Arv och avstånd
Rent praktiskt måste släktingen ta ställning. Han måste ju bestämma vem han vill sälja gården till. Ni som köpare kommer inte vidare förrän släktingen sagt ja till att sälja till er.
Rent praktiskt måste släktingen ta ställning. Han måste ju bestämma vem han vill sälja gården till. Ni som köpare kommer inte vidare förrän släktingen sagt ja till att sälja till er.
Tack för informationen :) men kommer ej vidare.
Skall tillgäggas att släktingen fortfarande bor kvar, men inser att det ej fungerar med boendet. Vet ej vad jag skall göra, vill starta mitt liv med fru och barn där, för att hedra dom båda två :) Är så trött på detta problem, pga min faster smutskastar mig och hittar på lögner. m.m
Säger du A då har ,du sagt B och C med. Hon vänder sina problem mot andra genom att, allt hon mår dåligt över. Hon lever ett inrutat liv där hon knappt kör bil. Max 5 km. Sedan är hon rädd för allt och grymt negativ. Personen jobbar endast 35 procent och tycker att det är heltid, utan anledning.
Hon får utbrott för ingen ting: Om man kapar ved och det kommer ett ved träd mot en vägg får hon ett "bryt", syns inget märke. Dessutom på en vedbod.
När min syster fick sitt barn sade hon inte ens grattis, vare sig det eller när min syster gifte sig med sin man.
Någon som har bra tips ?
Vill bara köpa gården och säga tack och hej till min faster.
Tack