• Anonym (Jonna)

    Hur länge har ni sex?

    Hur länge har ni penetrerande sex? Menar inte med förspel.. utan bara kuken i vaginan. Jag och killen brukar hålla på 15-25 min innan han kommer... aldrig under 15 min.. är det för länge? Eller för kort? Eller är det normalt?

  • Svar på tråden Hur länge har ni sex?
  • 1 Lola Montez
    Anonym (Jonna) skrev 2020-11-24 13:03:41 följande:

    Men nej! Fatta att tjejer inte kan komma av kuk i fiffi. Endast 20 % av alla som kan


    Sorry, förlåt - men har bara så jäkla svårt för vuxna människor som säger fiffi.

    Personer som hävdar att att vi kvinnor inte kan komma av endast att bli penetrerad är oftast de kvinnor som inte får orgasm på det sättet. Jag och många av mina väninnor VET jag får orgasm på detta sätt. Jag får oftast det i vissa spec ställningar när framförallt när g- punken stimuleras.
  • Anonym (Trattkantarellen)

    5-45 minuter kanske. Det varierar. Tröttnar min fru så kniper hon åt, då kommer vi båda fortare. Jag känner inte att jag måste komma, men oftast kommer jag efter 5-10 minuter eller efter kanske trekvart. Sällan efter 15-20, då är man lite mer "domnad" antar jag. Vettefan. I yngre dagar höll vi ibland på i 2-3 timmar, men det blir bara tråkigt i längden.

  • Anonym (jag)
    Anonym (Jonna) skrev 2020-11-24 13:03:41 följande:

    Men nej! Fatta att tjejer inte kan komma av kuk i fiffi. Endast 20 % av alla som kan


    Fast om 20% kan komma av penetrering så är det ju fel att påstår att tjejer (dvs alla tjejer i Sverige) inte kan komma av penetrering. För de 20% som kan det är ju inget problem.
  • Anonym (jag)
    solros73 skrev 2020-11-24 14:03:02 följande:
    Sorry, förlåt - men har bara så jäkla svårt för vuxna människor som säger fiffi.

    Personer som hävdar att att vi kvinnor inte kan komma av endast att bli penetrerad är oftast de kvinnor som inte får orgasm på det sättet. Jag och många av mina väninnor VET jag får orgasm på detta sätt. Jag får oftast det i vissa spec ställningar när framförallt när g- punken stimuleras.
    Precis, irriterande med folk som sätter sig själva som mall för alla. 
  • Anonym (eller?)
    solros73 skrev 2020-11-24 14:03:02 följande:
    Sorry, förlåt - men har bara så jäkla svårt för vuxna människor som säger fiffi.

    Personer som hävdar att att vi kvinnor inte kan komma av endast att bli penetrerad är oftast de kvinnor som inte får orgasm på det sättet. Jag och många av mina väninnor VET jag får orgasm på detta sätt. Jag får oftast det i vissa spec ställningar när framförallt när g- punken stimuleras.
    Känns som att alla tjejer kan komma av penetrerande sex egentligen, bara att vissa inte vet hur och därför säger de att det inte går. Samma med män som säger att en tjej de legat med inte kunde komma för att hon var inkapabel till det. Det gäller bara att göra rätt. Kanske är svårare och enklare för alla men tror inte att någon är inkapabel till det
  • 1 Lola Montez
    Anonym (eller?) skrev 2020-11-25 23:57:42 följande:

    Känns som att alla tjejer kan komma av penetrerande sex egentligen, bara att vissa inte vet hur och därför säger de att det inte går. Samma med män som säger att en tjej de legat med inte kunde komma för att hon var inkapabel till det. Det gäller bara att göra rätt. Kanske är svårare och enklare för alla men tror inte att någon är inkapabel till det


    Tror det också kan blir känsligt då man kanske tänker att det är något fel på en ist för att bli nyfiken och vilja upptäcka nytt.
  • Anders 386
    Anonym (eller?) skrev 2020-11-25 23:57:42 följande:
    Känns som att alla tjejer kan komma av penetrerande sex egentligen, bara att vissa inte vet hur och därför säger de att det inte går. Samma med män som säger att en tjej de legat med inte kunde komma för att hon var inkapabel till det. Det gäller bara att göra rätt. Kanske är svårare och enklare för alla men tror inte att någon är inkapabel till det
    Och den kommentaren är typisk för den som kan få orgasm av samlag och inte förstår att vi alla funkar olika. Skrattande
    Tror du att alla kan få orgasm av anala samlag också då eftersom vissa kvinnor kan få det?
    Har t.o.m. läst att vissa kan få det av stimulans av bröstvårtorna.. 

    Vi får nog helt enkelt konstatera att vi tänder på olika sätt och fungerar olika. Men man kan nog klart konstatera att det är en minoritet av kvinnor som kan få orgasm av samlag utan stimulans av klitoris. Det är säkert många som fixar det - men för dom flesta funkar det helt enkelt inte.
  • Anonym (Länge)

    Allt mellan 3 och 90 min. Beroende på humör och tid. Längre förspel brukar ofta betyda längre penetrerande. Då brukar vi båda komma under både förspel och penetrerande. Har vi tid att hålla på länge kan vi båda komma flera gånger. Han brukar komma sista gången först när jag inte orkar få fler orgasmer. Om han ibland inte lyckas hålla sig med sista tills jag är nöjd brukar han avsluta med munnen eller en leksak.

    Har vi ont om tid blir det kortare förspel och kort penetration, men då brukar båda komma under penetration och bara en gång var.

  • Anonym (Min man)

    Tills att min man kommer, kan ta mellan 10-20 min.

  • DirtySam
    Anonym (Min man) skrev 2020-11-28 13:40:32 följande:

    Tills att min man kommer, kan ta mellan 10-20 min.


    Du då?
Svar på tråden Hur länge har ni sex?