• Anonym (Annakarin8263)

    Min kk vill ha trekant

    Hej. Jag har ett litet problem. Det är nämligen så att min kk vill ha en trekant. Jag är inte emot att ha en trekant då det är en av mina fantasier dock känner jag mig tveksam till detta.

    När han frågade om när vi kunde ha det så svarade jag att vi måste åtminstone vänta tills efter min mens vilket snart ska komma. Killen/ kk verkade förstå detta. Sedan efter ett par dagar bestämde vi oss för att vi skulle träffas. Samma dag som vi skulle träffas skrev han att han såg framemot att vi skulle träffas och att vi kunde ha trekanten hos honom. Vilket jag svarade med "skulle vi inte vänta med trekanten?". Jag fick som svar att "vi tar det som kommer". Jag kände inte för detta just då och skrev att jag inte tror att jag orkar med den idag.

    Efter ett tag undrade han varför vilket jag svarade att jag var trött I huvudet och inte känner för något sådant. Han svarade att det var lugnt och att vi fortfarande kunde träffas så jag åkte dit.

    När jag kom fram pratade vi lite och tog någon drink. Jag drack inte mycket eftersom jag inte kände för att dricka men kk ville att jag skulle dricka för att "slappna av" . Efter ett tag försökte han initiera till sex men jag sa nej och att jag inte inte kände för att ha sex då hans kompis var där. Så jag gick.

    Jag trodde att vi bara skulle vara själva med de svar jag fick tidigare vilket gör mig väldigt tveksam. När det kommer till att ha en trekant med kk, känner jag mig lite obekväm till nu då det inte verkar som han lyssnar på mig och bara vill köra det "spontant". Jag känner för att det ens ska gå behöver vi diskutera gränser och sånt sedan att jag också behöver träffa personen tidigare. Den tänkta tredje partnern skulle vara kompisen som jag träffat två gånger med kk och knappt sagt några ord till. Jag är tveksam till att jag skulle vilja ha sex med kks kompis.

    Hur gör jag i denna situation?

  • Svar på tråden Min kk vill ha trekant
  • Anonym (Annakarin8263)

    Jag vet så jag åkte hem. Jag känner att jag behöver prata med honom om trekant men det känns svårt att börja den konversationen då han verkar vilja göra allt på engång.

  • Anonym (eee)

    Om ni enbart är kk, inte har något annat mellan er så finns ingen relation som kan ta skada här. Du säger givetvis nej klart och tydligt! 

    Och hur hade ni pratat om detta egentligen? Ska ni inte välja en person tillsammans? Hade denne person fått veta att ni letade efter en tredje person? 

  • Anonym (@)
    Anonym (Annakarin8263) skrev 2020-11-14 00:39:08 följande:

    Jag vet så jag åkte hem. Jag känner att jag behöver prata med honom om trekant men det känns svårt att börja den konversationen då han verkar vilja göra allt på engång.


    Men vad är alternativet till att du pratar med honom? Att du ställer upp fast du inte vill? Nej, självklart måste du prata med honom. Är du rädd att han ska bli arg eller varför vill du inte prata?
  • Anonym (Kk?)

    Det låter inte som att du har en kk-relation utan att du träffat en kille som vill ha sex med dig utan att behöva binda sig.

    Hela idén med kk-relationer är att slippa just det du beskriver, press och tjafs.

    Full respekt utan drama.

    Har ni ens pratat om vad er kk-relation innebär?

    Är han ok med att du har flera kk tex? (Om du skulle vilja)

    Är det ok att han har flera för dig?

    Det korta svaret skulle för mig vara att avsluta med honom, hitta nån annan.

    Känns inte alls bra.

  • Anonym (Kk?)

    En bra signal på att något inte stämmer är att du oroar dig för vad han ska tycka, att han inte bryr sinom vad du vill och försöker övertala, pressa.

    För att en kk-relation ska funka måste man vara väldigt överens om vissa grundregler och kunna prata helt öppet om detta. Typ: man kan fråga vadmal vill men man respekterar svaret, ett nej, lugnt och fint. Släpper, lämnar ifred.

    Teoretiskt:

    Vad skulle han säga, tror du, om du meddelar honom att du hittat en kille till och ber din kk att kommaöver för en trekant? Skulle han acceptera det?

    Jag tycker det är dags att hitta en ny kk.

    Det finns killar som gärna ligger ibland och kan visa respekt och tålamod.

  • Anonym (jury)

    Har inte någon erfarenhet omkring kk-relationer, men är inte själva iden med konceptet att man vill ha oförpliktigande casual sex med en person på ens egna premisser? Och att man absolut inte vill ha konflikter och annat tjaffs?

    Så är inte det att du känner dig föranledigad till att skriva denna tråd, en indikation på att du antingen bara låtsas ha en kk-relation till denna person, eller på att du borde avsluta den?

  • Pinotage

    Det där låter inte alls som en sund relation. Killen låter som en riktigt ful fisk.
    Det finns andra du kan vara KK med - lämna nu innan det händer något otrevligt.

  • Anonym (Lägg av)

    Gör aldrig sexuella grejer du inte känner för. Det kommer att ge en bitter eftersmak och sömnlösa nätter.

    Skaffa nytt KK

    Han verkar inte lyhörd och kärleksfull.

  • Mimosa86

    Du verkar inte speciellt sugen på den här idén alls då varför inte bara skippa det? Och fortsätta bara ha sex med honom bara?

  • Anonym (Luras)

    Känns som om din kk och hans kompis försökte lura och utnyttja dig! Försökte få dig att dricka och hoppades på att du skulle bli lite lullig och kanske kåt och sedan övertalad.... så känner jag.

    Dags att byta KK eller sätta upp regler och definitivt inte trekant med KKs kompis... lite sjukt att vilja dela tjej mellan sig.

Svar på tråden Min kk vill ha trekant