bim-2 idag äl+12. Mår illa och har mensvärk (typiska menssymtom för mig), negativt test och liiiten blödning så tanten står vid dörren och knackar. Jag tar inte bort mig från listan fören tanten klivit fram men hoppar till januaritråden. Jag känner mig så ledsen och ensam i det här fast att vi är så många som delar detta här. <3
Bim-2 idag äl+12. Mår illa och har mensvärk (typiska menssymtom för mig), negativt test och liiiten blödning så tanten står vid dörren och knackar. Jag tar inte bort mig från listan fören tanten klivit fram men hoppar till januaritråden. Jag känner mig så ledsen och ensam i det här fast att vi är så många som delar detta här. <3