Kan han tvinga oss till visning?
Vi ska flytta om några veckor och fick idag olika datum av värden där vi förväntas ta emot folk på visning.
Känns inte alls okej! Vad kan hända om vi helt enkelt vägrar?
Vi ska flytta om några veckor och fick idag olika datum av värden där vi förväntas ta emot folk på visning.
Känns inte alls okej! Vad kan hända om vi helt enkelt vägrar?
OT OT men apropå ändå.....Jag besökte sjukhuset förra veckan och DÄR märktes ingenting av corona-hysterin faktiskt. Det kändes mer på bussen dit med chauffören framför sin avspärrning! Många besökare och mycket personal. Inga munskydd på ngn personal eller annat och butiken var öppen och trängsel på Apoteket. Precis som vanligt och det kändes vilsamt. Kanske var där markeringar i golvet om avstånd..................................men man ser dem ju inte längre.
OT OT men apropå ändå.....Jag besökte sjukhuset förra veckan och DÄR märktes ingenting av corona-hysterin faktiskt. Det kändes mer på bussen dit med chauffören framför sin avspärrning! Många besökare och mycket personal. Inga munskydd på ngn personal eller annat och butiken var öppen och trängsel på Apoteket. Precis som vanligt och det kändes vilsamt. Kanske var där markeringar i golvet om avstånd..................................men man ser dem ju inte längre.
Här verkar de vara noga. Visserligen inget munskydd i receptionen. Men enligt sambon, som var på vc förra veckan, så var det nytt munskydd och nya handskar på sköterskan när de tog venprov. Sedan slängdes både munskydd och handskar
Värden ska ta fram:
Planritning
Dokument
Fota och Filma lägenheten
I coronatider.
Och så ska man ta Pandemin på allvar när vårdpersonal måste SLÅSS för att få tag på munskydd?! och medias "hit och dit"-rapportering. Jag fattar att folk inte lyssnar längre. EN sak vet jag och det är att NÄR/OM, fasansfulla tanke, vi får en pandemi med dödlighet på allvar så ser vi inte en kotte ute.