• Anonym (Slappisen)

    Hur vet jag om jag är slapp?

    Jag fick barn för många år sedan. Sprack och blev sydd och har ett ganska hårt ärr vid mynningen. Det känns som att det är ganska öppet i mynningen efter det och knipövningar hjälper inte det området. Jag oroar mig för det här varje gång jag har sex. Jag har frågat min man, men han skulle aldrig vara ärlig om han tyckte att det känns slappt. Han kommer oftast ganska fort ( 3-4 min ). Kan det vara skönt att ha sex med en kvinna även om öppningen är stor om muskulaturen inuti är ok? Tacksam för svar.

  • Svar på tråden Hur vet jag om jag är slapp?
  • Anonym (Slappisen)

    Jag har haft drygt 60 sexpartners men ingen annan efter förlossningarna.

  • Anonym (man)
    Anonym (Slappisen) skrev 2020-11-18 17:40:45 följande:

    Jag blir även lätt våt och har aldrig behövt förspel för att ta emot en normalstor kuk. Betyder det att mitt underliv är större än normalt?


    Inte nödvändigtvis, ett av mina ex blev otroligt våt väldigt snabbt precis som du och hon var inte större eller slappare än andra.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Slappisen) skrev 2020-11-18 17:37:30 följande:

    Känns skönt att höra. Ibland önskar jag att jag kunde koppla loss min fitta från kroppen och låta män testa. Bara för att veta garanterat. Jag har aldrig känt jättemycket vid penetration då min make är ganska liten och smal så det är svårt att avgöra.


    Alltså...du skriver att din man är liten och smal. Då är det ju inte konstigt om du inte känner så mycket. Skulle det dock egentligen vara så att din man är inom medel och du inte känner nått då lutar det ju åt att du är slapp. Behöver du stor kuk har du stor fitta. Kaka söker maka och alla är olika.
  • Anonym (20)
    Anonym (Slappisen) skrev 2020-11-18 17:50:06 följande:

    Jag har haft drygt 60 sexpartners men ingen annan efter förlossningarna.


    Upplever du någon skillnad i hur fort han kommer när han penetrerar dig?
  • Anonym (Slappisen)

    Jag är bekymrad för hans skull. Han är fantastisk på annat och vi har mycket leksaker så det går ingen nöd på mig. Min bästa dildo är 16 cm och 13 cm i omkrets och den kan jag köra in slänger jag är mentalt upphetsad. Min man är betydligt mindre än så. 

  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Slappisen) skrev 2020-11-18 17:54:30 följande:

    Jag är bekymrad för hans skull. Han är fantastisk på annat och vi har mycket leksaker så det går ingen nöd på mig. Min bästa dildo är 16 cm och 13 cm i omkrets och den kan jag köra in slänger jag är mentalt upphetsad. Min man är betydligt mindre än så. 


    Hmm okej. Medelomkretsen för västerländska män är 11,66cm runt om. 13cm i omkrets är över medel men inte vansinnigt stort såklart. Så funkar den dildon bra tror jag inte du är jätteglapp. Ska ju visserligen tilläggas att en dildo är betydligt hårdare än en kuk och känns mer...så du kanske hade behövt en kuk på 16cm i omkrets för att känna nått? Då snackar vi att du typ bara kan ha sex med 2-3% av alla män på jorden för så få besitter en storleken världen över.
  • Anonym (man)
    Anonym (Slappisen) skrev 2020-11-18 17:54:30 följande:

    Jag är bekymrad för hans skull. Han är fantastisk på annat och vi har mycket leksaker så det går ingen nöd på mig. Min bästa dildo är 16 cm och 13 cm i omkrets och den kan jag köra in slänger jag är mentalt upphetsad. Min man är betydligt mindre än så. 


    Jag tror i allmänhet att storleken spelar mindre roll för män än för kvinnor, visst är det skönt när det är trångt men det är inte det viktigaste. Sluta oroa dig!
  • Anonym (Slappisen)

    Jag bryr mig inte om att jag inte känner så mycket eftersom det går för mig ändå. Har lätt för att komma. Är jag bara kåt innan räcker det att jag blir berörd i 30 sek. Men jag vill ju vara skön att knulla liksom :)

  • Anonym (man)
    Anonym (Slappisen) skrev 2020-11-18 18:05:11 följande:

    Jag bryr mig inte om att jag inte känner så mycket eftersom det går för mig ändå. Har lätt för att komma. Är jag bara kåt innan räcker det att jag blir berörd i 30 sek. Men jag vill ju vara skön att knulla liksom :)


    Det är jättesexigt med en kvinna som blir ordentligt våt - lovar att din man tycker det är skönt!
  • Anonym (Slappisen)

    Tack. Det känns faktiskt bra att höra. Tror du att en penisring skulle kunna kompensera för min öppning annars eller blir det bara obekvämt?

  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Slappisen) skrev 2020-11-18 18:11:59 följande:

    Tack. Det känns faktiskt bra att höra. Tror du att en penisring skulle kunna kompensera för min öppning annars eller blir det bara obekvämt?


    Aldrig provar men löst att musen blir trängre om du har nått i rumpan samtidigt. Gillar du lite sånt kan du ju alltid prova att ha nått där medan han tränger in i musen
  • Anonym (man)
    Anonym (Slappisen) skrev 2020-11-18 18:11:59 följande:

    Tack. Det känns faktiskt bra att höra. Tror du att en penisring skulle kunna kompensera för min öppning annars eller blir det bara obekvämt?


    En penisring är väl mest skönt för kvinnan? Har bara testat någon gång och gav inte så mycket, kanske blev jag hårdare men var lite obekvämt. Men det kanske gör att du får mer stimulans. Annars kan ni testa en sleeve, det kan faktiskt vara skönt för mannen också.
  • Anonym (Slappisen)
    Anonym (man) skrev 2020-11-18 18:21:09 följande:
    En penisring är väl mest skönt för kvinnan? Har bara testat någon gång och gav inte så mycket, kanske blev jag hårdare men var lite obekvämt. Men det kanske gör att du får mer stimulans. Annars kan ni testa en sleeve, det kan faktiskt vara skönt för mannen också.
    Ja så kanske det är. Jag är som sagt helt nöjd med sexet för min egen del men kan inte släppa att det är något fel på min fitta. Kanten är som ett operationsärr. Ett hårt och upphöjt streck. Om jag kniper spänns musklerna inne i slidan men ärret är helt stumt. Det är sytt med över 50 stygn.
  • Anonym (pågen)

    tror inte du ska oroa dig särskilt mycket, muskulaturen i kvinnans underliv är oerhört elastiskt och kvinnans kropp är otrolig på att läka efter en förlossning, knipövningar dagligen hjälpte min sambo att känna sig stark efter barn men de var främst för inkontinens, se ärret vid mynningen som ett krigsärr som gett dig o din man de finaste ni har, ert barn! att vara slapp är bara en myt som florerar för att män ska ha något att skylla på när deras penis slaknar eller bristande upphetsning!

Svar på tråden Hur vet jag om jag är slapp?