Inlägg från: Anonym (jo rå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jo rå)

    Sambo vill att jag röker

    Ha ha jag har haft en sexpartner som ville att jag skulle röka samtidigt som jag sög honom.

    Till ts rekommenderar jag någon form av e-cigg som man kan fylla med en nikotinfri "juice" (till för såna som ska sluta men behålla vanan av e-cigg ett tag) då kommer ut rök men du slipper få illamående av nikokick (och ev cancer om någon nu tror att det kan uppkomma genom ytterst sporadisk rökning, men beror ju på hur ofta ni ska röksexa iofs

  • Anonym (jo rå)

    Finns e-cigg som ser ut som vanliga och kommer ju rök från dem också, kanske kan duga åt ts kille?

  • Anonym (jo rå)

    Finns e-cigg som ser ut som vanliga och kommer ju rök från dem också, kanske kan duga åt ts kille?

  • Anonym (jo rå)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-08-12 12:42:00 följande:

    Jag skulle inte gå med på nåt som jag inte är sugen på.
    Om tjejen vill att vi ska klättra upp i ett träd och ha sex 20 meter ovanför marken, så skulle jag säga nej.


    Skulle du säga nej även med säkerhetslinor?

    Skulle du kunna tänka dig att puffa cigarr för hennes skull då? Sitta i en fåtölj med ett whiskyglas i ena handen och puffa cigarr medans hon suger av dig?
  • Anonym (jo rå)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-08-15 07:28:31 följande:
    Definitivt. Apor kanske gillar ha sex uppe i ett träd, inte jag.

    Det skulle jag kunna överväga. Då skulle vi båda ha nåt stort i munnen.
    Ha ha ha ja då har ni truten tilltäppta båda tvåSkrattande
  • Anonym (jo rå)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-08-16 20:29:57 följande:

    Glömde skriva att jag smygröker morgon, kväll och helger men blivit mer under semestern och med hemarbete senaste året. Hon accepterar detta men vill att jag slutar. Njuter också för mycket för att avstå


    Jag har i många år nu velat fram och tillbaka med rökningen.

    Har rökt dagligen sedan 15 och är 39 nu.
    Hade en period mellan ca 19 och 25 då jag verkligen storrökte,1,5-2 pkt dagligen, har svårt att se hur man fixar att röka än mer även fast jag vet att många kan det. Hade nog nästan alltid en cigg i käften och rökte då inne (vilken enorm tid det hade gått åt till enbart rökning om man ska gå ut varje gång när man röker så mycket!) jobbade också i hemtjänsten då och fanns inga rökförbud då.
    Så fort jag lämnade en vårdtagare så tände jag en cigg då jag kom ut fast det bara varit medicinlämning som tagit 5 min och jag rökte innan.

    Sedan, runt -16 så inledde en kompis till mig en rejäl "få (jo rå) att sluta röka cigg och börja med pipa för ekonomins skull, men även för att inte stödja tobaksbolagen och få i sig deras tillsatta gifter i ciggen"-kampanj. Han rökte pipa redan och hade gjort länge. Det han gjorde var faktiskt väldigt gulligt, han är död nu och sedan dess föredrar jag tom pipa.
    Jag föredrog mentholcigg så han köpte pepparmyntsolja på apoteket och smaksatte råtobaken och höll pipan extremt ren för att jag skulle börja tycka att det var okej, samtidigt som han mobbade mina LM menthol och sa att jag fick gå ut från hans lägenhet om jag skulle röka dom, ingen balkong fanns.
    Hade ju rökt hasch i pipa då och då innan så det var inte helt främmande, men var inte så förtjust i det, eftersom många som lägger annat än tobak i pipan är dåliga med piprengöringen, enligt kompisen.

    Då kunde man fortfarande köpa 300-grams tobaksburkar med råtobaksspill för mellan 100 och 150 kr, egentligen ämnade för egen snustillverkning. En sådan låda höll för mig nästan ett halvår! En bra bit över 4 månader som minst.
    När storebror insåg att folk inte bara gjorde snus, utan tjänade flera tusen på några månader genom att istället röka spillen. Då blev det frågan om helt andra skattesatser och råtobaksspillen slutade säljas, var inte så längesedan, ca 2 år. Sedan dess köper jag en tobak på 54 g för 199.- Den är okej, men en väldig prisskillnad från den löjligt billiga spillen.

    Har i många år varvat pipa, oliver twists tuggtobak, lakrits är jättegod och inte så starkt som snus, men används som snus, fast man kan tugga till den för att få ut mer smak. Och även e-cigg.
    Försöker varva för lungornas skull. Har bara gjort ett enda försök att sluta röka cigg 2008, det höll i 3 veckor. Så har ju rökt konstant sedan jag började. I perioder mycket hasch också vilket nog heller inte är någon hit för lungorna.

    Så sedan några år gör jag nya försök att hålla upp med rökningen, det funkar helt okej med tuggtobak och vape. Men gillar att röka pipa. Röker dessutom bara pipa när jag är hemma eftersom en ung (nåja..) kvinna som röker pipa öppet nog skulle få polisen att titta närmare vad det är man röker. Det är ovanligt att se någon kvinnlig och under 55 röka pipa. Jag har aldrig sett någon och jag spenderar tid i Sthlms innerstad mest varje dag. 
    Tränar jag mer en period röker jag mindre och använder tuggtobak mer. Så varierar rätt friskt med både pipa, vape och det.

    Oj en sådan lång text (kände för att skriva ikväll, tydligen..) och ingenting om sex och rökning. Hmm.. jag nästar anar besvikelsen som kommer infinna sig hos en del. Inget fel med det, så jag återberättar vad jag varit med om tidigare. Tror jag skrivit om det tidigare i tråden, men återberättar med andra ord (kanske?) och mer detaljerat eftersom skrivandet går lätt att producera kvantitet av ikväll iaf

    Hade en kk för ett bra tag sedan som hade sett detta med rökning blandat med kvinnor och sex på någon porrfilm.
    Han var sugen att testa. Han hade en önskan om att jag skulle ha mycket läppstift och suga av honom medans jag rökte och blåste rök på kuken och upp mot hans ansikte långsamt medans jag betraktade honom.
    Han ville även att det skulle ske utomhus där vi möjligtvis kunde bli sedda.
    Sagt och gjort, vi tog bussen ut till Kärsön (nudistbad) och satte igång. Konsumerade en jäklans massa cigg och sög kuk medans det prasslade i buskarna.
    Han var nöjd och mitt läppstift var alldeles utsmetat sen när jag kollade i fickspegeln när vi väntade på bussen tillbaka till Brommaplan
  • Anonym (jo rå)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-08-16 20:29:57 följande:

    Glömde skriva att jag smygröker morgon, kväll och helger men blivit mer under semestern och med hemarbete senaste året. Hon accepterar detta men vill att jag slutar. Njuter också för mycket för att avstå


    Att smygröka lite är ju faktiskt inte så hälsofarligt.

    Innan alla tokiga regler brukade jag ta en cigg tillsammans med en 92-årig dam när jag jobbade i hemtjänsten. Det har funnits många, både damer och herrar som gärna vill ta en cigg tillsammans. En del herrar har även erbjudit en whisky eller en sup, men där får man dra gränsen, ha ha. Denna dam ville alltid ha rökare hem till sig för hon tyckte det var så trevligt att ta en cigg tillsammans och kanske en kopp kaffe.

    Min egen mormor dog alldeles för tidigt i lungcancer vid 74, hon var rökare sedan 13 års ålder och rejäl storrökare under hela vuxna livet. Med det i åtanke var jag förstås nyfiken på hur denna, mycket äldre dam hade det med hälsan just pga rökningen.
    Av oss hade hon enbart hjälp med städning, men hon tyckte att vi gott kunde avstå dammandet till förmån för att röka, prata och ha det trevligt i varsin fåtölj i gammal stil med ett litet bord och en kristall-askkopp emellan.
    Iaf, hon sa att allt är farligt om det överkonsumeras. Hon hade strikt hållit sig till mellan 2-10 cigaretter om dagen i hela livet och såg till att motionera så gott hon kunde även på äldre dagar. De enda dagar då hon rökte så många som 10 cigg var när hon hade haft kafferep (som yngre) eller besök av 2 andra rökande (inte samtidigt alltså) väninnor under en och samma dag.
  • Anonym (jo rå)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-08-18 21:31:16 följande:

    Det måste ju bli MYCKET sex för att ett behov ska uppstå kan jag tänka och eftersom hon nog aldrig skulle röka inne kan det bli svårt men allting går om man bara vill????????


    Vilken typ av cigaretter föredrar din dam? Prova köp hem ett paket av dessa Slim om de finns kvar (finns säkert något annat liknande). Det är lite tunnare cigaretter som jag gissar är mycket lättare att röka som nybörjare.
    Då har hon ett eget paket lite mer kvinnliga cigg. 
    Sen tar ni ett glas vin så att hon kan prova feströka sina nya cigg.

    När hon röker talar du om hur vackert du tycker att det är när hon gör det, att hon är sexig och snygg. Kanske är bäst att det stannar vid det första kvällen?

    Nästa gång ni gör det kanske du kan berätta hur trevligt du tycker att det vore att se henne röka vid sex.
    Går ju fortfarande att ha ett fönster öppet i rummet där man är och man kan sätta igång operation ordentlig vädring efter sexet. Var noga med att ta upp hur lätt det är att vädra ut när man röker bara då och då och att ni ska gör a det på bästa tänkbara sätt, eftersom hon hyser sådan aversion mot rökande inomhus.

    Det är ju faktiskt sanningen att det bara är efter långtidsrökande inomhus som lukten hänger kvar (också en fördel med pipa, att det inte luktar lika mycket eftersom man bara tänder och tar ett bloss här och där och den slocknar direkt).
  • Anonym (jo rå)

    Men å vad roligt!

    Så glad för din/er skull

    Inser din fru hur mycket du tänder på henne som en rökande kvinna?
    Känns ju som att det gått tusen steg framåt när man läser ditt inlägg!  

    Djuriskt sex, det låter ju fantastiskt trevligtSolig 
    Vet hon om att du även vill ta rökningen med in i sängkammaren också?

  • Anonym (jo rå)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-09-17 12:46:26 följande:

    Hej

    Det har inte blivit så mycket i veckan som jag hoppats på men vi tog en cigg tillsammans igår på hennes initiativ????


    Det går framåt  

    Jättekul!

    Blev du sugen när du såg henne röka framför dig?
  • Anonym (jo rå)
    henhonhen skrev 2021-10-03 08:53:19 följande:
    Alltså... Jag kan inte släppa det här.

    Jag tycker att det ni har gjort är så jävla fint rent ut sagt. Snacka om att verkligen älska sin man. Att göra allt för honom.

    Det är så fint av er.

    Jag skulle verkligen göra allt för min sambo, men att hon skulle göra det ni har gjort - det finns inte på kartan.

    Skulle SÅ gärna vilja se hur ni ser ut. Skicka gärna en bild om ni vill ;)
    Jag tycker också att det är jättefint gjort. Det är kanske inte så jättemånga som skulle ta det steget för sin partners skull.

    Jag tycker det är jätteintressant att läsa tjejernas beskrivning om hur det får deras män att gå galet igång och hur det har livat upp sexlivet.

    Hade jag en man som gick igång så galet mycket på en snusande tjej (jag röker ju redan) eller en tatuerad tjej så hade jag nog börjat göra båda.

    Helt fantastiskt att läsa (Mimmi)s beskrivning på hur hennes man gick igång som tusan bara av vetskapen av att hon tog en cigg utan att han var med ibland. 
    Hade jag fått igång min partner så på att göra något så hade jag nog gjort det oavsett vad det var, nästan. 
  • Anonym (jo rå)
    Anonym (Fröken) skrev 2021-10-15 14:52:33 följande:
    Har varit lite dålig på att va inne här o läsa så har missat att du är i exakt samma läge som jag varit i.

    Jag hade aldrig rökt och alltid varit en skötsam person som alltid tänkt på hur folk ska se på mig beroende på både jobb, kläder mm. Hade aldrig varit på kartan att ens ta i en cigg innan min sambo sa hur han kände.

    Det slutade med att jag köpte mig ett paket med svaga cigarretter o började prova mig fram i smyg.

    I början blev jag arg på mig själv att jag inte ens lyckades ta riktiga bloss. När väl det släppte så fick jag pausa väldigt tätt för att inte bli yr och jätte illamående men efter att ha ?tränat? ett tag så fick jag ganska bra kläm på det och jag njöt verkligen av spänning över att göra något ?förbjudet?.

    Efter en tid kände jag mig riktigt duktig så då överraskade jag honom med att ta en cigg mitt framför ögonen på honom!

    O man kan säga att han förvandlades ifrån ett trött Volvo till en Lamborghini
    "Från en trött Volvo till en Lamborghini.."

    Ja, har man det "hemliga" receptet att förvandla sin man så, då vill man ju gärna prova det; )
  • Anonym (jo rå)
    Anonym (är typ sån) skrev 2021-10-21 22:57:26 följande:
    Andas med lungorna, drar in den goda tobak- och mentolsmaken i munnen och ut med den på vanligt sätt. Halsbloss? Utan min tanke på själva grejen kanske?

    Tycker ändå att de rökare jag känner gör en annan manöver på nåt sätt. En ligger ned och formar rökringar i luften. Njutningsfullt. 
    Visst är det smart att göra så för att utesluta risken för beroende.

    Fick själv höra som munblossrökande 15åring från andra fjortisar att jag ju inte kunde röka på riktigt och att det var löjligt att ta munbloss. Att höra sånt i den åldern gjorde ju att jag skämdes enormt och gömde mig för att lära mig halsbloss innan jag visade mig rökande igen.

    Som äldre struntar man nog helt i om någon förgyller sin festkväll med lite munbloss även om vissa kanske ser eller iaf anar att det är munbloss. 

    Eller så syntes det på mig för att jag såg allmänt osäker ut tillsammans med en cigg?
  • Anonym (jo rå)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2022-07-06 19:10:07 följande:

    Hej igen
    Länge sedan jag hörde från dig. 


    Hoppas du har någon uppdatering att dela.
    Här har det faktiskt börjat lossna lite och vi tar en cigg tillsammans ganska ofta. Känns lite häftigt????

    Hade varit skoj att höra av dig


    Trevligt att ni tar en cigg tillsammans då och då.

    Har den gemensamma rökningen närmat sig sänghalmen än då?
  • Anonym (jo rå)
    Anonym (make) skrev 2022-10-26 09:40:41 följande:

    Blir väldigt kåt de gånger frun röker, tyvärr händer det väldigt sällan.


    Har du förklarat för henne att du känner så?
  • Anonym (jo rå)
    Anonym (Quinna) skrev 2022-11-14 16:08:51 följande:

    Man använder rökverk i andra hål än munnen och röker på det sättet. Lite för avancerat för ett allmänt forum kanske.
    Det finns nog många kvinnor som tycker rökning är sexigt. Många vill nog inte erkänna det bara. Jag skulle aldrig göra det för någon annan än min man.


    Men eller hur...
  • Anonym (jo rå)
    Anonym (Quinna) skrev 2022-11-16 18:45:04 följande:

    Sök lite på porrsidor så ser du, men du behöver inte förstå.


    Grejen är ju att det inte går att ta ett bloss från andra hål än munnen. Jo det skulle väl vara näsan då om man håller för andra näsborren. 

    Med anus, fi**an eller örat kan du ju inte ta ett bloss? Totalt fejk av regissörerna till porrfilmerna isf.

    Du säger ju att du praktiserar det själv, då vore det snällt om du ville förklara hur det går till i praktiken att ta ett bloss med örat eller annan kroppsöppning.
    Jag hävdar att det är omöjligt då du inte kan suga in luft med andra kroppsdelar än mun och näsa.
  • Anonym (jo rå)
    Anonym (J) skrev 2024-01-07 13:18:31 följande:
    Alltså det är väl 13 åringar som tycker det är häftigt att röka. Alla vuxna vet att det är äckligt och ohälsosamt för både rökaren och alla inom rökens räckvidd. 
    Det finns mycket dåligt som folk gör ändå. Absolut alla syndar ibland. 
    Att släppa ut giftiga avgaser från bil är lika illa som tillfällig passiv rökning.

    Äter du eller gör du aldrig något ohälsosamt? Säger något mindre snällt eller är på dåligt humör, sånt som drabbar andra?
  • Anonym (jo rå)

    Själv har jag slutat röka och det är engångsvapes som gäller nu.
    Riktigt uselt för miljön, men väljer att va ego och tänka mer på mitt eget välmående, just när det kommer till detta ämne. 
    Är snart I åldern då storrökare som rökt sen tidig tonår kan börja få känningar och symptom av röken. Så bäst att sluta innan hälsan tar stryk.

    Rökfri sen ett halvår. Märker inga hälsofördelar, kanske inte så konstigt då jag inte upplevt några problem än.

Svar på tråden Sambo vill att jag röker