• Anonym (Zachary)

    Gnida medans man sitter på ansiktet

    Hej,

    Brukar ni tjejer gnida/jucka över hela ansiktet när ni sitter på killens ansikte ?


    Min flickvän brukar för det mesta dels gnida försiktigt över min mun och näsa. Jag går mer igång om hon går mer hårdhänt. Alltså gnider över hela ansiktet, från mun och näsa ända fram tills pannan.


    Ibland när hon är nära på att komma kan hon göra några gnid över hela ansiktet (ända fram till pannan). Men det är bara få gnid. Jag vill gärna att hon ska hålla på så i flera minuter.

  • Svar på tråden Gnida medans man sitter på ansiktet
  • Anonym (Åhh)
    gemig skrev 2022-07-17 21:46:15 följande:

    Asså en tjej som sätter sig o börjar knulla ens ansikte, är riktigt otroligt jävla sexigt.. 


    Vad är det som är sexigt med det enligt dig? 
    min kille är inte jätteförtjust i när det är kladdigt och hade svårt att se att han skulle tycka om att känna att han inte får luft. han har väl någon gång antydit på att ?sit on my face? men jag har enbart satt mig över honom en gång och då i typ 10 sekunder. 
  • gemig
    Anonym (Åhh) skrev 2022-07-17 21:52:03 följande:
    Vad är det som är sexigt med det enligt dig? 
    min kille är inte jätteförtjust i när det är kladdigt och hade svårt att se att han skulle tycka om att känna att han inte får luft. han har väl någon gång antydit på att ?sit on my face? men jag har enbart satt mig över honom en gång och då i typ 10 sekunder. 
    Det är sexigt o se hennes ansikte när hon sitter där o tittar ner på en medans hon gnider den fina fittan över en.. Men vill du ha det skönt så får du nog sitta där i lite mer än några 10 sekunder ;)

    Tänk dig att du är kåt och vill sitta där o bara knulla honom över ansiktet. Sen är det bara o sätta dig o börja mata honom med ditt rövhål med. 
  • gemig
    Anonym (Åhh) skrev 2022-07-17 21:52:03 följande:
    Vad är det som är sexigt med det enligt dig? 
    min kille är inte jätteförtjust i när det är kladdigt och hade svårt att se att han skulle tycka om att känna att han inte får luft. han har väl någon gång antydit på att ?sit on my face? men jag har enbart satt mig över honom en gång och då i typ 10 sekunder. 
    Har du varit så kåt någon gång att du sätter dig o gnider dig över en killes ben, eller någon kudde?
  • Anonym (Stefan)
    gemig skrev 2022-07-17 21:27:02 följande:
    Vet inte hur mycket som du vågar, men det är bara o gå loss. Använd hans ansikte till o göra det skönt för dig, o använd hans ansikte till o hjälpa dig att onanera.
    Så sa jag till min fru använd mitt ansikte för att onanera med, hon tror hon ska kväva mig. Men pröva får vi se, sen dess får hon fantastiska orgasmer, så kvinnor våga ta för er vi överlever. 
  • gemig
    Anonym (Stefan) skrev 2022-07-18 05:26:18 följande:
    Så sa jag till min fru använd mitt ansikte för att onanera med, hon tror hon ska kväva mig. Men pröva får vi se, sen dess får hon fantastiska orgasmer, så kvinnor våga ta för er vi överlever. 
    Ja du jag funderade på det där.. Är det inte så att kvinnokroppen är ganska så jävla lätt ändå? Så det är knappast som att huvudet kommer o bli krossat. 

    Gör det som om ni sitter och gnider er och försöker komma mot en kudde. 
  • Anonym (Uppskattat)
    gemig skrev 2022-07-18 07:37:05 följande:
    Ja du jag funderade på det där.. Är det inte så att kvinnokroppen är ganska så jävla lätt ändå? Så det är knappast som att huvudet kommer o bli krossat. 

    Gör det som om ni sitter och gnider er och försöker komma mot en kudde. 
    Det var inte en speciellt bra jämförelse. Kudden behöver inte andas och kan inte få ont. 
    Alla gnider sig inte mot kuddar någonsin heller. 
    Mannen lär protestera både när det är dags att andas eller om det gör ont. 
    Min kk tycks gilla tuffa tag men det är eftersom han är undergiven så jag kan nog inte göra lika med någon annan. 
    Det kändes ovant i början men jag lär mig. 
  • Anonym (Uppskattat)
    Anonym (Uppskattat) skrev 2022-07-18 07:51:28 följande:
    Det var inte en speciellt bra jämförelse. Kudden behöver inte andas och kan inte få ont. 
    Alla gnider sig inte mot kuddar någonsin heller. 
    Mannen lär protestera både när det är dags att andas eller om det gör ont. 
    Min kk tycks gilla tuffa tag men det är eftersom han är undergiven så jag kan nog inte göra lika med någon annan. 
    Det kändes ovant i början men jag lär mig. 
    Lätt föresten...jag väger 98 kg. 
  • gemig
    Anonym (Uppskattat) skrev 2022-07-18 07:51:28 följande:
    Det var inte en speciellt bra jämförelse. Kudden behöver inte andas och kan inte få ont. 
    Alla gnider sig inte mot kuddar någonsin heller. 
    Mannen lär protestera både när det är dags att andas eller om det gör ont. 
    Min kk tycks gilla tuffa tag men det är eftersom han är undergiven så jag kan nog inte göra lika med någon annan. 
    Det kändes ovant i början men jag lär mig. 
    Nej, alla gnider sig inte mot en soffkudde.. Men har hört att många gör det. Och det är dom som man vill ha ;) 

    Det sexiga ligger i att hon gillar att ta för sig så mycket som hon orkar bara.. 
  • gemig
    Anonym (Uppskattat) skrev 2022-07-18 07:52:34 följande:
    Lätt föresten...jag väger 98 kg. 
    Benen på en kropp väger riktigt jäkla mycket. Tar du bort vikten från dom eftersom du sitter eller står.. Så väger inte kroppen alls lika mycket längre ;)

    robslink.com/SAS/democd79/body_part_weights.htm

  • Anonym (Uppskattat)
    gemig skrev 2022-07-18 07:59:19 följande:
    Nej, alla gnider sig inte mot en soffkudde.. Men har hört att många gör det. Och det är dom som man vill ha ;) 

    Det sexiga ligger i att hon gillar att ta för sig så mycket som hon orkar bara.. 
    Jodå det gör jag. 

    Har aldrig glidit mig mot en kudde däremot. 
Svar på tråden Gnida medans man sitter på ansiktet