• Anonym (Lova)

    Partners leksaker

    Får din partner ha sexleksaker som han/hon använder på egen hand? Hur känner du inför det?

  • Svar på tråden Partners leksaker
  • Shameless
    Anonym (!) skrev 2020-12-14 20:49:12 följande:

    Min särbo har sagt att hon har en "man i byrålådan". Har inga som helst problem med det - tvärtom är det väl skitbra om hon "varmkör" maskineriet ibland.

    Men ..... när jag hintade om att jag skulle kunna skaffa en lösfitta så var det inte lika självklart. 

    - Duger inte jag då?? typ ....

    Jaha - löskuk till henne och "hand-drivet" till mig då?

    Blev förvånad för det stämmer inte in på henne alls.


    Märkligt resonemang från hennes sida.
  • Anonym (!)
    Shameless skrev 2020-12-15 22:33:09 följande:
    Märkligt resonemang från hennes sida.
    Lite så .... har lösfitta ändå, hahaha
  • Anonym (Gift par)

    Vi har absolut leksaker hemma, dock tycker jag att det är ganska tråkigt att använda dessa på egenhand endast. Däremot gillar jag och min man att använda dessa tillsammans. Vi har penisringar, dildo och buttplug, det är både spännande och skönt att använda dessa ibland. Vill min man ha en lösfitta så vill nog jag vara med när han använder den. Sex är bäst tillsammans.  

  • Perjonsson

    Inte bra om någon har sexleksaker som gör att ert sexliv svalnar.

    Däremot kan det finnas väldigt bra anledning för henne att ha en dildo att själv träna med själv men inte för att lätta på trycket.

    Men om jag var bortrest i perioder hade jag jättegärna velat hon hade leksak och att hon använder den när vi ringer varandra.

    Jag är leksaks fanatiker och älskar använda på henne o mej och läckert att titta när hon onanerar själv.

    Mitt ex o jag tappade lusten de sista åren och vi hade en dildo liggande. När hon flyttat hittade jag den efter att den varit försvunnen. Dildon var helt jävla utsliten då...haha

  • Anonym (M)
    Anonym (K) skrev 2020-12-05 17:35:53 följande:

    Själva konceptet.


    Då undrar man ju om du tycker konceptet dildo är lika konstigt?
  • Hejhjälpmig

    Klart! Är bara gulligt ju... sen klarar jag mig knappt en dag utan mina egna så klart han måste få pilla lite på sig själv då

  • Anonym (Bastamannen)

    Självklar får hon ha det om hon vill.

    Jag har också varit ärlig och sagt att om hon köper en bauta-löskuk, dvs en ådrig avgjutning av någon annans snale skulle jag nog få mindervärdeskomplex.

    Eftersom jag har extremt medelmåttig kuk 16x13 tycker jag att den verkar mycket mindre än medel och har lidit av detta en del år.

    Turligt nog köpte hon nyligen en av liknande modell hon hade innan vi blev ihop, 15x12, hette tydligen mini, neonfärgad och slät.

    Min fru skulle bli oerhört besviken om jag köpte en lösfitta, ungefär som jag skulle bli om hon köpte en 25x16-löskuk.

    Jag har inget intresse av köpa lösfitta heller.

  • MrBronco

    Jag och min fru har varit gifta i 10 år nu och började utforska leksaker för ett par år sen, efter graviditeter och småbarnsår. Det har varit som en explosion i vårt sexliv. Vi har aldrig haft så mycket sex som nu, kommunicerat om vad vi gillar och inte gillar,fantasier och vågat prova allt mer.

    Nu i Januari hade vi bokat in en hotell och spaweekend och jag har införskaffat en sugkoppsdildo som är några nummer större är jag för lite "trekantsklekar" på rummet.

  • Anonym (Lova)
    MrBronco skrev 2021-01-02 08:39:11 följande:

    Jag och min fru har varit gifta i 10 år nu och började utforska leksaker för ett par år sen, efter graviditeter och småbarnsår. Det har varit som en explosion i vårt sexliv. Vi har aldrig haft så mycket sex som nu, kommunicerat om vad vi gillar och inte gillar,fantasier och vågat prova allt mer.

    Nu i Januari hade vi bokat in en hotell och spaweekend och jag har införskaffat en sugkoppsdildo som är några nummer större är jag för lite "trekantsklekar" på rummet.


    Fast frågan gällde inte leksaker som används gemensamt. Det är en helt annan sak.
  • Kotten23

    Jag äger inte min partner. Vill min partner använda sexleksaker själv så är det fine. Huvudsaken är väl att hon får en dundrande orgasm. Man kan ju inte förbjuda sin partner att onanera. ???????? Hur ska jag kunna ge henne en orgasm om hon själv inte vet det.

  • Anonym (Nej tack)

    Min man orkar och vill mer sällan än jag (tar mediciner som tar ner gans sig tyvärr) och han blir alltid tillfredsställd fullt ut när vi har sex så hade faktiskt tyckt det var synd och trist om han tillfredsställde sig själv med något när jag inte är med....

    Jag har vibrator som jag tar till ibland när hans ork tryter och han vill gärna att jag onanerar vid behov eller om tillfälle ges.

    Har flera sexleksaker vi använder ihop.

  • Anonym (Man 49 år)
    Anonym (U) skrev 2020-12-06 07:59:21 följande:

    Dom vi har brukar vi leka med tillsammans. Jag skulle bara tycka det var kul om jag fick veta att hon använder dom själv också. Det är väl först när någon regelbundet väljer onani före sex med partnern som det börjar bli ett problem.


    Det här med att bli utkonkurrerad hände faktiskt mig. Efter att jag hade köpt en Womanizer så blev det snarare den än jag som var källan till orgasm. Mycket enklare helt enkelt. Inte så att vi inte hade sex men hon hade helt enkelt enklare sätt till orgasm än genom mig. Inte förrän vi började med tantrasex så blev det vi igen helt ut faktiskt. Säger inte att det är fel med sexleksaker eller onani på egen hand men se också till att simultant utveckla er sexuella relation. Lätt hänt att man efter flera år tillsammans "använder" varandra för att nå orgasm varvid en sexleksak lätt konkurrerar ut partnern
  • Anonym (Självklart)

    Självklart är det ok, det är ju bara sexigt! Är man.

  • Anonym (Kvinna27år)

    Absolut! Både jag och min sambo har leksaker som vi både använder tillsammans och var för sig.

  • Anonym (Kille)
    Anonym (!) skrev 2020-12-14 20:49:12 följande:

    Min särbo har sagt att hon har en "man i byrålådan". Har inga som helst problem med det - tvärtom är det väl skitbra om hon "varmkör" maskineriet ibland.
    Men ..... när jag hintade om att jag skulle kunna skaffa en lösfitta så var det inte lika självklart. 
    - Duger inte jag då?? typ ....
    Jaha - löskuk till henne och "hand-drivet" till mig då?
    Blev förvånad för det stämmer inte in på henne alls.


    Förstår inte det här beteendet. Är det samhället som gjort att kvinnor tycker det är hur självklart som helst att de ska få ha 2-3 dildosar och diverse vibratorer och det är praxis. Men så fort killen vill ha något så blir det hallå i lådan. 
  • Anonym (Kille)

    Tänk er om det vore tvärtom att killar fick ha leksaker men inte tjejer. Vi skulle se jämställdhetståg på gatorna med plakat som protesterade mot det omjämställda förtrycket. 

    Nu när det är killar som "far illa" av detta ojämställda tänk så rycker man bara på axlarna. Ni tjejer som oftare förespråkar jämställdhet, är det inte dags för er att försöka omvärdera era känslor när det kommer till det här?? Lära er acceptera att killar också kan vilja ha och får använda sexleksaker med samma förutsättningar som ni?

  • Hella17

    Har absolut inget problem med det. Har även köpt till min särbo att använda när han själv känner för det.

  • Dominant66

    Inga problem. Har försökt så hon skall testa men tyvärr har de slängts. Även om vi pratat om det:/ grejen är det att hon har nästan noll sexlust.. så tanken var att testa för att få igång lusten men tyvärr:/ värt försök iaf!!!:):)

  • Anonym (Brynolf)

    Jag har haft problem med ståndet ett tag och det har blivit längre och längre mellan försök att älska. Efter egna experiment med hårsnoddar har jag nu själv hittat något som verkar vara till hjälp för mig med detta... penisring. Häromdagen hittade jag dessutom något som visade att viljan inte försvunnit hos henne. Under tiden när vi höll på som mest älskade hon när jag kombinerade mitt "munarbete" med baksidan av en vibrerande tandborste. Denna, som brukade ligga i mitt nattugsbord, låg nu i hennes... och med nya batterier. Så när jag nu återvänder med något som fungerar för mig kanske jag är mer välkommen än jag trott.

Svar på tråden Partners leksaker